• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    - Titel: Lopen op Glas.
    - Beschrijving story: Blaize heeft genoeg van zijn leventje als populaire jongen. Hij heeft genoeg van die vervelende vriendinnetjes, de druk die zijn ouders hem geven en zijn niet-begrijpende vrienden. Maar dan krijgt zijn leven een onverwachte wending wanneer hij op een regenachtige dag de roekeloze, afstandelijk maar charmante Genesis ontmoet op het dak van een verlaten appartementsgebouw. Terwijl zij eerst nogal kattig reageert op zijn aanwezigheid, slaat bij hem zijn hart meteen een tel over. Genesis is namelijk niks in vergelijking met Samantha, Blaize' ex-vriendinnetje. Zij lijkt hem te begrijpen en met haar heeft hij veel diepere gesprekken. Dat Blaize steeds meer met Genesis optrekt ontgaat natuurlijk Samantha en zijn vrienden niet. En dat is pas het begin van alle problemen. Genesis blijkt iets achter te houden voor Blaize en ook hij is niet volledig eerlijk tegen haar.
    - Tekst in de trailer: Ze rent weg van haar verleden.
    En vindt hem.
    - Achtergrondmuziek: Deze of iets wat erop lijkt.
    - Videofragmenten: Hier zit ik nu met een probleem. Ik weet precies hoe ik het wil, hoe mijn personages eruit zien, maar ik kan maar geen goeie filmpjes vinden. Ik hoop dat jij me daarmee kan helpen.
    Genesis heeft rode/roste krullen en een aantal piercings -dat detail hoeft niet- en Blaize heeft donkerbruin/zwart haar. De rest mag je fantaseren. Samantha zie ik als een meisje met bruin haar.
    - Zwartwit/kleur: Gewoon in kleur graag, tenzij jij het gemakkelijker vind om het in zwart/wit te doen. (:
    - Extra eisen: None. Ik hoop echt dat je me kan helpen.
    Ik zal je nog wat details geven over de verhaallijn om het wat makkelijker te maken. Dus Genesis wordt uiteindelijk verliefd op Blaize -je kan een kus scene invoegen, I don't mine- maar er ontstaan verschillende obstakels waaronder Samantha die jaloers is, Blaize' moeder en vrienden die Genesis afkeuren. Ze gaan ook op vakantie naar Frankrijk, naar Parijs, de Ardèche en Bretagne, waar ze ook de Mont Saint-Michel zullen bezoeken.
    Meer details over de verhaallijn wil ik je wel vertellen via pb. (:

    Hopelijk kun je er wat mee! (:


    kindness is never a burden.

    Okee, ik ga er binnen kort weer een aanvragen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Oeehhh ik voel me cool dat de trailer voor mijn story in de beginpost staat xP

    umm zou je dat wentelteef kunnen veranderen in ZWOELZWIJN1D??

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 8:27 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    oh, wauw, sorry iedereen dat het zo lang duurt, maar ik was voor 1, 2 of 3 dagen compleet afwezig =( ik had Quizlet eventjes vergeten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    vertraging hier (A) jullie moetten nog eventjes.. (lang..) wachten want ik heb het op dit moment (heel deze week) heel heel heeeel erg druk (A)

    en daardoor kan ik Quizlet eventjes vergeten ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 18:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aventine schreef:
    - Titel: Lopen op Glas.
    - Beschrijving story: Blaize heeft genoeg van zijn leventje als populaire jongen. Hij heeft genoeg van die vervelende vriendinnetjes, de druk die zijn ouders hem geven en zijn niet-begrijpende vrienden. Maar dan krijgt zijn leven een onverwachte wending wanneer hij op een regenachtige dag de roekeloze, afstandelijk maar charmante Genesis ontmoet op het dak van een verlaten appartementsgebouw. Terwijl zij eerst nogal kattig reageert op zijn aanwezigheid, slaat bij hem zijn hart meteen een tel over. Genesis is namelijk niks in vergelijking met Samantha, Blaize' ex-vriendinnetje. Zij lijkt hem te begrijpen en met haar heeft hij veel diepere gesprekken. Dat Blaize steeds meer met Genesis optrekt ontgaat natuurlijk Samantha en zijn vrienden niet. En dat is pas het begin van alle problemen. Genesis blijkt iets achter te houden voor Blaize en ook hij is niet volledig eerlijk tegen haar.
    - Tekst in de trailer: Ze rent weg van haar verleden.
    En vindt hem.
    - Achtergrondmuziek: Deze of iets wat erop lijkt.
    - Videofragmenten: Hier zit ik nu met een probleem. Ik weet precies hoe ik het wil, hoe mijn personages eruit zien, maar ik kan maar geen goeie filmpjes vinden. Ik hoop dat jij me daarmee kan helpen.
    Genesis heeft rode/roste krullen en een aantal piercings -dat detail hoeft niet- en Blaize heeft donkerbruin/zwart haar. De rest mag je fantaseren. Samantha zie ik als een meisje met bruin haar.
    - Zwartwit/kleur: Gewoon in kleur graag, tenzij jij het gemakkelijker vind om het in zwart/wit te doen. (:
    - Extra eisen: None. Ik hoop echt dat je me kan helpen.
    Ik zal je nog wat details geven over de verhaallijn om het wat makkelijker te maken. Dus Genesis wordt uiteindelijk verliefd op Blaize -je kan een kus scene invoegen, I don't mine- maar er ontstaan verschillende obstakels waaronder Samantha die jaloers is, Blaize' moeder en vrienden die Genesis afkeuren. Ze gaan ook op vakantie naar Frankrijk, naar Parijs, de Ardèche en Bretagne, waar ze ook de Mont Saint-Michel zullen bezoeken.
    Meer details over de verhaallijn wil ik je wel vertellen via pb. (:

    Hopelijk kun je er wat mee! (:


    je staat in mijn wachtlijstje, hopelijk vind je het niet erg om een paar dagen te wachten..

    en wauw… 3 reacties achter elkaar :X


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oeh, ik heb je binnenkort nodig ;)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    je staat in mijn wachtlijstje, hopelijk vind je het niet erg om een paar dagen te wachten..

    en wauw… 3 reacties achter elkaar :X


    Natuurlijk niet. Ik ben al blij dat je het wilt doen. (:


    kindness is never a burden.

    Aventine -> Nostradamus


    kindness is never a burden.

    ZWOELZWIJN1D schreef:
    Oeehhh ik voel me cool dat de trailer voor mijn story in de beginpost staat xP

    umm zou je dat wentelteef kunnen veranderen in ZWOELZWIJN1D??


    lastig, want dan moet ik je hele trailer weer opnieuw maken geloof ik :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Natuurlijk niet. Ik ben al blij dat je het wilt doen. (:


    oh gelukkig maar =)

    Aventine -> Nostradamus


    veranderd :)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zou je er voor mij ook een willen maken ?x alleen als je tijd hebt natuulijk


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Titel:
          Knocking on Death's door
    Beschrijving story:
         

    De wereld ging nog niet ten einde toen Catherina de halfbloed's Annabeth Chase en Percy Jackson ontmoette. Er gebeurde iets met Cat toen ze in de ogen van Percy had gekeken. Een gevoel van een thuis. Een familie en van vrijheid overspoelde haar. Maar zo snel als ze kwamen waren ze ook weer verdwenen en besluit Cat om te ontsnappen uit de handen van haar vader Hades. Ze was vijftien, en ze was het zat om opgesloten te zitten.

    Na vijf jaar vraagt Percy zich nog steeds af hoe het met het meisje gaat die hem had gered. Hij had het zelfde gevoeld als haar. Vrijheid, liefde, een thuis. Zijn gevoel voor haar was sterker dan hij al die jaren voor Annabeth had gevoeld. Wanneer hij haar dan ook tegen komt als hij uit de Styx komt, besluit hij haar mee te nemen naar het kamp. Misschien is hij niet de gene die voorbestemd is om de wereld te redden of te vernietigen.

    Voor Catherina gaat er een wereld open als ze in Kamp Halfbloed komt. Ze word - wat door iedereen verrast is - een vriendschap met Clarrisa, en word de beste in boogschieten. Maar ze voelt zich niet thuis. Iets wat ze gehoopt had na jaren lang in de onderwereld te zitten. Net zoals Nico begint ze zich terug te trekken en komt achter de voorspelling.

    Tekst in de trailer:
          We were given; Two hands to hold. Two legs to walk.Two eyes to see.
    But why only one heart? Because the other was given to someone else.
    For us to find.
    Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil:
    /
    Achtergrondmuziek:
          Jamie Campbell Bower - Waiting
    Videofragmenten:
    × 1
          0.28 tot 0.43
          0.54 tot 0.57

    × 2
          0.15 tot 0.28
          0.48 tot 0.49
          1.17 tot 1.19

    × 3
          Bij deze als het lukt alle stukjes waar alleen Lily op staat.

    Zwartwit/kleur:
          Kleur
    Extra eisen:
          Het liefst het hele liedje gebruiken. Als je verder geen beelden hebt, kan je deze en deze gebruiken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 21:15 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel: The divergent hungergames

    - Beschrijving story:

    Jaylee is 14 en moet een keuze maken tussen 11 facties waar ze de rest van haar leven in blijft. Ze maakt de keuze onverschrokkenheid, ook wel de dappere genoemd. Ze heeft een gevaarlijke inwijding wat haar tot de dood zou kunnen brengen. Ze moet allemaal gevaarlijke opdrachten doen. Haar leven lijkt bijna een hel, maar ze maakt vrienden die haar er door heen helpen. Ook raakt ze verstrikt in moeilijke liefdes, met haar beste vriend. Ook ontdekt ze wie haar vijanden zijn. Als ze tot haar verbazing de inwijding is door gekomen begint het ergste, ze word uitgeloot voor de hongerspelen. Jason ( haar beste vriend ) gaat vrijwillig om haar te beschermen, maar er kan er maar eentje uit komen... ( ik vertel nog niet heel veel maar ik hoop dat je daar iets mee kunt )


    - Tekst in de trailer: keuzes zijn niet altijd makkelijk, een kleine fout kan je hele leven veranderen. En nog meer van dat soort. ( liefst wel in engels ). Wel iets wat een beetje de verhaallijn aan geeft.

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil. Misschien een meisje dat schreeuwt maar ik kon niet een hele goede vinden.

    - Achtergrondmuziek: (tip : hoe beter de achtergrondmuziek, hoe beter de trailer):
    of deze


    - videofragmenten: ja dat is een probleem, ik heb nog geen bij passende gevonden. Eerst wou ik zelf mijn trailer maken, alleen lukte dat niet omdat ik niet goed wist wat ik zou moeten gebruiken. Ik hoopte eigenlijk dat jij mij hier mee kunt helpen.


    - Zwartwit/kleur: maakt eigenlijk niet uit maar of zwart wit of in kleur niet allebei door elkaar heen.

    - Extra eisen: Het liefste een meisje met bruin haar en Taylor lautner. En nog een paar andere jongens en meisjes dat haar vrienden voor stellen, maakt niet uit wie. Hoop dat je hier iets mee kunt. ( Sorry ik wil heel veelx ). Tip, misschien kun je wat stukjes uit de films The hungergames en Divergent halen ?x

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 11:27 ]


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    oh wauw :'O hopelijk heeft iedereen hier geduld anders ben ik dood en verlaat ik quizlet voor goed :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••