• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Memorie schreef:
    WOWWOWOOWWWOW. HET FILMPJEE WAUWWW.


    Leuk dat je die trailer zo.. wauw vind =]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nostradamus schreef:
    (...)

    No idea xd


    oh god, sorry maar ik begin nu pas met je trailer. de laatste dagen was het onmogelijk voor mij om achter de computer te gaan zitten. ik had tenminste de kans om op quizlet te gaan op mijn telefoon :')

    heb je ook clips met gebeurtenissen =') of zal ik die opzoekken? gaat wel lang duren en ik moet echt snel zijn nu, de andere aanvragen wachten ook.. oh god, ik zit klem x(

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    oh god, sorry maar ik begin nu pas met je trailer. de laatste dagen was het onmogelijk voor mij om achter de computer te gaan zitten. ik had tenminste de kans om op quizlet te gaan op mijn telefoon :')

    heb je ook clips met gebeurtenissen =') of zal ik die opzoekken? gaat wel lang duren en ik moet echt snel zijn nu, de andere aanvragen wachten ook.. oh god, ik zit klem x(


    Weet je wat, je mag mijn aanvraag van de lijst verwijderen. Dat bespaard jou veer tijd en miserie en er zit natuurlijk altijd een kans in dat ik de trailer dan niet helemaal goed vind. Toch bedankt! (:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Weet je wat, je mag mijn aanvraag van de lijst verwijderen. Dat bespaard jou veer tijd en miserie en er zit natuurlijk altijd een kans in dat ik de trailer dan niet helemaal goed vind. Toch bedankt! (:


    is het.. omdat...omdat het te lang duurt... =(
    als dat zo is, sluit ik deze store voor goed omdat het the lang duuuuurt D':
    Ik haat mezelf :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    is het.. omdat...omdat het te lang duurt... =(
    als dat zo is, sluit ik deze store voor goed omdat het the lang duuuuurt D':
    Ik haat mezelf :'(


    Natuurlijk niet, gekkie. Ik zie nu pas in dat mijn aanvraag nogal moeilijk is en ik ga zelf eeuwen moeten zoeken naar de juiste filmpjes en dan de trailer weer aanpassen en die miserie wil ik jou niet aandoen. Het is niet omdat het zo lang duurt en je moet jezelf echt niet haten hoor (;


    kindness is never a burden.

    bijna klaar met die van Auvrea. als die klaar is, ga ik zo snel mogelijk veder met die van JustxSayxYes, en hopelijk red ik die van SnowHeart ook nog!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    voor Auvrea


    http://www.youtube.com/watch?v=UidlVvLC9Uw

    als er iets mis is of iets moet veranderen, vertel het me!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 17:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Thanks!! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Auvrea schreef:
    Thanks!! (:


    graag gedaan!

    en nu veder met die van JustxSayxYes


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wauw jij maakt echt geweldige trailers!
    Ik heb voor mijn eigen verhalen nooit nagedacht over een trailer, maar dat lijkt me nu ook wel wat^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Wauw jij maakt echt geweldige trailers!
    Ik heb voor mijn eigen verhalen nooit nagedacht over een trailer, maar dat lijkt me nu ook wel wat^^


    oeh, dankjewel, maar je moet wel weten dat ik de laaste tijd erg afwezig ben bij deze trailer store :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    - Titel:
    When no one can see me
    - Beschrijving story:
    Niemand kan Kelly zien. Haar familie geeft haar op als vermist, haar vriendinnen huilen omdat ze haar kwijt zijn... Er is slechts één iemand die haar kan zien, en dat is de voetballer-in-spé Jordi. Samen gaan ze op zoek naar een manier waarop Kelly weer zichtbaar wordt, maar dat valt niet mee: het lijkt wel alsof iedereen hen probeert tegen te werken.

    Een verhaal over vriendschap en liefde op een wel heel bijzondere manier.

    - Tekst in de trailer:
    Nou, ik weet niet of je tijd hebt om het verhaal te lezen, maar dan zou je zelf wat kunnen bedenken (a). Ik ben niet fantastisch in dit soort dingen xD.
    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.
    /
    - Achtergrondmuziek: (tip : hoe beter de achtergrondmuziek, hoe beter de trailer)
    Toepasselijke muziek (:
    - Videofragmenten:
    Nou, Kelly 'is' Dianna Agron en Jordi 'is' Alex Pettyfer. Dus daar iets van… ;p
    - Zwartwit/kleur:
    Kleur.
    - Extra eisen:
    Maak er iets moois van hihi


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    OBLIVIATE'S TRAILER STORE IS HER OPEND ='D

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 17:28 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Superrrrr! Wil je een trailer voor mijn verhaal maken? :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Natuurlijk maar daarvoor heb ik klein beetje meer informatie nodig :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••