• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1

    NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Je kunt op zijn minst meegaan om mij gezelschap te houden als Mosh achter de dames aangaat,' zei Flynn die op een overgebleven stoel neerzkate.
    Hij vond het niet erg dat hij niet naar andere vrouwen kon kijken- niet op die manier, want dat wilde hij ook niet - maar het voelde toch als een soort belemmerimg. Alsof hij zich moest hewijzen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cyrith onderdrukte een zucht en hoopte niet dat zijn vrienden de hele vakantie zouden blijven zeuren. Ze wisten dat hij niet van feestjes hield en hij vond dat ze dat moesten accepteren.
    'Misschien dat ik later kom.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flynn glimlachte bemoedigend en strikte de veters van zijn schoenen. Hij zag dat Myrthe en een paar van de andere mensen met wie hij die middag gezwommen had, al richting het feestcomplex van de camping liepen en hij stootte Mosh aan.
    'Ik denk dat het al gauw gezellig wordt. Let's go.'

    ~ ~

    Jochem keek peinzend naar de muur waarachter Lotte verdwenen was.
    'Hoe groot zou de kans zijn dat hij haar alsnog aanrandt? Waarom niet iemand anders?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Raphael trok een niet-wetend gezicht. 'Hoe zou ik moeten weten wat er door het hoofd van een verkrachter omgaat? Blijkbaar kon hij zijn handen toen niet thuishouden, dus ik betwijfel of hij dat op een later moment wel kan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jochem moest hem wel gelijk geven. Ze konden nooit weten wanneer hij alsnog toe zou slaan.
    'We moeten die meiden vanavond in ieder geval niet alleen laten,' vond hij. 'Als we niet opletten heeft Steve echt vrij spel.'

    ~ ~

    Haloony was eigenlijk wel een beetje zenuwachtig voor vanavond. Dit was niet de eerste keer dat zij en Brian uitingen sinds ze weer een relatie hadden, maar ze wist dat Archie hier ook was en hoewel het nu beter ging tussen hem en Brian, wist Haloony dat haar actie nog steeds tussen hen in stond en ook tussen haar en Brian. Ze kuste zijn wang toen ze uit de tent kwam met haar toiletspullen onder de arm en ging zich opmaken in het toiletgebouw.
    'Hallo,' zei ze toen ze het meisje bij de spiegels herkende als Lotte. Haloony haalde diep adem, omdat ze zich niet wilde verspreken, maar ook niet onbeleefd over wilde komen en daarom had ze toch hallo gezegd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lotte groette het meisje terug terwijl ze een stijltang door haar haren haalde. Ze hoopte vanavond toch op zijn minst met Raphael te kunnen dansen en hoopte dat hij aanwezig zou zijn. ‘Heb je er een beetje zin in?’

    -

    Mosh en Flynn liepen naar de feestzaal toe, waar de muziek hen al tegemoet kwam. Mosh kon na al die tijd nog steeds niet begrijpen dat Cyrith de eenzaamheid boven een oergezellige party verkoos, maar op sommige fronten zouden ze het waarschijnlijk nooit over eens worden. Zijn ogen dwaalden ze zaal rond en hij kreeg Ilse in het oog, maar hij had niet zoveel zin om naar dat vreemde kind toe te gaan.
    ‘Ze beweerde dat ik een liefdesbrief naar haar had gestuurd,’ vertelde hij Flynn en hij wees naar zijn hoofd. ‘Ze is niet goed snik.’

    -

    Scorpius was ook naar het feestgebouw toegegaan. Hij hoopte een beetje aanspraak te kunnen vinden, want het was ongemakkelijk om van Abigail afhankelijk te zijn, bij wie hij niet eens in de buurt wilde zijn. Althans, hij wilde het wel, maar het was beter van niet.
    Hij zag twee jongens van zijn eigen leeftijd binnen komen en ging naast hen staan om een biertje te bestellen.
    ‘Jullie komen ook uit Nederland, toch?’ vroeg hij, gezien hij hen vandaag al had gezien met een paar van de anderen.

    -

    Davey waste de gel van zijn handen, borg de tube op in zijn toilettas en liep terug naar de tent waarin hij sliep, waar hij het tasje door de ingang naar binnen slingerde en naar Damien toeliep.
    ‘Ben jij al zover?’
    Hij wist niet hoever de anderen waren, maar vond het niet nodig om te wachten totdat iedereen klaar was. Hij zou hen straks wel in de zaal tegen komen.

    -

    Grace zat op haar luchtbed en zocht in haar tas naar een boek. Ze wist niet of Marit en Myrthe naar het feestje gingen, maar had het niet durven vragen. Ze zou er vanzelf wel achter komen. Op handen en voeten kroop ze de tent weer uit. Ze zette het lampje op het kampeertafeltje aan, spoot haar onbedekte lichaamsdelen in met een anti-muggenspray en klapte haar boek open.

    -

    June wrong haar natte haren uit in een handdoek en draaide die vast op haar hoofd. Ze opende het douchedeurtje en knikte even naar Lotte, maar haar blik verstarde toen ze Haloony zag staan. Ze besloot zich later op te maken en verliet direct het douchehok zodat ze niet langer met die trut in één ruimte zou hoeven zijn.
    Ze had niet zoveel zin in het feest, omdat ze wist dat Brian en Abigail – en wie weet hoeveel anderen – haar constant in de gaten zouden houden om te zien of ze niets dronk. De hele avond hier in haar eentje zitten was echter ook geen aantrekkelijk vooruitzicht, dus ze hoopte dat er nog wat meer mensen zouden achterblijven. Niet met de reden om een oogje op haar te houden, maar omdat ze haar gezelschap gewoon op prijs stelde, hoewel June zich afvroeg of er überhaupt iemand zou zijn die zich niet noodgedwongen in haar buurt zou houden. Ze zakte op een stoeltje neer, ontbrandde een sigaret en keek naar de sterren boven haar hoofd, die hier veel beter zichtbaar waren dan in Nederland.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 17:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou en of!' zei Haloony opgewekt. Ze keek June even na die was weggegaan zonder iets te zeggen. Ze had niet anders verwacht, maar het zat haar toch dwars. Haloony wist dat June het moeilijk had, dat er heel veel dingen in haar hoofd omgingen die bij de meeste mensen ver op de achtergrond bleven en dat zij er zelf ook niets aan kon doen, maar Haloony hoopte toch dat het ooit zou veranderen, want op deze manier bleef het ongemakkelijk.
    'Jij bent hier helemaal alleen, hè? Vind je dat niet spannend? Zo'n grote party met allemaal vrij onbekende mensen.'

    ~ ~

    Flynn lachte gnuivend. 'Ik heb het gehoord, ja. Misschien heeft iemand wel een grap met d'r uitgehaald. Je weet het nooit.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:39 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ach, ik heb al een heel stel leuke mensen ontmoet hier,’ antwoordde Lotte. ‘Natuurlijk was het wel spanning, maar ik leg over het algemeen wel snel contacten.’ Ze ruimde haar spulletjes op. ‘Ben jij ook klaar? We kunnen wel alvast gaan? Of wacht je op je vriend?’

    -
    ‘Nou, daar ziet het wel naar uit,’ antwoordde Mosh,hoewel hij dat ook vreemd vond. Zo’n veelkomende naam was Mosh niet. ‘Of ze is gewoon gek.’
    Hij keerde geen gezicht opzij toen een jongen hen aansprak. Het was nogal een debiele vraag als je twee mensen Nederlandse hoorde praten, maar de muziek stond hard en blijkbaar had de jongen wat aanspraak nodig. Hij zag er wel oké uit en daarom knikte Mosh.
    ‘Klopt, ik ben Mosh en dat is Flynn.’ Hij wees naar zijn vriend en schudde de jongen toen de hand.
    ‘Scorpius.’
    De jongen bestelde een biertje bij de bar en keek hen toen vragend aan.
    ‘Voor mij ook maar eentje,’ antwoordde Mosh schouderophalend, gezien Scorpius eerder werd geholpen dan zij en Flynn stemde daarmee in.
    ‘Ben je hier alleen?’ vroeg hij Scorpius.
    ‘Ik ken wel wat mensen hier.’ Zijn antwoord was een beetje vaag en het was niet duidelijk of hij een goede band had met die mensen of juist niet, maar dat kon Mosh niet zo heel veel schelen.
    ‘Ook een paar lekkere chicks die je aan mij kunt voorstellen?’
    Scorpius grijnsde en nam een slok uit zijn plastic beker. ‘Waarschijnlijk wel.’
    Mosh grijnsde van oor tot oor, hoewel hij al best wat leuke meiden had gezien en Scorpius’ hulp niet echt nodig dacht te hebben. Maar goed, je wist maar nooit…


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flynn dronk van zijn bier en deed een poging om de stemmen van Mosh en Scorpius boven de muziek uit te horen. Hij keek de zaal rond en zag al verschillende mensen dansen die hij die middag ook op het strand had gezien. Sommige namen waren beter blijven hangen dan anderen. Hij zou zelf zo ook wel dansen, maar besloot eerst Ashlee een sms'je te sturen om te laten weten dat het oke ging en dat het toch ook wel gek was om zo lang zonder haar weg te zijn. Hij deed het meer uit plichtsgevoel dan dat hij het ook werkelijk zo ervoer en hij aarzelde ook even voor hij op Verzend drukte.

    ~ ~

    'Die wacht bij de tenten, denk ik,' zei Haloony. 'Of hij is vast vooruit gegaan. We zien wel. Ik ben hier ook om nieuwe mensen te ontmoeten, hoor!'
    Ze deed haar mascara op voor ook zij haar spulletjes opborg en ze weer naar buiten konden.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 22:32 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian was naar Jochem en Raphael toe gegaan en had even met hen staan praten toen hij Lotte en Haloony zag. Hij zwaaide naar hen en keek naar Raphael. 'We moeten onze ogen goed open houden,' zei hij. 'Voor die Steve.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony zwaaide terug en stelde Lotte voor om samen met de jongens te gaan, die er ook wel uitzagen alsof ze klaar waren voor vertrek. Ze zag de gezichten van de jongens even ernstig worden en wierp toen een blik op Lotte die er vrolijk uitzag. Totaal niet aangedaan door een recente nare ervaring.
    'Heb je alleen maar Nederlanders ontmoet?' vroeg Haloony nadat ze even over een goede vraag had nagedacht.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lotte was even van slag doordat ze recht op Raphael af liep, maar herpakte zich zo snel mogelijk en keek Haloony aan. ‘Ja, tot nu toe wel.’
    Haar ogen dwaalden weer even af naar de jongens die steeds dichterbij kwamen en een zenuwachtig gevoel verspreidde zich door haar lichaam.
    ‘Zijn jullie er klaar voor?’
    Lotte wist het te presteren om niet alleen Raphael aan te kijken, maar ook Brian en een jongen wiens naam ze zich niet meer kon herinneren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angel wrong zich de drukke feestzaal in en bestelde een drankje bij de bar. Ze zocht intussen naar wat mensen die ze al eerder gesproken had of die bij haar op het veld zaten. Een van die meiden stond ook bij de bar en Angel liep naar haar toe, niet zeker of ze zich al aan haar had voorgesteld.
    Het meisje bleek DJ te heten en Angel noemde ook haar naam.

    ~~

    'Ik wel,' antwoordde Jochem. Hij keek nog even rons om te zien of hij Abigail zag, maar hij zou haar straks wel zien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damiën knikte. 'Ik ben er klaar voor, hoor.' Hij grinnikte even, al was hij tegenwoordig geen groot fan meer van feestjes. Hij had door de alcohol soms rare dingen gedaan en wilde er daarom van afblijven, maar had daar soms nogal moeite mee. Zeker als al zijn vrienden wel een biertje dronken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik begon al bang te worden dat ik bij het verkeerde feestje was beland,' grijnsde DJ. 'Ik zag maar geen bekenden. Hoe vind je het hier, tot nu toe?'

    --

    Brian knipoogde even naar Haloony en knikte toen ook. 'Ik ben ook klaar.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?