• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Ik voel me zo'n loser met die grote pleister op m'n wang, dat ook nog eens doordrenkt met bloed. Godzijdank gaat de dokter morgen het verband verwisselen en hopelijk iets doen tegen die bloedingen. Ik word er schijtziek van, namelijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk was om een kaartje te schrijven D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ook leuk dat ik mijn crush constant moet aankijken met rare dingen in mijn gezicht. Eerst een koortslip, nu 'n stomme pleister op mijn wang.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zó veel herinneringen, van zó'n korte periode.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb.... honger :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Finally!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ugh, ik krijg die stomme Duitse woordjes maar niet in m'n kop :l


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Fijn, mag ik die klote cd's weer gaan verkopen. 10 euro voor een band die geen hond uit mijn buurt kent of wil kennen. Ga lekker zelf die cd's verkopen kutwijf.


    26 - 02 - '16

    Ugh. Ik wil dit niet doen maar het moet wel. Ik hou van je maar hierom háát ik je echt.

    Mijn oud-leerkracht Frans is echt dol op me, lol. Als ze me in de gang tijdens de urenwissel ziet, zou ze het liefst een heel gesprek met me willen voeren. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben zo moe...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meer studiegeld vanaf volgend jaar ;o Daar ben ik echt wel blij mee o-o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb weekend! Fuck yeah.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb weekend! Fuck yeah.

    Ik wil ook T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb weekend! Fuck yeah.


    Ik heb proefwerkweek ._.