• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Raccoon schreef:
    (...)

    heheh yay :3 Tuurlijk haha ,wie wil je het liefst een broer of zusje? :3


    Maakt niet uit, leef je uit :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik wil graag een meisje van de bende! Zal proberen haar vanavond af te krijgen :)!

    Naam: Elliot Samuel Yorkwill
    Leeftijd: Elliot is 18 jaartjes jong en verjaard op 14 februari, hij is dus een jaartje jonger dan zijn broer.
    Karakter: Hij is een actieve en spontane jongen die heel graag in de schijnwerpers staat. Hij is iemand die makkelijk vrienden maakt, maar ook rap vijanden. Je zult je ook best niet een discussie of ruzie met hem beginnen, want hij is zeer koppig en heeft graag zijn gelijk. Elliot is een perfectionist en streeft ook heel erg hard naar zijn doel. Dat is ook een van de redenen waarom hij niet met anderen kan werken. Hij is niet echt een sportief type en zit liever voor de tv of xbox en zit uren lang spelletjes te spelen, af en toe gaat hij wel iets gaan drinken met vrienden of naar feestjes, maar soms is hij gewoon te lui om iets te doen. Maar omdat hij ijdel is en dus ook graag zijn uiterlijk verzorgd doet hij toch wel wat aan sport, vooral hardlopen en voetbal.Zijn macho gedrag kan wel rap verdwijnen zodra hij een meisje vind die hem echt wil leren kennen. Hij kan een gevoelig iemand zijn en heeft rap last van zijn gevoelens, dus probeer hem niet te kraken, want anders beland hij zo in een depressie. Hij is een jaloers type en keek eigenlijk altijd wel op naar zijn oudere broer.

    Uiterlijk:


    Elliot heeft speelse warrige haren ,waar hij graag een beanie om doet. Zijn haren zijn donkerbruin, net zoals die van zijn broer. In tegenstelling van de donkere ogen die zijn vader en Cameron hebben ,heeft Elliot helder groene ogen ,die je doen denken aan de pas begonnen lente. Hij heeft een charmante glimlach en zijn tanden zijn hagelwit. Hij is 1m 78 lang en heeft een redelijk gespierde bouw. Elliot is een ijdel iemand en zit dan ook uren voor de spiegel, maar dat lijkt ook niet zo, aangezien hij vooral losse kleding draagt en warrige haren heeft.
    Geschiedenis: Elliot is al van kinds af een zeer brave jongen geweest, hij was altijd beleefd voor anderen en had best wel veel vriendjes. Zijn persoonlijkheid was een beetje gekrenkt toen hij plots gepest werd en sindsdien doen hij zich ook anders voor. Hij verloor zijn echte vrienden en kreeg er nep vrienden voor in de plaats, er zijn maar een paar mensen die weten hoe hij echt is. Hij is zeer goed in fysica en wiskunde en zeer slecht in andere talen. Hij is altijd al jaloers geweest op zijn oudere broer, die kreeg meer, zag er beter uit en had echte vrienden. Veel aandacht van zijn ouders heeft hij nooit gekregen, maar hij was vroeger vooral een moederskindje. Nu probeert hij zelfstandig te zijn en probeert hij zich altijd uit te dagen voor nieuwe dingen. Het enige waar hij niet van moet weten zijn stinkstokken, aka sigaretten en drugs. Drank vind hij niet zo erg, maar hij zou zichzelf nooit in coma zuipen. Hij had zo'n jaar geleden een vaste vriendin die hem terug de oude maakte, maar sinds hun breuk is het alleen maar erger geworden
    Extra: Hij is dus het jongere broertje van Cameron.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Naam: Elena Alicia Abernathy
    Leeftijd: 17
    Karakter:
    Elena is een meisje wat er onschuldig uitziet. Dit zorgt ervoor dat ze vaan onderschat word. Maar zodra mensen met haar proberen te sollen komen ze van een koude markt thuis. Ze is namelijk niet op haar mondje gevallen, en ze is totaal niet bang om haar handjes vies te maken. Voor de kutste klusjes draait zij haar hand niet om. Ook is ze niet snel onder de indruk. Maar zodra een van haar vrienden in de penarie zit geld voor haar het 'alles of niets' gezegde. Ze gaat er dan compleet voor, en ze zal alles doen om diegene te helpen. Als je haar vrienden maar ook 1 keer kwetst of pijn doet kan je je beter verstoppen. Want ze zal je net zo lang achterna gaan tot ze wraak genomen heeft. Dit maakt haar dan wel weer tot een hele loyale vriend. Ben je goed voor haar, dan is ze zeker goed voor jou.

    Elena is wel erg lasting te doorgronden, doordat ze erg kil overkomt. Het lijkt alsof niks haar doet. Maar haar zwakke plek is de angst dat ze een van haar vrienden kwijtraakt. Dit zorgt voor veel stemmingswisselingen en paniekaanvallen. Als het weer zover is, dan is het weer tijd dat een van haar vrienden haar toespreekt en kalmeert. Ze haat het dat ze last heeft van stemmingswisselingen en paniekaanvallen, maar ze kan er niet veel tegen doen. Het gevoel van zwakte vind ze vreselijk, daarom stelt ze zich hard op. Verder vertrouwt ze mensen niet snel, maar voor haar bende-genoten gaat ze door het vuur.

    Ze houd er van om met jongens om te gaan, omdat ze deze veel relaxter vind. Ze houd niet zo van drama. Verder gaat ze dus ook veel opener met hun om, en laat ze dus meer haar ware ik zien. Ze is namelijk best onzeker, maar haat het om zich zwak op te stellen.

    Uiterlijk:
    Elena is een best mager meisje met een smal postuur. Ze heeft blauwgroene ogen en blond haar tot onder haar schouders. Omdat ze best knap is, heeft ze veel aantrekkingskracht op mannen. Ook mannen waar ze geen aandacht van wilt. Gelukkig kan ze goed voorzichzelf opkomen, en als het te kwaad word zijn haar groepsgenoten er voor haar. Verder draagt ze altijd haar legergroene jack, jeans en leren laarzen. Ook draagt ze altijd een beanie of een pet.

    Geschiedenis:
    Elena haar ouders waren tieners toen ze haar kregen, dus hebben ze haar ter adoptie afgestaan naar een gezin. Dit gezin leek erg fijn voor haar, maar ze werd dagelijks mishandeld toen ze ouder werd. Hierna is ze naar een weeshuis gestuurd waar het zo vreselijk was, dat ze er na een maand eindelijk in is geslaagd om weg te lopen. De pijn die ze daar heeft gekregen van alle mishandeling, ruist nog steeds dagelijks door haar lichaam. Hierdoor ontstaan ook de stemmingswisselingen en paniekaanvallen.

    Extra:
    Elena is verslaafd aan roken. Ze verdient geld met dealen. Hierdoor kan ze meestal wel wat eten en drinken veroorloven. Maar bijna dagelijks moet ze toch zakkenrollen, waar ze eigenlijk een hekel aan heeft. Meestal werkt ze dan ook samen met een teamgenoot, waardoor het (bijna) altijd goed afloopt, en ze met de buit naar huis gaan! Verder heeft ze een navelpiercing en een vlinder tattoo op haar heupbot. Hier is ze aangekomen toen ze een maand zwart heeft gewerkt bij een tattooshop.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 21:30 ]

    Ik moest gister uit het niets een vriend helpen met de kerstboom... Dus sorry dat ik mijn rol nog --steeds-- niet gedaan heb...


    We've lived in the shadows for far too long.



    Naam: Megan Kath Crowley

    Leeftijd: 18, ze is jarig op 24 Oktober

    Karakter: Megan is een meid met pit. Ze lijkt misschien aardig, maar dat is ze zeker weten niet. Dit meisje laat niet makkelijk over haar heen lopen en zal dat ook zeker laten merken. Megan kan lief zijn, maar alleen als die persoon dat echt verdient heeft. Ze vertrouwt mensen niet snel vanwege haar moeilijke verleden. Megan is erg "outgoing". Ze het dan ook zeker zeggen als je haar niet aan staat of als ze je niet mag. Megan is zeker niet de makkelijkste meisje in de wereld, maar ook niet de moeilijkste.

    Haar vriendengroep bestaat merendeels uit jongens. Gewoon omdat ze makkelijker met jongens om kan gaan. Met meiden vindt ze het toch meer awkward dan de normale persoon. Megan is een single rebelse meid en leeft met de dag. Ze is het meest in de plaatselijke cafe te vinden en anders in haar apartement. Vaak gaat ze met haar vrienden naar buiten. Ze volgt dan wel haar studie voor tattoo-artist waarbij haar vrienden ook bij horen.

    Uiterlijk: Megan heeft lang stijl zwart haar dat tot haar middel loopt. De is slank en zo'n 1,73 m lang. Haar ijsblauwe ogen zijn kermerkend en kunnen vaak erg kil overkomen op sommige mensen waardoor ze weer een woest uiterlijk heeft. Ze houdt van een ruige look en zal dan ook altijd haar leren jas aan hebben. Er zal geen dag voorbij gaan waarbij ze hem niet aan heeft.

    Geschiedenis: Megan had een heel moeilijk verleden gehad als klein kind. Ze zag hoe haar moeder werd mishandelt voor haar ogen door haar vader. Ze heeft het er soms nog moeilijk mee als mensen beginnen over haar moeder of jeugd. Als je ernaar vraagt zou ze je meteen afkappen en weglopen. Het ergste wat ze had meegemaakt was de moord op haar moeder. Hoe dramatisch haar moeder werd weggesleepd en hoe ze haar hoorde gillen. De stekende messen die door huid heen gleden. Megan heeft zelf een messteek op haar arm. Haar vader probeerde haar ook te steken, maar hij faalde daarin toen hij werd gearresteerd.


    Extra: Megan rookt vaak en is daar ook aan verslaafd. Dat begon nadat ze had gehoord dat haar vader zelfmoord had gepleegd in de gevangenis. Ze had een tijdje ook een drankverslaving, maar daar ging ze kapot aan. Dus bleef ze bij roken. Megan verdient haar geld doordat ze bij een tattooshop werkt. Zelf heeft ze haar armen vol staan. Ze heeft een wolf (linkerbeen) en een adelaar (rechterbeen) op haar benen staan.

    Ik hoop dat hij zo goed is


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bootin schreef:
    Naam: Cameron Tomas Yorkwill
    Leeftijd: 19 Jaar, verjaard op 4 Januarie
    Karakter: Cameron is een drukke, gezellige jongen die alles het liefst extreem doet. Zijn ''mood'' hangt dan ook echt af van de andere en hij presteert zeker slecht onder groepsdruk. Naast dat, kan hij wel goed zijn eigen mening hebben - hij kan gewoon alleen geen nee zeggen. Zijn stijl is dan ook zeer apart en het maakt hem niet uit wat andere ervan vinden, zolang hij het maar mooi vindt. Zijn mening is recht door zee en als het moet komt hij er bot door over. Cameron is ook een Ram van sterrenbeeld en drijft vaak zijn zin door. Alles moet gaan zoals hij dat wilt ook al zijn zijn ideeën soms onrealistisch, je brengt hem niet van zijn pad af. Zo zie je maar dat hij ook veel fantasie heeft - wat hij zeker stopt in zijn schilderwerk. Cameron kan prachtig schilderen maar wilt er niks mee doen. Wanneer hij schildert vergeet hij de rest van de wereld om zich heen en al zijn zorgen. Die hij bijna niet heeft. Hij vindt daarin tegen van wel en kan van de kleinste problemen de grootste maken. Geld is daar zeker niet één van want als er iets is waar hij zich geen zorgen over maakt is het geld. Cameron weet zelf ook dat hij genoeg geld heeft en smijt ermee alsof het niks is. Hij is alles behalve zuinig en geeft makkelijk geld weg, wat aan de ene kant erg lief is. Hij is dan ook echt niet gierig en zeker niet gewelddadig. Cameron kan soms gewelddadig overkomen maar dat is hij dus niet. Ruzie's gaat hij liever uit de kant maar hij kan het goed uitlokken - goed de grenzen van iemand opzoeken. Hij houdt ook zeker niet van pesten, discrimineren of andere misselijkmakende geintjes. Meestal komt hij dan ook op voor diegene maar dat ligt er zeker aan tegen wie hij het opneemt. en soms doet hij zelfs nog mee ook - maar dat ligt dan ook echt aan zijn ''mood.''
    Uiterlijk: Cameron heeft lange en donkere, wilde haren die meestal alle kanten opstaan. Hij kamt het s'ochtends dan ook altijd netjes recht maar die vorm behoudt het nooit de hele dag. Naast zijn donkere haren heeft hij ook donkere ogen die zeker iets af hebben van een puppy. Hij heeft mooi gevormde lippen en zijn neus past goed bij de vorm van zijn gezicht. Hij heeft een erg, lichte huid met soms in de zomer een tintje. Waar hij dan ook zeker wel een uurtje of twee voor in de zon heeft moeten liggen. Zijn lichaamsbouw is gemiddeld en hij is niet erg groot.



    Geschiedenis: Cameron geniet erg van het geld wat hij elke dag voorgeschoteld krijgt. Zijn vader is dan ook de eigenaar van een groot bedrijf en is bijna nooit thuis. Hij heeft een jonger broertje die minder aandacht krijgt van hun vader en Cameron dus erg uitblinkt. Hij heeft dan ook amper zorgen en kreeg altijd wat hij wil. Cameron was dus dan ook echt niet zuinig met het geld wat hij kreeg en kreeg genoeg vrienden daardoor die er dan ook niet echt voor hem waren maar meer voor het geld maar dat maakte hem amper uit. Hij pronkte dan ook met zijn geld waardoor het bijna niet te missen was dat hij niet ''die ene rijke jongen was.'' Zo erg vond hij dat niet en hij liep dan ook alleen maar met dure merkkleding rond. Zijn broertje is dan ook niets voor niets jonger en Cameron profiteert dan ook altijd van het feit dat hij de oudste was, tot ze allebei wat ouder werden en een beetje een eigen leven zijn leiden toch kan hij niet zonder Elliot en is hij het liefst bij hem. Tot de aandacht naar Elliot ging want daar kon hij heel slecht tegen en nog steeds, hij was dan ook altijd erg jaloers op Elliot zijn persoonlijkheid en zeker wanneer hij de aandacht kreeg. Daarom hield Cameron van de aandacht die hij van zijn vader kreeg en die Elliot erg miste in die tijd.
    Extra: Hij rookt vaak wat volgens hem helpt te kalmeren en hij is de oudere broer van Elliot.


    Geschiedenis even aangepast.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje van de rijke kant? (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: Noelle Elizabeth Thronaes
    Leeftijd: 27 December 1994 (19)
    Karakter: Geld, kleding, een huis, de looks, she's got it all. Noelle Thronaes staat bekend om een welgemanierd en netjes opgevoed meisje uit de rijke buurt. Ze is altijd al erg populair geweest op de dure privé school waar ze op haar dertiende naar toe is gestuurd. Hier zouden beter opgevoede mensen op zitten, volgens haar ouders. Hoewel zij altijd "het beste" voor haar over hebben, kunnen ze vaak erg veel eisend en kieskeurig zijn. Een jongeman uit de achterbuurt zit er dus niet voor haar in. Ondanks dat ze veel vrienden had, was ze niet zoals haar andere vriendinnen - die elk feest wel met minstens vier verschillende jongens zaten te bekken. Zij zelf is altijd al bewonderd door de jongens, maar echt het bed gedeeld? Jongens waarmee ze op school zat zagen het dan ook als een wedstrijd om haar eerste te zijn. Maar Noelle geeft zich niet zo maar over, zo'n romanticus is ze wel. Om haar karakter maar even samen te vatten kan ze best klunzig zijn rond het volk dat zich mannen noemt, en heeft ze altijd sarcastische opmerkingen klaarliggen.
    Uiterlijk: Haar steile, licht blonde haren reiken tot ongeveer haar middel - die ze vaak opgestoken heeft (zie foto). Ze heeft licht blauwe ogen, die in sommige lichten neigen naar grijs, en extra opvallen door haar olijfkleurige huid. Ze heeft een slank postuur en een lengte van 174 centimeters. Qua make-up blijft ze erg neutraal: een lijntje boven haar oogleden en wat lippen balsem is genoeg. Gelukkig heeft ze van zich zelf al donkere wimpers, maar ze zijn nog niet zwart te noemen. Door haar doordringende, lichte ogen en haar lippen die in een iet wat eigenwijze trek staan, denken de meesten dat ze iets stoms hebben gezegd of gedaan.






    Geschiedenis:
    Extra:

    [In de maak :3]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 16:32 ]

    XSoulmatesX schreef:
    Mag ik een meisje van de rijke kant? (:


    Het mag wel. Maar liever een jongen. Meisjes zijn er in overvloede en ik ga daar na joh ook gwn een stop op zetten. En er zijn nu niet genoeg jongens. Dus ik denk dat iemand lesbi moet zijn.:'D Dit is niet zo zeer tegen jou. Maar ook tegen de rest. Er wordt, na jou dus, een stop gezet op de meiden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mijne is af eh ^^

    En als iemand familie van de mijne wil zijn, mag dat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inermis schreef:
    Ik moest gister uit het niets een vriend helpen met de kerstboom... Dus sorry dat ik mijn rol nog --steeds-- niet gedaan heb...


    Geeft niet. Kan gebeuren.^^ En ik kan geen kritiek op je hebben omdat ik mijn rollen ook niet afheb.:'D En ik sws bijna nooit kritiek op iemand heb. Maar ik zal een datum zetten waarop de rollen uiterlijk klaar moeten zijn. Dat wordt dan... De 22ste. Nog 5 dagen vanaf nu dus dat moet volgens mij wel lukken.:Y) Als ik het niet afheb schop ik mezelf wel uit de rpg.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    mag ik een rijk meisje ?? :)

    mag ik een rijk meisje ?? :)

    mag ik een rijk meisje ?? :)