• Hellow 😺 ,
    Weet iemand waarom ik zo hevige buik en rugpijn heb ? Ik heb dat 2 weeken voor mijn menstruatie en nu is mijn menstruatie al 1 week gedaan en ik heb nog steeds zo pijn , ik neem pijnstillers maar dar helpt niet . En ze hebben ook een bloed en urine test gedaan , maar ze vonden niets . En pfff het doet zo pijn snachts kan ik niet slapen , en ik kan ook niet studeren voor mijn examens


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Nawh, komt wel goed! In het ziekenhuis willen ze waarschijnlijk alleen dat je in een potje plast en daarna even met een dokter praat over hoe het gaat (tenzij ze meteen een hele scan willen maken). Kun je altijd nog leren als je wilt en als het allemaal een beetje opschiet ben je zo weg. Bij mij duurt het nooit langer dan een kwartier, dat is exclusief de wachttijd.
    Beterschap!


    Merci ! Maar een urine test heb ik al gedaan , en ik hoop dat ze iets vinden ... Nja


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Heel veel succes! Ik hoop voor je dat het goed komt!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Ik word soms zelf het antwoord beu, maar toch: Stress.

    Stress kan heel naar en vervelend zijn. Zorg dat je leuke dingen blijft doen en zorg goed voor jezelf (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Slik je toevallig de pil? Toen ik de pil slikte had ik daar ook heel erg last van. Toen ik met de pil stopte, was het meteen over.


    Bad decisions make good stories.

    Memoriam schreef:
    Slik je toevallig de pil? Toen ik de pil slikte had ik daar ook heel erg last van. Toen ik met de pil stopte, was het meteen over.


    Ohja dat kan ook, pil kan vaak ook zorgen voor een hoop narigheid, misschien eens een andere vragen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Stress/verkeerd zitten/Kan nog met de menstruatie te maken hebben/Buikgriepje?
    Als de dokter niet echt wat kan vinden moet je je ook niet te druk maken, gaat vanzelf over hoor (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ubiquitous schreef:
    Ik word soms zelf het antwoord beu, maar toch: Stress.

    Stress kan heel naar en vervelend zijn. Zorg dat je leuke dingen blijft doen en zorg goed voor jezelf (:
    yep ik was gisteren naar de docter , heb ik dus maag infectie en hij zij dat kan door stress komen , das jah .. Merci voor jullie steun !! Xxxxxx fml 2 maanden moet ik pillen pakken :(


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    FloppyFish schreef:
    (...) yep ik was gisteren naar de docter , heb ik dus maag infectie en hij zij dat kan door stress komen , das jah .. Merci voor jullie steun !! Xxxxxx fml 2 maanden moet ik pillen pakken :(


    Auwtsj, klinkt heel naar! Beterschap en goed voor jezelf blijven zorgen hè :Y) Doe ik nu ook en voel me beter dan ooit, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Facts schreef:
    Ik wilde net zeggen: ga naar de dokter, maar je bent blijkbaar dus al geweest. Ik denk niet dat het aan je regels ligt, omdat je het dan juist voor je menstruatie krijgt. Hmm, geen idee. Vele sterkte ermee!
    Als ik buikpijn heb, dan leg ik altijd even een warmwaterkruik op mijn buik. Ik denk alleen dat je beter toch opnieuw naar de dokter gaat als het echt erg wordt en je zeker weet dat het niets met je maandstonden te maken heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat klinkt erg, beterschap! En twee maanden pillen nemen, is ook niet zo'n ramp hoor, zeker niet als het daarmee is opgelost!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    rug- buikpijn komt regelmatig bij mensen voor die menstrueren die kunnen last van hun rug en buik krijgen. daar kan je pijnstillers voor vragen bij de dokter

    Terug naar de huisarts/dokter en extra uitleg / tests eisen :Y)
    Ik zie dat je al geweest bent, heel veel succes en sterkte!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 22:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.