• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Om half 2 beginnen met stage tot laat. Nu nog even huiswerk doen. pff.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Kuthond. Spoort echt voor geen meter. Net zo vals als het baasje. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als er een award was voor slechtste boekverfilming ooit, zou TMI die winnen.


    Your make-up is terrible

    Ben ik godverdomme alles kwijt. Kut schoolcomputers. Kan ik ALLES opnieuw in gaan voegen en schuiven. Hartelijk dank! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pull up my sleeves and see the pattern of my cuts!

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 12:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh nog ruim een uur wachten..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Godver. Ook nog naloopdienst en dan eerst drie uur wachten! :@ kuy school


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh. Ik wil helemaal niks meer, behalve slapen en rijk wakker worden T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Ugh. Ik wil helemaal niks meer, behalve slapen en rijk wakker worden T_T


    I so agree with this


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hmm, ik heb niet eens een kaartje of telefoontje gekregen gisteren. Ondanks dat het me niet uit maakt dat ik geen cadeaus of wat dan ook gekregen heb, had ik toch wel graag op zn minst een kaartje in de brievenbus willen vinden. (no_chears)

    Mjah, t was toch maar een verjaardag en morgen is een véél spannendere (volgens mij klinkt dat raar) dag, want dan mag ik voorspelen en hopelijk wordt ik dan toegelaten tot het conservatorium. Yaay! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaaaaaaaaaaaaaargh. Ik wil je terug. :C


    -

    Ugh. Ik heb zo geen zin om ook maar iets te doen, terwijl ik juist zoveeeel moet doen. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeej mondeling examen Nederlands ging wel goed geloof ik ^^ ze keek heel tevreden in ieder geval.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tip voor de koukleumen: gebruik je sokken als handschoenen.


    Searching heavens for another earth

    Oh, dit is zo voorspelbaar. Elke keer moet je er een seksistische draai aan geven, want anders is het natuurlijk niet meer leuk, hé?


    Quiet the mind, and the soul will speak.