• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1

    NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Gelukkig niet, nee. In dat stadium van hun huwelijk dachten ze nog dat ze van elkaar hielden.'
    Ze sloeg haar armen om zijn nek, maar merkte dat zijn lichaam haast net zo koud was door het water '
    'Laten we het strand maar weer op gaan. Ik vind het echt leuk om naar iedereen te kijken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian kuste haar voorhoofd en knikte. 'Ja. Ik ook,' grijnsde hij. Hij sloeg zijn handdoek om zijn schouders toen ze het water uit waren. Hij zag dat zijn moeder nog steeds aan het zwemmen was en dat June ook bij het gesprek betrokken was. Hij was blij dat ze het met elkaar konden vinden en hoopte dat June zich wat beter zou voelen tijdens deze vakantie.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Marije knikte, maar aarzelde toen. 'Maar mijn broer komt ook nog, met zijn vrienden.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Gezellig,’ vond Raphael. ‘Mijn zus is er ook, Abigail.’

    ***

    ‘Zullen we eerst wat gaan drinken?’ Hij wees naar een van de strandtentjes. ‘Als je te weinig drinkt, kamp je zo met hoofdpijn.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith en Allison besloten om na een tijdje weer terug te gaan naar de anderen. Hij zag er een beetje tegenop en dat gevoel groeide toen het groepje dichterbij kwam en behoorlijk groot leek. Hij zag alleen Flynn zitten, voor de rest kende hij niemand. Zonder iets te zeggen ging hij op zijn handdoek zitten, waar anderen ook al een deel van hadden opgeëist.
    ‘Jou ken ik nog niet!’ klonk een vrolijke stem nog voordat hij überhaupt zat. Hij blikte eerst even op Allison, ervan uitgaand dat zij de aandacht getrokken had, maar het was een witharig meisje dat haar hand naar hem uitstak.
    Hij voelde zijn wangen gloeien toen hij haar de hand schudde en wist niet zo goed waar hij moest kijken. ‘H-hoi,’ hakkelde hij.
    ‘Ik ben Lotte.’
    ‘Cyrith.’
    Hij keek een beetje hulpzoekend naar Flynn, maar die was in gesprek met een ander meisje en vond waarschijnlijk dat hij zich maar moest rennen in een eerste gesprek.
    ‘Dat – dat is Allison,’ zei hij, de aandacht van zichzelf afduwend.
    ‘Oké. Zijn jullie vrienden?’
    Hij had gehoopt dat Lotte naar haar zou gaan, maar er was al iemand anders die zich over het meisje ontfermde.
    ‘Nou, we hebben elkaar een uur geleden ontmoet.’
    De zin kwam er best wel vloeiend uit. Wat boekte hij een vooruitgang vandaag, dacht hij sarcastisch.
    Hij blikte om zich heen en vroeg aarzelend: ‘Zijn dit allemaal vrienden van jou?’
    Ze schudde haar hoofd en lachte haar rechte, witte tanden bloot. ‘Het zijn vrienden in wording, vermoed ik. Ik heb ze ook pas net ontmoet.’
    Het was duidelijk dat zich meer op haar gemak voelde bij wildvreemden dan hij en hij vroeg zich af hoe ze dat deed. Zelf had hij het gevoel dat iedereen hem saai zou vinden, al leek Lotte zich geen type dat andere verveelde, want ze had een vlotte babbel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, lijkt me een uitstekend plan.' Zezochten een plaatsje in de schaduw van een strandtent en Shenae zette haar strohoedje af. Ze haalde even een hand door haar haren, dat meteen terug in model viel.
    'Voor mij een icetea graag,' zei ze tegen de serveerster. 'Kom je hier vaker?' vroegbze aan Stevel


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ik wissel de tentjes een beetje af,’ antwoordde hij, waarna hij ook een icetea bestelde. ‘Ze zijn allemaal wel oké. ’s Avonds bezoek ik vaak een karaokebar. Niet dat ik van zingen houd, maar het is er altijd gezellig en de mensen zijn erg spontaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Leuk,' zei Flymm oprecht.
    Hij grijnsde naar Cyrith, die weer in gesprek was. Dat ging lekker.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Stiekem zou je dolgraag op,het podium staan!' grijnsde Shenae.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Met genoeg bier op wil ik nog wel een poging wagen,' gaf Steve met een speelse glimlach toe. Bij het uitspreken van dat woord had hij er spijt van dat hij geen fris biertje had besteld maar frisdrank, maar het was nu toch al te laat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Allison hoorde van alles en begroete even het meisje toen Cyrith aan haar had voorgesteld. Langzaam maar zeker voelde zich toch het buitenbeentje aan het worden. Nou ja. Ze zat gewoon naast Cyrith want ze had geen idee waar ze anders zou gaan'zitten. Ze luisterde een beetje na alle gesprekken die er rondbazuind waren. Maar zelf zei ze geen woord.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    'Karaoke is leuk,' vond Shenae. 'Erg grappig, vooral. De meeste mensen zetten zichzelf behoorlijk voor schut, en het kan ze soms niks schelen!' Ze gniffelde even


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het meisje met het zwarte haar, toch?' vroeg Marije. Ze leken wel wat op elkaar.

    [Ik ben echt kwijt wie er nu allemaal op het strand zitten. Ik weet alleen Marit, Flynn, Myrthe, Ilse, Lotte, Cyrith en Allison.. of was dat het?]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 2:03 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Angel, DJ en June waren volgens mij in het water. ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Marit en Myrthe merkten beide dat ze elkaar niet moesten aankijken, want dan zouden ze in lachen uitbarsten. De situatie was ontzettend bizar en het was erg belangrijk voor hen beide dat ze er mee om leerden gaan. Marit wilde graag een band krijgen met haar moeder. Myrthe ook wel, maar het was toch vooral haar vader met wie zij graag wilde praten. Als het hen niet lukte om het verleden te veranderen, zou ze haar vader alsnog kwijt zijn en was dit de enige kans die ze had om nog met hem in contact te zijn, al wist hij natuurlijk niet dat hij met zijn eigen dochter te maken had.
    'Gaan jullie vanavond ook naar het feest?' vroeg Marit zo neutraal mogelijk. Ze kreeg het niet voor elkaar om Ilse langer aan te kijken dan een halve seconde, dus keek ze vooral naar Flynn en Cyrith.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain