• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Mijn keel doet pijn en ik irriteer me. D: Jij kan niet elke keer bepalen wat mijn personages wel of niet hebben, ik vind je gewoon irritant.


    Your make-up is terrible

    Grah, ik word hier gek van,,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    chocolade jij begrijpt me tenminste xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vandaag iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen, klaag ik erover en noem ik het asociaal, ben ik weer de bad guy. Wat?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fckin feelings D:
    Wist niet eens meer dat beide dingen tegelijk kwamen in 1 episode o-o damnit..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rayder schreef:
    Vandaag iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen, klaag ik erover en noem ik het asociaal, ben ik weer de bad guy. Wat?


    Ik vind het een beetje té om iemand dan gelijk arrogant te noemen, maar ik kan me deels wel vinden in je mening. Ook wel stom van die mensen om je gelijk de bad guy te noemen.


    26 - 02 - '16

    Oke ik durf niet meer. Ja; ik ga het lekker toch doen. Nee, toch niet. Oké, nu geen smoesjes meer. Ik doe het gewoon. Hoe erg kan het zijn, toch? It's. Just. A. Game.


    We need a bigger boat.

    Troll schreef:
    (...)

    Ik vind het een beetje té om iemand dan gelijk arrogant te noemen, maar ik kan me deels wel vinden in je mening. Ook wel stom van die mensen om je gelijk de bad guy te noemen.

    Niet arrogant, maar asociaal. Het is soort van taboe om iets slechts te zeggen als er zoiets zwaars aan vast zit, maar ik kijk meer naar het collectief leed dan naar het leed van die persoon. En ja, ik vond het wel balen dat ik niet ietsjes meer steun kreeg aangezien ik door die persoon drie uur lang moest reizen. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    Vandaag iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen, klaag ik erover en noem ik het asociaal, ben ik weer de bad guy. Wat?
    ikr
    Mensen moet ophouden om ons de bad ones te noemen. Die persoon geeft honderden mensen problemen :')
    Echt, doe het lekker thuis ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rayder schreef:
    (...)
    Niet arrogant, maar asociaal. Het is soort van taboe om iets slechts te zeggen als er zoiets zwaars aan vast zit, maar ik kijk meer naar het collectief leed dan naar het leed van die persoon. En ja, ik vond het wel balen dat ik niet ietsjes meer steun kreeg aangezien ik door die persoon drie uur lang moest reizen. (cat)


    Sorry, ben niet helemaal wakker :\
    Maar ik snap wat je bedoeld hoor. Ik ben het ook wel deels met je eens. Ik vind het gewoon een lastig onderwerp.


    26 - 02 - '16

    Ugh. Oké, ik snap dat je ziek bent, maar daarvoor hoef je me toch niet te negeren? Het kan wel zijn dat je dan irritant doet tegen iedereen, maar dit maakt het alleen nog maar irritanter. :c


    help

    Ahahaha nu ben ik lichtelijk geirriteerd XD.
    Ohwell.


    No growth of the heart is ever a waste

    Altijd leuk als de kat zomaar bij je op schoot springt (:


    26 - 02 - '16

    Moet me inhouden. (:


    You are beautiful, you are love.

    Hoofdpijn ik heb je nu niet nodig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]