• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    - Titel: Destiny • One Direction

    - Beschrijving story: Wil je me een PB sturen? Ik wil het nog een beetje geheim houden -.-

    - Tekst in de trailer: In het Engels, sowieso. De tekst zelf mag bestaan uit bepaalde zinnen uit de beschrijving, zodat de kijkers snappen waar het over gaat. Maar het moet ook niet te veel verklappen. (Ik weet het, ben veeleisend XD)

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil. Hoeft niet ^_^

    - Achtergrondmuziek: (tip : hoe beter de achtergrondmuziek, hoe beter de trailer) In het begin zou ik graag vrolijke muziek willen, omdat Destiny verhuisd en nieuwe vrienden krijgt, maar later, als de drama wordt uitgelegd, zou ik Comptine d'un autre ete l'apres midi

    - Videofragmenten: Daar ben ik erg slecht in. Bij het vrolijke gedeelte zou ik graag een meisje zien met donkerbruin haar (en het liefst bruine ogen) die in een auto zit, en dus verhuist. Het studentenhuis wil ik ook graag zien en vooral veel mensen in de sneeuw. Die mensen mogen op de personages uit de storybeschrijving lijken. (Ik stuur de beschrijving nog)

    - Zwartwit/kleur: Bij het vrolijke gedeelte kleur en het drama-gedeelte zwart-wit.

    - Extra eisen: Wanneer er bijvoorbeeld wordt gehuild of geschreeuwd in een fragment, kan dat dan in slomotion?

    Voor vragen PB je me maar! (Of GB)

    Xxxxxxx Quinn<3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    bezig :
    -Memorie ; Formidable || One Direction.


    bijna klaar!! het is nu aan het verwerken =) dan ga ik veder met die van Nostradamus.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nostradamus schreef:
    - Titel: Lopen op Glas.
    - Beschrijving story: Blaize heeft genoeg van zijn leventje als populaire jongen. Hij heeft genoeg van die vervelende vriendinnetjes, de druk die zijn ouders hem geven en zijn niet-begrijpende vrienden. Maar dan krijgt zijn leven een onverwachte wending wanneer hij op een regenachtige dag de roekeloze, afstandelijk maar charmante Genesis ontmoet op het dak van een verlaten appartementsgebouw. Terwijl zij eerst nogal kattig reageert op zijn aanwezigheid, slaat bij hem zijn hart meteen een tel over. Genesis is namelijk niks in vergelijking met Samantha, Blaize' ex-vriendinnetje. Zij lijkt hem te begrijpen en met haar heeft hij veel diepere gesprekken. Dat Blaize steeds meer met Genesis optrekt ontgaat natuurlijk Samantha en zijn vrienden niet. En dat is pas het begin van alle problemen. Genesis blijkt iets achter te houden voor Blaize en ook hij is niet volledig eerlijk tegen haar.
    - Tekst in de trailer: Ze rent weg van haar verleden.
    En vindt hem.
    - Achtergrondmuziek: Deze of iets wat erop lijkt.
    - Videofragmenten: Hier zit ik nu met een probleem. Ik weet precies hoe ik het wil, hoe mijn personages eruit zien, maar ik kan maar geen goeie filmpjes vinden. Ik hoop dat jij me daarmee kan helpen.
    Genesis heeft rode/roste krullen en een aantal piercings -dat detail hoeft niet- en Blaize heeft donkerbruin/zwart haar. De rest mag je fantaseren. Samantha zie ik als een meisje met bruin haar.
    - Zwartwit/kleur: Gewoon in kleur graag, tenzij jij het gemakkelijker vind om het in zwart/wit te doen. (:
    - Extra eisen: None. Ik hoop echt dat je me kan helpen.
    Ik zal je nog wat details geven over de verhaallijn om het wat makkelijker te maken. Dus Genesis wordt uiteindelijk verliefd op Blaize -je kan een kus scene invoegen, I don't mine- maar er ontstaan verschillende obstakels waaronder Samantha die jaloers is, Blaize' moeder en vrienden die Genesis afkeuren. Ze gaan ook op vakantie naar Frankrijk, naar Parijs, de Ardèche en Bretagne, waar ze ook de Mont Saint-Michel zullen bezoeken.
    Meer details over de verhaallijn wil ik je wel vertellen via pb. (:

    Hopelijk kun je er wat mee! (:


    Mag ik hier nog aan toevoegen dat ik geen naamsvermelding wil op het eind van de video -dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij je naam niet mag vermelden (;- en het liefst een Arial-achtig lettertype.; niet al te krullerig/speciaal. (:
    En de achtergrondmuziek mag ook iets akoestisch/piano-achtig zijn. Ik zoek zelf nog naar een geschiktere achtergrondmuziek en zal je wat laten weten als ik die gevonden heb. Anders gebruik je gewoon degene die ik nu heb. [:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 18:34 ]


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)


    Mag ik hier nog aan toevoegen dat ik geen naamsvermelding wil op het eind van de video -dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij je naam niet mag vermelden (;- en het liefst een Arial-achtig lettertype.; niet al te krullerig/speciaal. (:
    En de achtergrondmuziek mag ook iets akoestisch/piano-achtig zijn. Ik zoek zelf nog naar een geschiktere achtergrondmuziek en zal je wat laten weten als ik die gevonden heb. Anders gebruik je gewoon degene die ik nu heb. [:


    oh, is goed dan =)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    - Videofragmenten: Hier zit ik nu met een probleem. Ik weet precies hoe ik het wil, hoe mijn personages eruit zien, maar ik kan maar geen goeie filmpjes vinden. Ik hoop dat jij me daarmee kan helpen.
    Genesis heeft rode/roste krullen en een aantal piercings -dat detail hoeft niet- en Blaize heeft donkerbruin/zwart haar. De rest mag je fantaseren. Samantha zie ik als een meisje met bruin haar.


    aha, ik kan ook heel erg slecht videofragmenten vinden :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    aha, ik kan ook heel erg slecht videofragmenten vinden :')


    Oh shit. D:
    Ik ga wel zoeken.

    Dit liedje wil ik trouwens als achtergrondmuziek. Maar dan wel ingekort. (:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Oh shit. D:
    Ik ga wel zoeken.

    Dit liedje wil ik trouwens als achtergrondmuziek. Maar dan wel ingekort. (:


    dus je wilt liever Deze dan Deze?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jaa (:


    kindness is never a burden.

    Memorie schreef:
    yeahh ik vraag er nog een aan!.

    Invullen :

    - Titel: Formidable || One Direction.

    - Beschrijving story: Het gaat om Ruby, Ze is 17 jaar en heeft veel problemen. Ze heeft anorexia en wil er alles tegen doen om er van af te komen. Ze denkt dat ze zo niet mooi is. Ze zit op de middelbare. One direction zit daar ook op. Maar dat weet ze niet. Ze is al jaren op 2 van de jongens. Niall en Louis. Maar ze denkt dat ze hen toch nooit zal ontmoeten. Later dus wel. Ze krijgt met een van hen een relatie maar dat gaat fout.

    - Tekst in de trailer: Ik ben nog steeds verliefd,
    je hebt jezelf dwars door mijn ziel gekliefd,
    en het blijft vreemd,
    van vrienden tot een vriend,
    vriend tot liefdeslied,
    en nu kijk je langs me heen,
    alsof je mij niet ziet,

    Nu schrijf ik je dit bericht,
    en het is niet omdat ik dronken ben,
    Ik spreek jouw voicemail in,
    en het is niet omdat ik dronken ben,
    Het is alsof jij wist,
    dat ik nooit meer los zou komen,
    Het ergste is dat ik je mis,
    Want wij waren

    Formidable,

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil. nopee.

    - Achtergrondmuziek: (tip : hoe beter de achtergrondmuziek, hoe beter de trailer) Formidable - Cheyenne Toney.

    - Videofragmenten: http://www.youtube.com/watch?v=pWq16DTMoC0
    http://www.youtube.com/watch?v=t2r1DRbagJk
    http://www.youtube.com/watch?v=pKW7TGQIPfk
    http://www.youtube.com/watch?v=j45IjQj4-Cg

    http://www.youtube.com/watch?v=Nlc4sjjwbJM
    http://www.youtube.com/watch?v=9aE5RGEbywg
    http://www.youtube.com/watch?v=WXPP3uRC22Y
    http://www.youtube.com/watch?v=e18zgi9ePes

    - Zwartwit/kleur: kleur

    - Extra eisen: Het gaat om het blonde meisje.
    xoxo.



    tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :


    http://www.youtube.com/watch?v=ZwdhCpEViB4&feature=youtu.be


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Pff... Ik had gehoopt dat jij handig was in het vinden van clipjes. (;

    Ik heb deze en deze voor Genesis en deze voor Blaize, maar ik ben er niet echt tevreden mee. :x

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:25 ]


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    Pff... Ik had gehoopt dat jij handig was in het vinden van clipjes. (;

    Ik heb deze en deze voor Genesis en deze voor Blaize, maar ik ben er niet echt tevreden mee. :x


    oh, wauw! ik ga iets proberen maar ik vind die eerste 2 video's verschrikkelijk eng en vooral die tweede :')

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    oh, wauw! ik ga iets proberen maar ik vind die eerste 2 video's verschrikkelijk eng en vooral die tweede :')


    Whut? lol, die eerste is gewoon een photoshoot en die tweede, oké, die is wat raar, maar het gaat om het model niet om de videoclip xd


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Whut? lol, die eerste is gewoon een photoshoot en die tweede, oké, die is wat raar, maar het gaat om het model niet om de videoclip xd


    wat gebeurd er eigenlijk in die tweede video x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    wat gebeurd er eigenlijk in die tweede video x)


    No idea xd


    kindness is never a burden.

    WOWWOWOOWWWOW. HET FILMPJEE WAUWWW.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.