• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Moeten het gekochte kaartjes zijn of mag ik zelf iets maken en afprinten op de computer?

    Wanneer is de bedoeling dat we ze versturen dan zodat ze precies ze op kerstdag aankomen?

    Rosyy schreef:
    Moeten het gekochte kaartjes zijn of mag ik zelf iets maken en afprinten op de computer?
    Dat moet je toch zelf weten? :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Foxfire schreef:
    Wanneer is de bedoeling dat we ze versturen dan zodat ze precies ze op kerstdag aankomen?

    Ik weet niet precies hoe snel alles gaat met kerst maar gewoon zo snel mogelijk lijkt me


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Avarosa schreef:
    Oh btw ik had cas opgegeven uit Nederland omdat ik die van op de lijst kende en ik toch wel liever kaartjes stuur naar mensen die ik een beetje ken dan complete vreemde. Dat wilt daarom niet zeggen dat ze eentje terug wilt sturen.

    Oh ja dat is handig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga zien dat ik donderdag postzegels kan kopen en als dat lukt, zitten ze vrijdag in de post. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Avarosa schreef:
    Oh btw ik had cas opgegeven uit Nederland omdat ik die van op de lijst kende en ik toch wel liever kaartjes stuur naar mensen die ik een beetje ken dan complete vreemde. Dat wilt daarom niet zeggen dat ze eentje terug wilt sturen.


    Dat maakt niet uit want ik wil er wel ééntje naar jou toe sturen. 8D Ik plak er wel 10 postzegels op zodat hij aankomt.


    Your make-up is terrible

    2 naar NL, 3 naar BE. Goed. =)
    Dan moet ik nog eens opzoeken hoeveel BE en NL postzegels kosten en ze eens gaan halen.
    Hmm, had ik het gisteren al geweten, had ik gisteren de NLse al in Nederland gepost. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit want ik wil er wel ééntje naar jou toe sturen. 8D Ik plak er wel 10 postzegels op zodat hij aankomt.
    2 is blijkbaar voldoende. (of toch van België naar Nederland)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)2 is blijkbaar voldoende. (of toch van België naar Nederland)


    Maar ik heb nog hele oude postzegels liggen die eens op moeten haha. Ik weet trouwens niet of die nog mogen... Maar eens opzoeken.


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    2 naar NL, 3 naar BE. Goed. =)
    Dan moet ik nog eens opzoeken hoeveel BE en NL postzegels kosten en ze eens gaan halen.
    Hmm, had ik het gisteren al geweten, had ik gisteren de NLse al in Nederland gepost. =P
    Het is iets van 70c in België en iets meer dan een euro naar Nederland. Zal er gewoon 2 op kleven, want als ik speciale zegels moet kopen, ben je ook leuk vertrokken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar ik heb nog hele oude postzegels liggen die eens op moeten haha. Ik weet trouwens niet of die nog mogen... Maar eens opzoeken.
    Misschien best wel, want nu wil ik wel mijn kaartje krijgen. (baby)

    Ik heb al eentje geschreven en het is alweer een hele novelle.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Misschien best wel, want nu wil ik wel mijn kaartje krijgen. (baby)

    Ik heb al eentje geschreven en het is alweer een hele novelle.


    Ja, ze zijn geldig! Ik moet er gewoon zoveel opplakken dat de waarde gelijk is hehe.


    Your make-up is terrible

    Oh bah nu begrijp ik dat sommige kaartjes wat goedkoper zijn dan andere de lijm aan die enveloppe is echt smerig. Iew ....


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Het is iets van 70c in België en iets meer dan een euro naar Nederland. Zal er gewoon 2 op kleven, want als ik speciale zegels moet kopen, ben je ook leuk vertrokken.

    Ik koop Nederlandse postzegels. =)
    Dat is het voordeel van 1km naast NL te wonen. =P

    En de laatste keer ik postzegels kocht in NL voor naar NL'se vrienden een kerstkaart te sturen, kreeg ik speciale kerstzegels. Weet wel niet meer of die goedkoper of duurder waren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury