• Hellow 😺 ,
    Weet iemand waarom ik zo hevige buik en rugpijn heb ? Ik heb dat 2 weeken voor mijn menstruatie en nu is mijn menstruatie al 1 week gedaan en ik heb nog steeds zo pijn , ik neem pijnstillers maar dar helpt niet . En ze hebben ook een bloed en urine test gedaan , maar ze vonden niets . En pfff het doet zo pijn snachts kan ik niet slapen , en ik kan ook niet studeren voor mijn examens


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Stress ergens van?

    Maar neen, ik zou het niet weten. Wel heel veel sterkte! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Stress ergens van?

    Maar neen, ik zou het niet weten. Wel heel veel sterkte! (:
    . Ja :) eigenlijk wel , ik heb egt veel stress momenteel , bedankt ! Xxx


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik zou geen genoegen nemen met die tests en gewoon terug gaan aangezien het best ernstig lijkt.


    Your make-up is terrible

    Met een bloed en urine test kom je soms niet ver, daar kan ik van mee spreken. Misschien heb je wat aan je nieren? Zand of misschien een beginnende steen? Ik zou toch even terug langs de dokter gaan voor de zekerheid.


    16 - 09 - '17

    Ik wilde net zeggen: ga naar de dokter, maar je bent blijkbaar dus al geweest. Ik denk niet dat het aan je regels ligt, omdat je het dan juist voor je menstruatie krijgt. Hmm, geen idee. Vele sterkte ermee!
    Als ik buikpijn heb, dan leg ik altijd even een warmwaterkruik op mijn buik. Ik denk alleen dat je beter toch opnieuw naar de dokter gaat als het echt erg wordt en je zeker weet dat het niets met je maandstonden te maken heeft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik had hier een tijd geleden ook heel veel last van, en ik ben toen helemaal onderzocht. Ik blijk PDS te hebben, misschien heb jij dit ook? Het kan zijn dat het door de stress erger is. idk, ik dacht, misschien als het erger wordt, moet je het even aan je huisarts vragen?


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik heb ook last van stresspijn en het is geen pretje kan ik je zeggen, maar zo erg is niet leuk.
    Ik moet nog beginnen aan mijn geneeskundeopleiding, maar misschien heb je hevige stresspijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb je een goed matras? Dat zou de rugpijn kunnen verklaren.


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Is het niet een soort spierpijn door de stress of slechte houding? Daar kan het ook aan liggen.


    From these ashes, I will rise

    Pff ik ben vandaag naar de docter geweest ze denkt dat ik iets aan mijn nieren heb , en ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een controle ... Pfff ik word ziek en nu kan ik niet studeren voor mijn examen .... Goh ...


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Dat buikpijngedeelte (was ook misselijk) bleek bij mij inderdaad door stress te komen. Rugpijn zou ik geen idee van hebben, dat heb ik al 4 jaar chronisch.


    To infinity and beyond •

    De rugpijn zou ook kunnen komen dat je (door de buikpijn) niet goed zit of loopt en hierdoor je rugspieren te veel overbelast. Dit heb ik namelijk, maar dat heb ik al mijn hele leven, mijn houding is gewoon niet goed, dus ik weet niet.
    Als je iets aan je nieren hebt, is dat best wel vervelend. Veel sterkte in ieder geval!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Facts schreef:
    Ik wilde net zeggen: ga naar de dokter, maar je bent blijkbaar dus al geweest. Ik denk niet dat het aan je regels ligt, omdat je het dan juist voor je menstruatie krijgt. Hmm, geen idee. Vele sterkte ermee!
    Als ik buikpijn heb, dan leg ik altijd even een warmwaterkruik op mijn buik. Ik denk alleen dat je beter toch opnieuw naar de dokter gaat als het echt erg wordt en je zeker weet dat het niets met je maandstonden te maken heeft.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat dit door je menstruatie komt. Ben je aan de pil? Bij mij heeft dat het grotendeels verholpen.
    Ligt er ook aan of je dit vaker hebt natuurlijk..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    FloppyFish schreef:
    Pff ik ben vandaag naar de docter geweest ze denkt dat ik iets aan mijn nieren heb , en ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een controle ... Pfff ik word ziek en nu kan ik niet studeren voor mijn examen .... Goh ...

    Nawh, komt wel goed! In het ziekenhuis willen ze waarschijnlijk alleen dat je in een potje plast en daarna even met een dokter praat over hoe het gaat (tenzij ze meteen een hele scan willen maken). Kun je altijd nog leren als je wilt en als het allemaal een beetje opschiet ben je zo weg. Bij mij duurt het nooit langer dan een kwartier, dat is exclusief de wachttijd.
    Beterschap!


    From these ashes, I will rise