• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Haha, Geeft niet hoor, heb ik zelf ook wel eens gehad haha. XD


    How far is far

    Sorry, ik schrijf me uit. [Wauw, dat ging snel haha.]

    Imagines schreef:
    Sorry, ik schrijf me uit. [Wauw, dat ging snel haha.]


    Hahaha, lol ja.:'D Jammer, maar ik zal je van de lijst halen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een rijk meisje reserveren?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    Mag ik een rijk meisje reserveren?


    Sure. Ik zal je erbij zetten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Cameron Tomas Yorkwill
    Leeftijd: 19 Jaar, verjaard op 4 Januarie
    Karakter: Cameron is een drukke, gezellige jongen die alles het liefst extreem doet. Zijn ''mood'' hangt dan ook echt af van de andere en hij presteert zeker slecht onder groepsdruk. Naast dat, kan hij wel goed zijn eigen mening hebben - hij kan gewoon alleen geen nee zeggen. Zijn stijl is dan ook zeer apart en het maakt hem niet uit wat andere ervan vinden, zolang hij het maar mooi vindt. Zijn mening is recht door zee en als het moet komt hij er bot door over. Cameron is ook een Ram van sterrenbeeld en drijft vaak zijn zin door. Alles moet gaan zoals hij dat wilt ook al zijn zijn ideeën soms onrealistisch, je brengt hem niet van zijn pad af. Zo zie je maar dat hij ook veel fantasie heeft - wat hij zeker stopt in zijn schilderwerk. Cameron kan prachtig schilderen maar wilt er niks mee doen. Wanneer hij schildert vergeet hij de rest van de wereld om zich heen en al zijn zorgen. Die hij bijna niet heeft. Hij vindt daarin tegen van wel en kan van de kleinste problemen de grootste maken. Geld is daar zeker niet één van want als er iets is waar hij zich geen zorgen over maakt is het geld. Cameron weet zelf ook dat hij genoeg geld heeft en smijt ermee alsof het niks is. Hij is alles behalve zuinig en geeft makkelijk geld weg, wat aan de ene kant erg lief is. Hij is dan ook echt niet gierig en zeker niet gewelddadig. Cameron kan soms gewelddadig overkomen maar dat is hij dus niet. Ruzie's gaat hij liever uit de kant maar hij kan het goed uitlokken - goed de grenzen van iemand opzoeken. Hij houdt ook zeker niet van pesten, discrimineren of andere misselijkmakende geintjes. Meestal komt hij dan ook op voor diegene maar dat ligt er zeker aan tegen wie hij het opneemt. en soms doet hij zelfs nog mee ook - maar dat ligt dan ook echt aan zijn ''mood.''
    Uiterlijk: Cameron heeft lange en donkere, wilde haren die meestal alle kanten opstaan. Hij kamt het s'ochtends dan ook altijd netjes recht maar die vorm behoudt het nooit de hele dag. Naast zijn donkere haren heeft hij ook donkere ogen die zeker iets af hebben van een puppy. Hij heeft mooi gevormde lippen en zijn neus past goed bij de vorm van zijn gezicht. Hij heeft een erg, lichte huid met soms in de zomer een tintje. Waar hij dan ook zeker wel een uurtje of twee voor in de zon heeft moeten liggen. Zijn lichaamsbouw is gemiddeld en hij is niet erg groot.



    Geschiedenis: Cameron geniet erg van het geld wat hij elke dag voorgeschoteld krijgt. Zijn vader is dan ook de eigenaar van een groot bedrijf en is bijna nooit thuis. Hij heeft een jonger broertje die minder aandacht krijgt van hun vader en Cameron dus erg uitblinkt. Hij heeft dan ook amper zorgen en kreeg altijd wat hij wil. Cameron was dus dan ook echt niet zuinig met het geld wat hij kreeg en kreeg genoeg vrienden daardoor die er dan ook niet echt voor hem waren maar meer voor het geld maar dat maakte hem amper uit. Hij pronkte dan ook met zijn geld waardoor het bijna niet te missen was dat hij niet ''die ene rijke jongen was.'' Zo erg vond hij dat niet en hij liep dan ook alleen maar met dure merkkleding rond. Zijn broertje is dan ook niets voor niets jonger en Cameron profiteert dan ook altijd van het feit dat hij de oudste was, tot ze allebei wat ouder werden en een beetje een eigen leven zijn leiden toch kan hij niet zonder Elliot en is hij het liefst bij hem. Tot de aandacht naar Elliot ging want daar kon hij heel slecht tegen en nog steeds, hij was dan ook altijd erg jaloers op Elliot zijn persoonlijkheid en zeker wanneer hij de aandacht kreeg. Daarom hield Cameron van de aandacht die hij van zijn vader kreeg en die Elliot erg miste in die tijd.
    Extra: Hij rookt vaak wat volgens hem helpt te kalmeren en hij is de oudere broer van Elliot.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 14:55 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga hem zeker nog aanpassen, maar dit is hem tot nu toe.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Bootin; Is goed. Ik heb hem er alvast bij gezet.(;


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Justin James Skye.
    Leeftijd: 18.
    Karakter: Justin is een lieve, spontane jongen waar je mee kunt lachen. Alleen moet je hem niet boos maken, want dan kan je gerust uitkijken. Zijn vetrouwen geeft hij niet snel, daar moet je echt iets voor doen. En als je het een keer verpest krijg je zijn vertrouwen ook echt nooit meer. Hij heeft niet veel zelfvertrouwen, maar doet zich stoerder voor dan dat hij is. Hij is vrijwel nergens bang voor, alleen om mensen te verliezen, daarom word hij ook niet snel goede vrienden met iemand, zodat ie ook niemand kan verliezen. Hij is dan ook liever alleen.
    Uiterlijk: Justin heeft bruin haar wat hij meestal in een soort Justin Bieber kapsel heeft zitten. En hij heeft bruine hazelnoot kleurige ogen. Hij is rond de 1.74 lang, en heeft een paar tattoos.


    Geschiedenis: Justin heeft altijd al een hekel aan zijn vader gehad die hem altijd sloeg, en hij nooit iets goed kon doen in zijn ogen. Toen zijn ouders een keer op vakantie gingen hadden ze een auto ongeluk gehad, en waren met auto en al van een meters hoge klif afgevallen. Hij was er kapot van dat hij zijn moeder voor de rest van zijn leven moest missen. Hij verhuisde iets later naar zijn tante, maar die stierf een aantal jaren later ook. Toen was hij in een klap wees en werd hij naar een weeshuis gebracht. Hij haatte het daar altijd en is op zijn zestiende daar weggelopen en heeft zich bij de bende gevoegd.
    Extra: Justin houd erg van muziek en kan zelf ook gitaar spelen, en vrij goed zingen.


    How far is far

    Naam: Leah May
    Leeftijd: 20
    Karakter: Leah is erg stil en houdt niet van onnodig geklets. Ze is teruggetrokken en vind het moeilijk om met nieuwe mensen om te gaan. Er zijn maar weinig mensen die Leah echt vertrouwd want vertrouwen moet verdiend worden en Leah vind dat bijna niemand haar vertrouwen niet zou verraden. Ze staat meestal een beetje op de achtergrond en is met niemand uit de bende echt hecht.
    Uiterlijk:



    Leah is met haar 1,62 aan de kleine kant en ze is erg tenger gebouwd. Ze heeft een ovaal gezicht met donkere herten ogen. Ze is van nature licht getint en haar zwarte haar valt golvend tot over haar schouders. Leah heeft een tatoeage van een boom op haar pols. Ze kleed zich alternatief en de meeste van haar kleding is aan de losse kant omdat ze bijna geen kleding kan vinden die haar precies past.
    Geschiedenis: Leah werd uit huis geplaatst toen ze pas twee jaar oud was en kan zich niets meer herinneren van haar biologische ouders. Vanaf dat moment ging ze van pleeggezin naar pleeggezin en bracht ze een gedeelte van haar tijd door in noodopvang. Ze heeft twee jaar bij een oude vrouw genaamd Peggy gewoond maar Peggy kreeg een hersenbloeding toen Leah zestien was en hoewel ze overleefde werd ze in een verzorgingstehuis geplaatst. Leah liep weg voordat ze weer in een verzorgingstehuis geplaatst werd. Op dat moment had ze een relatie en kon ze bij haar vriend gaan wonen maar toen dat na een aantal maanden stuk liep kwam ze op straat te staan. Ze had een aantal crappy baantjes om zichzelf te onderhouden en uiteindelijk is ze bij de bende terecht gekomen.
    Extra: Op haar zeventiende heeft Leah een abortus gehad omdat ze zelf amper rondkwam en nooit een echte moeder heeft gehad en daardoor niet het vertrouwen had dat ze voor een kind kon zorgen. Ze heeft soms nog steeds nachtmerries waarin ze een kind in de steek laat.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 21:58 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    ik maak mijn karakter morgen :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Toch aangemaakt hé? ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand in voor een gayish relationship? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Iemand in voor een gayish relationship? :3

    Ik altijd, maar ik doe niet mee :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CityOwl schreef:
    Iemand in voor een gayish relationship? :3


    Ja, eigenlijk wel^^


    We've lived in the shadows for far too long.