• Hii. De laatste paar maanden was in een erg creatieve bui. Ik heb van m'n Vans galaxy schoenen gemaakt (ik had ze al heel lang en ik wilde ze graag een kleurtje geven). Verder heb ik een origami piano gemaakt en Harry Styles nagetekend. Ik had die tekening al eerder geplaatst, maar nu heb ik hem iets veranderd en delen van hem in kleur gemaakt. (:




    The sun will rise and we will try again.

    Wauw omg, dit is echt zo leuk :'o
    Echt leuk gedaan, ook echt heel erg knap! (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Die Harry Styles-tekening herken ik ergens van. Was er niet iemand op Quizlet die half-series maakte en precies zo'n tekening had? (Maar dan, excuses, iets proffesioneler?)
    Found it.

    Voor de rest vind ik de piano echt heel leuk ˆˆ

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 16:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Birdo schreef:
    Die Harry Styles-tekening herken ik ergens van. Was er niet iemand op Quizlet die half-series maakte en precies zo'n tekening had? (Maar dan, excuses, iets proffesioneler?)
    ^

    Melian, om precies te zijn.

    Dit was haar tekening.


    Some people are art and do art at the same time

    Die Galaxy Vans zijn leuk.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Scorpia schreef:
    (...)^

    Melian, om precies te zijn.

    Dit was haar tekening.


    DiCaprio heeft er zelfs in gereageerd, dus ik denk dat ze het daarvan heeft.
    Niet zo netjes. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    DiCaprio heeft er zelfs in gereageerd, dus ik denk dat ze het daarvan heeft.
    Niet zo netjes. (cat)


    Zoals ik al zei had ik deze tekening al een keer eerder geplaatst maar dan zonder kleur. Toen had ik er netjes bij vermeld dat ik het idee van Melian had overgenomen.

    Kijk maar:

    www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155146

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 16:26 ]


    The sun will rise and we will try again.