• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aevitas: Is goed.(:

    Marshall: Dat had ik toch al gezegd?:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Inermis schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wel^^


    Good. Jouwe en mijne? Maar dan opbouwen zoals het hoort en dan zien hoe het loopt :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SnowFrost schreef:
    Aevitas: Is goed.(:

    Marshall: Dat had ik toch al gezegd?:'D

    Jawel. Maar ik wist niet dat het deze was. Het is al wel wat veranderd van die andere.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ik altijd, maar ik doe niet mee :').


    I know :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Good. Jouwe en mijne? Maar dan opbouwen zoals het hoort en dan zien hoe het loopt :P


    Prima :3 ik zal zo trouwens mijn personage even invullen, sowieso voor morgenavond.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mooi, geef mij maar een rijke boy ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mocht ik eigenlijk mee doen? Ik sta er nog niet tussen namelijk :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeps. Sorry. Ja je mag mee doen. Ik zit tegenwoordig vooral op mijn mobiel op Q en dan vind ik het irritant om de beginpost aan te passen.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Haha okeej! ^^ Dan ga ik de rol aanmaken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanavond krijg je mijn rol, sorry dat het zo lang duurt.

    Naam:
    Ylias McAllistar
    Leeftijd:
    18 jaar jong. Is jarig op 3 April
    Karakter:

    Uiterlijk:
    De rechter op dit plaatje is Ylias. Zoals je ziet staat er nog een andere jongen op de foto, dit is Ylias zijn tweelingbroer Denial.
    Ylias heeft een duidelijk Emo uiterlijk en is dat ook. Zijn broer is eigenlijk hetzelfde als hij, dus ze zijn redelijk moeilijk uit elkaar te houden. Het enige dat de twee uit elkaar houd is hun gedrag. Ylias is drukker dan Denial.
    Je ziet Ylias meer en deels van zijn tijd in donkere[grijstinten, zwart, bruin] en af en toe felle[roze, groen, blauw, geel] kleren rondlopen. Af en toe heeft hij wel eens eyeliner rondom zijn ogen, ook wel eens [naam kwijt] op zijn wimpers. Hij is altijd weer anders gekleed en heeft nooit hetzelfde aan. Soms kleed hij zich een paar keer per dag om omdat hij dat outfit dan zat is. Zijn kast hangt vol met kleding en hij kan zat combinaties maken. Vaak draagt Ylias zijn lange, stoffen handschoentjes. Deze heeft hij in zwart-wit gestreept. Rood-zwart gestreept en rood.


    Geschiedenis:

    Extra:


    Even douchen, ik ga de rest zo invullen! ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 20:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    doe mijn jongen toch maar niet


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Aevitas schreef:
    doe mijn jongen toch maar niet


    Oke.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vanavond na het bijles geven probeer ik hem af te maken. Anders wordt het morgen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik nog een jongen reserveren? Ik twijfel nog tussen bende lid of rijke lui.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH