• Er zijn de afgelopen dagen een aantal topics geweest over gamen waarin eigenlijk best wel veel reacties kwamen. Ik zag wat Xbox 360 en ps3 spellen voorbij komen, The Last of Us en The Elder Scrolls V: Skyrim maar ook meer multiplayer gerichte spellen zoals Call of Duty en Gears of War. Mocht je over games in het algemeen willen praten dan is daar een topic voor, dat kun je hier vinden. Dit topic dient een ander doel.

    In dit topic zal ik de Xbox Gamertags, de PSN en Steam en Origin account namen van alle quizletters verzamelen die zich opgeven. Zo kun je op een makkelijke manier quizletters vinden om mee te gamen door ze toe te voegen als vriend.

    Zet een berichtje in dit topic om toegevoegd te worden aan het lijstje. Kopieer en plek het volgende blokje tekst in je bericht en vul het in. Ik zal je vervolgens in het beginbericht zetten bij het juiste platform onder je quizletnaam. Als je meerdere accounts wil opgeven of accounts op meerdere platforms, vul dan het blokje apart in voor ieder account

    Platform: (PSN/Xlive/Steam)
    Accountnaam: (In het geval van steam je accountnaam, niet je profielnaam!)


    Okammy - sjiriki
    Yoda - Tinfoilcat92
    Dauth - hipio01
    Symmetry - Isabelline-costus
    Uta - SoloplayerAsuna
    Junns - RoseLocky
    Handles - NinjaNiksel
    Divergency - Naanpasserby
    Macabre - Heliopaths
    BoterBabbelaar - kwyle17
    Californication - Noukster1



    Okammy - Elitehamster
    Yoda - Tinfoilcat

    Rivaille - skTijger
    Uta - Kawaiinojutsu


    Elvenking - BlackAngelLaura

    Arqueiro - afterchimera7

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 21:03 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Zit sinds een tijdje weer op steam, ben er heel erg verslaafd aan maar jammer genoeg is mijn laptop nu weg t/m zaterdag zit nu op die van mijn zus. Sorry voor de bump, maar ken eigenlijk echt nauwelijks mensen van wie ik weet dat ze steam hebben, misschien zou ik er hier nog een paar mensen vinden. De meeste accountnamen doen het ook niet meer onder het platform Steam.

    Platform: Steam
    Accountnaam: SoloplayerAsuna

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 1:21 ]

    Platform: Xbl
    Accnaam: BlackAngelLaura

    Ja, lach maar niet om die naam. Heb 'm een paar jaar geleden aangemaakt, maar heb er sindsdien al spijt van. :'D
    En Steam heb ik wel, maar gebruik ik eigenlijk niet zo vaak.

    Platform: Steam
    Accountnaam: RoseLocky

    Ik gebruik Steam alleen niet zeer veelen heb ook niet veel games. Ik houd ervan om mijn games fysiek te hebben en koppel ze bijna nooit aan steam.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 11:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb Steam: Naanpasserby
    Ik heb nog niet zoveel games er op staan. TF2, D4L2, Dungeon Defenders en nu ook Half Life. Niet veel dus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abunai schreef:
    Zit sinds een tijdje weer op steam, ben er heel erg verslaafd aan maar jammer genoeg is mijn laptop nu weg t/m zaterdag zit nu op die van mijn zus. Sorry voor de bump, maar ken eigenlijk echt nauwelijks mensen van wie ik weet dat ze steam hebben, misschien zou ik er hier nog een paar mensen vinden. De meeste accountnamen doen het ook niet meer onder het platform Steam.

    Platform: Steam
    Accountnaam: SoloplayerAsuna


    Steam is op dit moment het meest gebruikte gameplatform onder quizletters, blijkt uit mijn grootschalige onderzoek (cat)

    Elvenking schreef:
    Platform: Xbl
    Accnaam: BlackAngelLaura

    Ja, lach maar niet om die naam. Heb 'm een paar jaar geleden aangemaakt, maar heb er sindsdien al spijt van. :'D
    En Steam heb ik wel, maar gebruik ik eigenlijk niet zo vaak.


    Wow so goth, much emo! Je krijgt wel een koekje omdat je de eerste Xbot bent (puh)



    Junns schreef:
    Platform: Steam
    Accountnaam: RoseLocky

    Ik gebruik Steam alleen niet zeer veelen heb ook niet veel games. Ik houd ervan om mijn games fysiek te hebben en koppel ze bijna nooit aan steam.


    Dan moet je alleen oude spellen spelen, bijna ieder spel wat de afgelopen drie jaar fso is uitgekomen op pc heeft Steam nodig om geinstalleerd te kunnen worden o.o Sowieso kan het geen kwaad om het te koppelen aan steam: Mocht je de disc kwijtraken kun je dan nog altijd installeren via steam.

    Divergency schreef:
    Ik heb Steam: Naanpasserby
    Ik heb nog niet zoveel games er op staan. TF2, D4L2, Dungeon Defenders en nu ook Half Life. Niet veel dus.


    Wacht maar tot de eerstvolgende Steam Sale! Op dit moment is er ook een sale op http://www.greenmangaming.com/ (GMG is een steam key reseller, maar een van de weinige die dat doet met toestemming van steam. Ze zijn meestal goedkoper dan steam) en ook de Humble Bundle is een goeie manier om aan nieuwe spellen te komen. Misschien iets te goed, want ik zit met allemaal spellen die ik nog nooit geinstalleerd heb 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Draconian schreef:
    Wij hebben X-box live maar ik doe er eigenlijk niks mee. Weet de accountnaam ook eigenlijk niet.

    Haha, ik snap er zelf ook geen kut van hoor en wij hebben het hier ook :'D Dan zou ik het echt aan mn broertje moeten vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wacht maar tot de eerstvolgende Steam Sale! Op dit moment is er ook een sale op http://www.greenmangaming.com/ (GMG is een steam key reseller, maar een van de weinige die dat doet met toestemming van steam. Ze zijn meestal goedkoper dan steam) en ook de Humble Bundle is een goeie manier om aan nieuwe spellen te komen. Misschien iets te goed, want ik zit met allemaal spellen die ik nog nooit geinstalleerd heb 8D
    Vergeet bundlestars.com niet! Die zijn ook heel goed. Ik vind de Humble Bundle tegenwoordig niks meer. Het princiepe, pay what you want, is een beetje weg, omdat ze steeds meer met tiers gaan werken. Ze worden te commercieel. Daarbij zijn de games die ze aanbieden 3 keer niks. Maar goed, dat is mijn mening :Y)

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wacht maar tot de eerstvolgende Steam Sale! Op dit moment is er ook een sale op http://www.greenmangaming.com/ (GMG is een steam key reseller, maar een van de weinige die dat doet met toestemming van steam. Ze zijn meestal goedkoper dan steam) en ook de Humble Bundle is een goeie manier om aan nieuwe spellen te komen. Misschien iets te goed, want ik zit met allemaal spellen die ik nog nooit geinstalleerd heb 8D
    Heb voor het moment ook zo weinig tijd om te gamen. Heb onlangs Heartstone gedownload, maar heb nog geen tijd gehad om het te spelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    FOUND IT!

    Platform: Steam
    Accountnaam: Heliopaths


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    FOUND IT!

    Platform: Steam
    Accountnaam: Heliopaths


    Toegevoegd :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Titan > Dauth


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Titan > Dauth


    Bijgewerkt :D

    Ik heb trouwens maar wat mensjes een invite gestuurd, daar is de lijst voor :Y)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 13:28 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Bijgewerkt :D

    Ik heb trouwens maar wat mensjes een invite gestuurd, daar is de lijst voor :Y)
    Wat nou als ik dat niet wil? D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Wat nou als ik dat niet wil? D:


    Je hebt er ook geen :Y) Ik heb alleen naar mijn medebemiddelaars gestuurd, de rest ken ik niet xD


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Je hebt er ook geen :Y) Ik heb alleen naar mijn medebemiddelaars gestuurd, de rest ken ik niet xD
    Geen idee of ik daar blij mee ben...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.