• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb echt een vreselijke avond :'D Bankpas heb ik moeten blokkeren, dus dat wordt morgen nog leuk als ik mijn sportcontributie moet betalen en naar de kapper wil. Daarbij heb ik nog niks kunnen doen wat ik zou moeten doen. Ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Srsly, always, lol community can you work once?

    Titan schreef:
    Ik heb echt een vreselijke avond :'D Bankpas heb ik moeten blokkeren, dus dat wordt morgen nog leuk als ik mijn sportcontributie moet betalen en naar de kapper wil. Daarbij heb ik nog niks kunnen doen wat ik zou moeten doen. Ugh.
    ''

    What happened? :o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Geez.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Go see a doctor or something.
    Serieus, sommige mensen moeten gewoon naar een dokter gaan i.p.v dat soort dingen hier te posten.


    26 - 02 - '16

    Ik ben nog steeds boos, en als je je aangesproken voelt, boeit me echt geen ene meter.


    'Darling, just hold on'

    Troll schreef:
    Go see a doctor or something.
    Serieus, sommige mensen moeten gewoon naar een dokter gaan i.p.v dat soort dingen hier te posten.


    I live for the applause, you will die for it.

    DUO, als je me een e-mail stuurt waarin staat dat mijn hoeveelheid stufi gaat veranderen en dat ik moet inloggen op mijn DUO account om te zien hoe het precies veranderd. Zorg er dan ook voor dat je verdomde inlog systeem werkt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    lol goed om te zien dat je niet alleen bot bent tegen mij... had je vent geen zin ofzo...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rot maar lekker een teringeind op allemaal dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat ik vandaag moest doen:
    kamer opruimen
    economie maken
    natuurkunde leren
    wiskunde maken
    engels leren
    Biebboeken inleveren
    Bio Po spullen kopen
    Beginnen aan mijn sinterklaas gedichten
    Sinterklaas kadootjes inpakken
    hoofdstuk voor OLAMB schrijven
    hoofdstuk voor WFABFIL schrijven

    Wat ik vandaag heb gedaan
    Jamie Oliver gekeken
    Bio po spullen gehaald
    Gelezen
    Mijn One Direction plaatjes uitgezocht
    Geslapen

    En zo gaat het elke, elke keer. Ik moet echt een keer gaan doen wat ik plan te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je me haat, zeg dat dan tegen mij, niet tegen mijn beste vriendin..

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn moeder heeft een obsessie voor Roy Donders.


    Searching heavens for another earth

    -sigh-
    Dit wordt dus weer nachtwerk...
    Aan de andere kant. Je hebt daar straks gezegd dat je mijn haar mooi vindt. You made me so happy. :'D


    Take me to wonderland

    Okay, ik heb echt zin om iemand te slaan nu.


    -