• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1

    NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brian had zich even verontschuldigd en was het water in gelopen. Haloony stond er een beetje alleen bij en hij vond het jammer dat niemand haar echt in de groep leek op te nemen. Hij rilde even toen hij helemaal onder was gegaan en streek zijn haren uit zijn gezicht.
    'He,' glimlachte hij. 'Vermaak je je nog een beetje?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hetzelfde natuurlijk,' antwoordde hij lachend, 'en gewoon chillen. Wandelen en zo. Feesten. Een beetje rondtoeren met mijn vrienden en de camper. Het is nu al geweldig.'

    ~~

    Haloony knikte. 'Ik vermaak me opperbest. Die zo'n... Daar had ik echt behoefte aan.'
    Ze spetterde hem een beetje nat en kuste zijn gezicht.
    'Hoe is je moeder nou? Zijn jullie al best friends?' Ze grijnsde.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nee, nog geen best friends,' grijnsde hij. 'Ik hoop wel dat ze me toelaat, maar ze lijkt me heel spontaan en lief, dus hopelijk komt dat goed. Ze is echt zo anders, nu. Zo... gelukkig. Het is echt heel lang geleden dat ik haar zo oprecht heb zien lachen.'

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:17 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze sloeg haar armen eventjes om hem heen. Ze zag wel aan hem dat het tegelijkertijd ook wel een beetje pijnlijk was om zijn moeder zo te zien. Haloony vond haar er inderdaad heel gelukkig en zorgeloos uitzien. Ze was hier jong en ongeschonden, maar dat zou binnen enkele dagen gaan veranderen. Dat was een naar idee, ook al was DJ haar moeder helemaal niet. Haloony mocht haar wel, ook al wist ze dat DJ liever had gehad dat haar zoon met een ander meisje zou gaan. Haloony had het dan ook goed verpest, maar zij en Brian waren nu al weer bijna een jaar samen en ze vond dat ze wel had bewezen dat ze deze keer geen fout zou maken.
    'Gelukkig kunnen we het nu beter maken,' zei ze en ze streek door zijn natte haar. Het werd lang, maar dat vond ze wel stoer.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian knikte. 'Ja. Ik hoop zo dat het gaat lukken. Ik ben in ieder geval blij dat jij er ook bent.' Hij knuffelde haar.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Zijn natte haren kietelden in haar nek. Ze moest lachen en duwde hem achterover, zodat hij in het water plonsde, maar liet zich ook direct achter hem aan in het water vallen.
    'Ik zag dat een paar "vaders" aan het duiken waren,' zei ze en ze tekende aanhalingstekens in de lucht bij het woord 'vaders'.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, ik zag het ook. Uitslovers,' grijnsde hij. 'Beetje indruk maken op al die meisjes.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Oké.’ Raphael glimlacht en ging het water uit, gevolgd door Marije. ‘Dus jullie zijn samen op vakantie?’ vroeg hij nieuwsgierig.

    -

    ‘Ja, er zijn een paar leuke discotheken met veel toeristen,’ antwoordde Steve. ‘Ik kan jullie wel eens meenemen als jullie dat leuk vinden?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, lijkt me leuk!' Shenae schoof haar hoedje een beetje omhoog en zuchtte even. Het was echt ondraaglijk warm. Dit was ze niet gewend, na een koud voorjaar te hebben gehad.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony grinnikte. 'Nou, het is maar goed dat ze doen. Ze moeten ook wel door de juiste personen gezien worden.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian knikte een beetje ernstig. 'Ik vind het wel jammer dat m'n pa hier nog niet is. Ik had hem ook graag willen zien.' Hij ging even kopje onder en keek Haloony weer aan. 'Zou jij niet willen dat je kon voorkomen dat je ouders gingen scheiden?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony schudde haar hoofd
    'Dan zou ik echt een rotjeugd hebben gehad. Ze maken echt alleen maar ruzie. Bovendien kan ik dat toch niet doen, want we kunnen niet zo ver terug.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O.' Brian keek haar spijtig aan. 'Maar eens waren ze toch verliefd? Jij bent hier niet voor niets.' Hij glimlachte flauwtjes.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ongelukjes komen ook nog voor,' lachte Haloony. Ze rilde en keek even naar het strand. De zo'n was veenachtige een wolk verdwenen en ze hoopte dat ze nog wel even kon zonnen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Was jij een ongelukje?' vroeg Brian verbaasd. 'Niet gepland?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?