• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    mag ik een rijk meisje ?? :)

    CityOwl schreef:
    Mijne is af eh ^^

    En als iemand familie van de mijne wil zijn, mag dat!


    Oki. Ik schrijf je erbij als ik op de laptop zit.:Y)

    - Woop, dan maak ik nog wel een jongen aan. Dan breek ik mijn eigen regel maar er leid toch een jongens tekort. Je krijgt er familie bij.:Y)k


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    - Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 19:38 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    mag ik een rijk meisje ?? dit is de eerste keer dat ik dit doe, dus I'll try !

    - Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 19:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ayra schreef:
    mag ik een rijk meisje ?? dit is de eerste keer dat ik dit doe, dus I'll try !


    Sorry. Ik heb net een stop gezet op de meiden. Je mag wel een jongen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Oki. Ik schrijf je erbij als ik op de laptop zit.:Y)

    - Woop, dan maak ik nog wel een jongen aan. Dan breek ik mijn eigen regel maar er leid toch een jongens tekort. Je krijgt er familie bij.:Y)k


    Okaay ^^
    Dan kan ik, als de jouwe af is, mijn geschiedenis erbij zetten :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Okaay ^^
    Dan kan ik, als de jouwe af is, mijn geschiedenis erbij zetten :P


    Oki. Zal proberen hem zo snel mogelijk af te hebben, maar ik heb deze week nog wel wat toetsen waaronder wiskunde en daar sta ik een 2.9 voor dus daar ga ik hard voor leren.:'D Dus het kan iets langer duren dan morgen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga het nu maken (:

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Oki. Zal proberen hem zo snel mogelijk af te hebben, maar ik heb deze week nog wel wat toetsen waaronder wiskunde en daar sta ik een 2.9 voor dus daar ga ik hard voor leren.:'D Dus het kan iets langer duren dan morgen.


    Geeft niet, zolang je - je toetsen maar goed maakt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Aiméé Christina Miller
    Leeftijd: 19
    Karakter: Aiméé is een heel lief meisje. Ze maakt nooit rotte opmerkingen, en is nooit heel erg gemeen. Ze respecteert de mensen om haar heen om wie ze zijn. Ze flirt graag met mannen, maar blijft het liefst stilletjes in de achtergrond. Het enige wat minder is, is dat ze vaak het gevoel heeft dat alles wat mis gaat haar schuld is. Ze is heel erg emotioneel en heel erg gevoelig. Ze is altijd eerlijk, en zal nooit liegen tegen iemand van wie ze houd. Ze is geen meisje dat rijk is geworden door haar ouders, of haar familie. Ze heeft het allemaal zelf bij elkaar gesprokkeld met het werk dat ze doet. Ze is namelijk model. Ondanks dat veel mensen haar daarom op straat herkennen, doet ze een beetje afstandelijk. Ze houdt niet van veel mensen om haar heen, ze is liever alleen.
    Uiterlijk:



    Ja, ik weet het, het is Barbara Palvin. No hate, please :c
    Geschiedenis: Aiméé was vroeger ook al een stil meisje. Ze was nooit heel erg aanwezig, en had niet zo veel vriendinnen. Toen ze vijftien was, werd ze ontdekt en wereldberoemd. Haar moeder stierf op jonge leeftijd, en dit was verschrikkelijk voor Aiméé. -dit maak ik later nog af, nu ff geen inspiratie.-
    Extra: ze werkt dus bij een modellenbureau.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:08 ]

    Ik maak mijn karakter zeker deze week aan


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Het mag wel. Maar liever een jongen. Meisjes zijn er in overvloede en ik ga daar na joh ook gwn een stop op zetten. En er zijn nu niet genoeg jongens. Dus ik denk dat iemand lesbi moet zijn.:'D Dit is niet zo zeer tegen jou. Maar ook tegen de rest. Er wordt, na jou dus, een stop gezet op de meiden.


    Oohjo, maakt niet uit, geeft niet. Ik begrijp het heel goed, anders kan ik ook een jongen erbij maken? Dat ik een meisje heb en een jongen? Doe dat maar. Een rijke meisje en een jongen die in de bende zit! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Hopelijk gaan we snel beginnen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Hopelijk gaan we snel beginnen :3


    Ja, ik heb er zelf ook zin in! Moet verder werken aan mijn personage's


    One Who Travels A Higher Path.