• Er zijn de afgelopen dagen een aantal topics geweest over gamen waarin eigenlijk best wel veel reacties kwamen. Ik zag wat Xbox 360 en ps3 spellen voorbij komen, The Last of Us en The Elder Scrolls V: Skyrim maar ook meer multiplayer gerichte spellen zoals Call of Duty en Gears of War. Mocht je over games in het algemeen willen praten dan is daar een topic voor, dat kun je hier vinden. Dit topic dient een ander doel.

    In dit topic zal ik de Xbox Gamertags, de PSN en Steam en Origin account namen van alle quizletters verzamelen die zich opgeven. Zo kun je op een makkelijke manier quizletters vinden om mee te gamen door ze toe te voegen als vriend.

    Zet een berichtje in dit topic om toegevoegd te worden aan het lijstje. Kopieer en plek het volgende blokje tekst in je bericht en vul het in. Ik zal je vervolgens in het beginbericht zetten bij het juiste platform onder je quizletnaam. Als je meerdere accounts wil opgeven of accounts op meerdere platforms, vul dan het blokje apart in voor ieder account

    Platform: (PSN/Xlive/Steam)
    Accountnaam: (In het geval van steam je accountnaam, niet je profielnaam!)


    Okammy - sjiriki
    Yoda - Tinfoilcat92
    Dauth - hipio01
    Symmetry - Isabelline-costus
    Uta - SoloplayerAsuna
    Junns - RoseLocky
    Handles - NinjaNiksel
    Divergency - Naanpasserby
    Macabre - Heliopaths
    BoterBabbelaar - kwyle17
    Californication - Noukster1



    Okammy - Elitehamster
    Yoda - Tinfoilcat

    Rivaille - skTijger
    Uta - Kawaiinojutsu


    Elvenking - BlackAngelLaura

    Arqueiro - afterchimera7

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 21:03 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    PSN: Kawaiinojutsu
    Abunai is --> Uta bij steam trouwens.

    Ik had ook een vraagje, heb nu dus een beeldscherm en ps3 controllers.
    Maar je kan dan toch steam aansluiten met je laptop met hdmi kabel enzo, maar had gehoord
    dat je dan alleen kan spelen met xbox of met ps3 maar dan moet je wat downloaden.
    Weet iemand hoe dat precies zit? Aangezien ik superveel geld gestopt heb in steam,
    zou ik het wel chill vinden als ik met controller de spellen om mn beeldscherm kan spelen ofzo.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 20:17 ]

    Steam; kwyle17
    Origin; Chester-dude

    Mijn PSN komt nog, weet ik even niet meer x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PSN: Noukster1

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 20:32 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Uta schreef:
    PSN: Kawaiinojutsu
    Abunai is --> Uta bij steam trouwens.

    Ik had ook een vraagje, heb nu dus een beeldscherm en ps3 controllers.
    Maar je kan dan toch steam aansluiten met je laptop met hdmi kabel enzo, maar had gehoord
    dat je dan alleen kan spelen met xbox of met ps3 maar dan moet je wat downloaden.
    Weet iemand hoe dat precies zit? Aangezien ik superveel geld gestopt heb in steam,
    zou ik het wel chill vinden als ik met controller de spellen om mn beeldscherm kan spelen ofzo.
    Ik begrijp 't niet. Wil je nou met je controller op je pc spelen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is mogelijk, maar dan moet je via een usb je controller op de computer/laptop aansluiten en dan moet hij wat installeren (en dat doet hij bij mij niet) en dan moet je deze stappen volgen; klik
    Mij is het dus niet gelukt, omdat hij die installatie dus niet deed.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 18:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Idd, dat programma gebruik ik ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    @BoterBabbelaar ah bedankt ik zal is kijken!

    @Rivaille Nee, via mijn beeldscherm. Je hebt spellen op steam met controller-ondersteuning. Als je je laptop aansluit met een hdmi-kabel, komt wat je op de laptop ziet op het grote beeldscherm. Je sluit de controller aan op de pc, en zo kan je gamen met groter scherm en dat lijkt me gewoon heel fijn. Is net zo als spelen op de playstation lijkt me. Alleen dan niet via de playstation. En dan is zovan waarom die spellen gekocht op steam als je playstation hebt. Omdat playstation pas sinds kort heb + beeldscherm. En in de summersales nogal losgegaan toen c:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 20:39 ]

    BoterBabbelaar schreef:
    Dat is mogelijk, maar dan moet je via een usb je controller op de computer/laptop aansluiten en dan moet hij wat installeren (en dat doet hij bij mij niet) en dan moet je deze stappen volgen; klik
    Mij is het dus niet gelukt, omdat hij die installatie dus niet deed.


    Ewww, motioninjoy is een kutprogramma. Klote om te gebruiken en crasht mijn PC als ik bluetooth wil gebruiken. Dit is beter

    Uta schreef:
    @BoterBabbelaar ah bedankt ik zal is kijken!

    @Rivaille Nee, via mijn beeldscherm. Je hebt spellen op steam met controller-ondersteuning. Als je je laptop aansluit met een hdmi-kabel, komt wat je op de laptop ziet op het grote beeldscherm. Je sluit de controller aan op de pc, en zo kan je gamen met groter scherm en dat lijkt me gewoon heel fijn. Is net zo als spelen op de playstation lijkt me. Alleen dan niet via de playstation. En dan is zovan waarom die spellen gekocht op steam als je playstation hebt. Omdat playstation pas sinds kort heb + beeldscherm. En in de summersales nogal losgegaan toen c:


    Klik met je rechtermuisknop op het steamicoontje onderaan je beeld en selecteer "Big Picture Mode" Als het goed is kom je dan in de controller-UI van Steam


    quidquid excusatio prandium pro

    Heel erg bedankt, van de big picture mode idd al x geprobeerd maar hij herkende de controller niet, maar dat komt wss doordat dan iets moet downloaden. Bij sommige spellen staat met gedeeltelijke controller ondersteuning tho Ik ga het waarschijnlijk wel een keer navragen bij de gameshop. Misschien weten zij meer.