• Waarschijnlijk was hier ooit al een topic over, maar care.
    Denken jullie dat er leven na de dood is? En in hoeverre dat zal zijn?
    Laatst las ik wat dingen waarvan ik dacht dat het heel logisch klonk. Onder spoilerknop
    Geef in je reactie aan wat jij denkt? Wel of niet? En in hoeverre?
    En moet je eigenlijk wel over zulke onderwerpen na denken of onderzoek naar doen?

    Wat gebeurt er als je doodgaat? De reis stap voor stap beschreven. Als iemand sterft, ziet hij zijn lichaam wegglijden. Anders dan de achterblijvenden denken, is dit een moment van diepe vreugde: de gestorvene ervaart nu dat de geest sterker is dan de materie en dat hij leeft, ook al is zijn lichaam hem ontvallen. Bij het sterven wordt hij bijgestaan door gestorven geliefden en engelen. Daarna volgt het levenspanorama, de reis door de astrale wereld en de intrede in de zeven sferen van de lichtwereld.

    Gezien de wet van behoud van energie, moet men vaststellen, dat de gehele mens na zijn dood niet verdwenen is .
    Zijn massa of lichaam wordt omgezet in energie ( E=mc2) ; en energie is eeuwig en onvergankelijk ; doch kan gerust terug omgezet worden in een of andere vorm van massa of materie...Wat dan zorgt voor die omzetting, noem ik een vorm van I.D.- van bewustzijn of van Psy ...
    Besluit : de mens blijft ook na zijn dood, zij het niet meer als 'mens' gerelativeerd aan datgene, dat hij nodig had in samen-zijn met zijn menselijke massa of materie tijdens zijn leven ; maar onder een volledig nieuwe gedaante, vorm of wezen(reïncarnatie), energie of 'geest' ?




    Iedereen sterft, maar niemand is dood.


    nothing is true, everything is permitted.

    Idk wat er is, maar ik geloof niet zo in een hemel of een hel. Ik geloof inderdaad wel dat er energieën achterblijven, een soort echo's van het leven en dat mensen dat aanzien voor geesten. Ik denk ook dat er iets is als reïncarnatie, al ben ik er nog niet over uit hoe dat werkt.


    Your make-up is terrible

    Geen idee, ik denk er nooit over na eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Ik geloof in helemaal niks en zie wel hoe/wat het is. Ik maak me niet druk over de dood and never will.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 18:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geloof in reïncarnatie, indeed. Maar ik geloof niet in een God of iets, daarin ben ik een agnost.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geloof enerzijds in reïncarnatie en anderzijds in het feit dat iedereen een persoonlijke God heeft. Iemand die je beschermt en zo. Die persoon is voor iedereen anders, maar in mijn geval geloof ik dat het mijn peter is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.