• Er zijn de afgelopen dagen een aantal topics geweest over gamen waarin eigenlijk best wel veel reacties kwamen. Ik zag wat Xbox 360 en ps3 spellen voorbij komen, The Last of Us en The Elder Scrolls V: Skyrim maar ook meer multiplayer gerichte spellen zoals Call of Duty en Gears of War. Mocht je over games in het algemeen willen praten dan is daar een topic voor, dat kun je hier vinden. Dit topic dient een ander doel.

    In dit topic zal ik de Xbox Gamertags, de PSN en Steam en Origin account namen van alle quizletters verzamelen die zich opgeven. Zo kun je op een makkelijke manier quizletters vinden om mee te gamen door ze toe te voegen als vriend.

    Zet een berichtje in dit topic om toegevoegd te worden aan het lijstje. Kopieer en plek het volgende blokje tekst in je bericht en vul het in. Ik zal je vervolgens in het beginbericht zetten bij het juiste platform onder je quizletnaam. Als je meerdere accounts wil opgeven of accounts op meerdere platforms, vul dan het blokje apart in voor ieder account

    Platform: (PSN/Xlive/Steam)
    Accountnaam: (In het geval van steam je accountnaam, niet je profielnaam!)


    Okammy - sjiriki
    Yoda - Tinfoilcat92
    Dauth - hipio01
    Symmetry - Isabelline-costus
    Uta - SoloplayerAsuna
    Junns - RoseLocky
    Handles - NinjaNiksel
    Divergency - Naanpasserby
    Macabre - Heliopaths
    BoterBabbelaar - kwyle17
    Californication - Noukster1



    Okammy - Elitehamster
    Yoda - Tinfoilcat

    Rivaille - skTijger
    Uta - Kawaiinojutsu


    Elvenking - BlackAngelLaura

    Arqueiro - afterchimera7

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 21:03 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Dauth schreef:
    (...)Geen idee of ik daar blij mee ben...


    Dat vermoeden had ik al, daarom heb ik je geen gestuurd. Mocht je wel willen behoren tot de begerenswaardige positie van mijn steam-friend, dan kan dat ook :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    PSN gebruik ik niet meer.
    Steam: skTijger of skTiger :')

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 18:04 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Dat vermoeden had ik al, daarom heb ik je geen gestuurd. Mocht je wel willen behoren tot de begerenswaardige positie van mijn steam-friend, dan kan dat ook :Y)
    Hahahaha, good good.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hallo, laat ik dit topic maar omhoog schoppen. 8D

    Mijn Steam is NinjaNiksel

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 22:06 ]


    Your make-up is terrible

    Oh
    PSN: Ik heb een nieuwe gemaakt, clean start voor mijn ps4: skTijger

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 21:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Handles schreef:
    Hallo, laat ik dit topic maar omhoog schoppen. 8D

    Mijn Steam is NinjaNiksel


    Je staat er in! Ik zie wel dat je nog meer Tropico moet spelen (cat)

    Rivaille schreef:
    Oh
    PSN: Ik heb een nieuwe gemaakt, clean start voor mijn ps4: skTijger


    Ah, je hebt hem toch gehaald?
    Ik zou nooit overnieuw kunnen beginnen. Ik heb teveel platinums en ik had al plus spellen en digitaal gekochte spellen en zo D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Heyhey, ik heb een xbox live account!

    Moet alleen nog uitzoeken hoe het werkt, haha. De naam die ik igg heb is afterchimera7


    Stenenlikker

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Je staat er in! Ik zie wel dat je nog meer Tropico moet spelen (cat)


    Meh, ik vind de controls voor dat spel zo irritant en ik raak ervan in de war. D:


    Your make-up is terrible

    Arqueiro schreef:
    Heyhey, ik heb een xbox live account!

    Moet alleen nog uitzoeken hoe het werkt, haha. De naam die ik igg heb is afterchimera7


    Gelukkig, een Xboxer. Was al bang dat ik voor niets dat kopje had aangemaakt! D:

    Handles schreef:
    (...)

    Meh, ik vind de controls voor dat spel zo irritant en ik raak ervan in de war. D:


    For shaaaame. Pijltjestoetsen om te bewegen, rechtermuisknop om iets te bouwen, muiswieltje voor draaien en linkermuisknop om het te plaatsen. Simpeler kan niet!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik had al eerder aan gegeven, dat ik een xboxer ben, maar ik had toen nog geen live, haha.


    Stenenlikker

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ah, je hebt hem toch gehaald?
    Ik zou nooit overnieuw kunnen beginnen. Ik heb teveel platinums en ik had al plus spellen en digitaal gekochte spellen en zo D:
    Yep.
    Meh ik gaf niks om trophies en de ps3 hebben we nog steeds. Dus anders speel ik daar gewoon weer op mn oude acc :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Yep.
    Meh ik gaf niks om trophies en de ps3 hebben we nog steeds. Dus anders speel ik daar gewoon weer op mn oude acc :')


    Ik heb ook beide nog. Nja, had. Mijn ps3 is gestorven en ik moet nog een nieuwe halen :C


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    For shaaaame. Pijltjestoetsen om te bewegen, rechtermuisknop om iets te bouwen, muiswieltje voor draaien en linkermuisknop om het te plaatsen. Simpeler kan niet!


    Dat snap ik ook wel, haha. Ik heb geen muis, dan wordt het al iets ingewikkelder, maar ik vind het gewoon erg irritant. Je zoeft zo die map over, alles is irritant opgebouwd.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Dat snap ik ook wel, haha. Ik heb geen muis, dan wordt het al iets ingewikkelder, maar ik vind het gewoon erg irritant. Je zoeft zo die map over, alles is irritant opgebouwd.


    Het eerste kun je gewoon aanpassen in de opties (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Het eerste kun je gewoon aanpassen in de opties (cat)


    Het ligt vast aan mij en de meesten zullen het niet zeggen, maar ik hou niet van 3D games. (cat) Net de reden waarom ik alleen de oude RCT speel haha.


    Your make-up is terrible