• Bizar maar écht waar: een Zuid-Koreaanse man die zijn vrouw aanklaagde vanwege hun lelijke kinderen, heeft gelijk gekregen van de rechter.

    Jian Feng klaagde zijn vrouw aan, omdat ze hem niet eerlijk had verteld over haar vele bezoeken aan de plastische chirurg voordat ze elkaar leerden kennen.

    Overspel?
    Jian Feng trouwde met de ‘inmiddels’ mooie vrouw, maar toen er kinderen kwamen, voelde hij nattigheid. In eerste instantie dacht hij aan overspel – deze kinderen konden met geen mogelijkheid van hem zijn.

    De grote verbouwing
    Toen na een test bleek dat het toch écht zijn kinderen waren, biechtte zijn vrouw haar geheim eindelijk op: ze spendeerde vòòr haar huwelijk maar liefst $ 100.000 bij de plastisch chirurg.

    Flinke boete
    Feng stapte vervolgens naar de rechter, omdat zijn vrouw hem had laten geloven dat hij met een ‘mooie’ vrouw trouwde. Een rechter heeft nu besloten dat Feng een punt heeft en legde de vrouw een gigantische boete van $ 120.000 op.

    Bron



    De wereld moet niet gekker worden...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dit is toch al oud nieuws? Ik heb dit eerder gelezen/gehoord namelijk :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oud nieuws...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben er even stil van.. What the fuck?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lol. De wereld kan niet gekker worden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hehe, ik kan die vent best begrijpen.
    Anyway, volgens mij is het inderdaad al oud nieuws.


    Your make-up is terrible

    CityOwl schreef:
    Dit is toch al oud nieuws? Ik heb dit eerder gelezen/gehoord namelijk :x


    -

    Wuuuuuuuuuuuuut


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cas schreef:
    Hehe, ik kan die vent best begrijpen.
    Anyway, volgens mij is het inderdaad al oud nieuws.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, fuck die gast. Het verhaal is zo bizar dat het grappig klinkt, maar stel je eens voor hoe de kinderen zich moeten voelen. Zij zijn voor de rest van hun leven die kinderen die zo lelijk zijn dat hun moeder een schadevergoeding moest betalen omdat ze hen op de wereld zette. Als je te verwaand bent om genoegen te nemen met 'lelijke' kinderen, is de oplossing vrij simpel: krijg geen kinderen. God, ongelofelijk. ><

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 23:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is wel lullig van die vrouw dat ze dat niet even zegt, maar om nou naar de rechter te stappen... En dat hij haar nog een boete laat betalen ook!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 7:37 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Square schreef:
    Ugh, fuck die gast. Het verhaal is zo bizar dat het grappig klinkt, maar stel je eens voor hoe de kinderen zich moeten voelen. Zij zijn voor de rest van hun leven die kinderen die zo lelijk zijn dat hun moeder een schadevergoeding moest betalen omdat ze hen op de wereld zette. Als je te verwaand bent om genoegen te nemen met 'lelijke' kinderen, is de oplossing vrij simpel: krijg geen kinderen. God, ongelofelijk. ><


    Dit. Die zullen zich fijn voelen. Je eigen vader die je 'lelijk' noemt en daar dan nog 'gelijk' in krijgt ook.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Whet?
    Ik vind het in ieder geval schattige kindjes :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arendelle schreef:
    Whet?
    Ik vind het in ieder geval schattige kindjes :3

    Ghehehe. I found this very amusing. Mensen zeggen namelijk vaak dat een baby schattig is, als ze vinden dat hij of zij lelijk is. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Ghehehe. I found this very amusing. Mensen zeggen namelijk vaak dat een baby schattig is, als ze vinden dat hij of zij lelijk is. :Y)


    Ik heb het normaal niet zo met kindjes, en ik vind kinderen op zich al niet echt mooi, dus het is al heel wat dat ik zeg dat ik ze schattig vind :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Ugh, fuck die gast. Het verhaal is zo bizar dat het grappig klinkt, maar stel je eens voor hoe de kinderen zich moeten voelen. Zij zijn voor de rest van hun leven die kinderen die zo lelijk zijn dat hun moeder een schadevergoeding moest betalen omdat ze hen op de wereld zette. Als je te verwaand bent om genoegen te nemen met 'lelijke' kinderen, is de oplossing vrij simpel: krijg geen kinderen. God, ongelofelijk. ><


    To the stars who listen — and the dreams that are answered