• Bizar maar écht waar: een Zuid-Koreaanse man die zijn vrouw aanklaagde vanwege hun lelijke kinderen, heeft gelijk gekregen van de rechter.

    Jian Feng klaagde zijn vrouw aan, omdat ze hem niet eerlijk had verteld over haar vele bezoeken aan de plastische chirurg voordat ze elkaar leerden kennen.

    Overspel?
    Jian Feng trouwde met de ‘inmiddels’ mooie vrouw, maar toen er kinderen kwamen, voelde hij nattigheid. In eerste instantie dacht hij aan overspel – deze kinderen konden met geen mogelijkheid van hem zijn.

    De grote verbouwing
    Toen na een test bleek dat het toch écht zijn kinderen waren, biechtte zijn vrouw haar geheim eindelijk op: ze spendeerde vòòr haar huwelijk maar liefst $ 100.000 bij de plastisch chirurg.

    Flinke boete
    Feng stapte vervolgens naar de rechter, omdat zijn vrouw hem had laten geloven dat hij met een ‘mooie’ vrouw trouwde. Een rechter heeft nu besloten dat Feng een punt heeft en legde de vrouw een gigantische boete van $ 120.000 op.

    Bron



    De wereld moet niet gekker worden...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb medelijden met die kindjes. Sure, je kunt pissed zijn, omdat je vrouw zoiets niet heeft verteld, maar is dat tegenwoordig een reden om naar de rechter te stappen? Het lijkt me geen verplichting om al je geheimen met je man te delen. Maar het ergste is wel dat hij z'n eigen kinderen lelijk vind. Dat is ziek.


    You are beautiful, you are love.

    Dit is inderdaad oud nieuws, maar als je van dit soort nieuws houd, moet je eens op http://waarmaarraar.nl/ kijken


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Symmetry schreef:
    Ik heb medelijden met die kindjes. Sure, je kunt pissed zijn, omdat je vrouw zoiets niet heeft verteld, maar is dat tegenwoordig een reden om naar de rechter te stappen? Het lijkt me geen verplichting om al je geheimen met je man te delen. Maar het ergste is wel dat hij z'n eigen kinderen lelijk vind. Dat is ziek.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Square schreef:
    Ugh, fuck die gast. Het verhaal is zo bizar dat het grappig klinkt, maar stel je eens voor hoe de kinderen zich moeten voelen. Zij zijn voor de rest van hun leven die kinderen die zo lelijk zijn dat hun moeder een schadevergoeding moest betalen omdat ze hen op de wereld zette. Als je te verwaand bent om genoegen te nemen met 'lelijke' kinderen, is de oplossing vrij simpel: krijg geen kinderen. God, ongelofelijk. ><


    Beter kan ik het niet omschrijven.


    26 - 02 - '16

    Nym schreef:
    Oud nieuws...


    You can't not look cool with a crossbow.

    Square schreef:
    Ugh, fuck die gast. Het verhaal is zo bizar dat het grappig klinkt, maar stel je eens voor hoe de kinderen zich moeten voelen. Zij zijn voor de rest van hun leven die kinderen die zo lelijk zijn dat hun moeder een schadevergoeding moest betalen omdat ze hen op de wereld zette. Als je te verwaand bent om genoegen te nemen met 'lelijke' kinderen, is de oplossing vrij simpel: krijg geen kinderen. God, ongelofelijk. ><


    Precies dit.


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    Ugh, fuck die gast. Het verhaal is zo bizar dat het grappig klinkt, maar stel je eens voor hoe de kinderen zich moeten voelen. Zij zijn voor de rest van hun leven die kinderen die zo lelijk zijn dat hun moeder een schadevergoeding moest betalen omdat ze hen op de wereld zette. Als je te verwaand bent om genoegen te nemen met 'lelijke' kinderen, is de oplossing vrij simpel: krijg geen kinderen. God, ongelofelijk. ><


    Queer zijn is gewoon alles

    *Eens met Square*
    Wat een ongelooflijke zeikerd is die man, zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    *Eens met Square*
    Wat een ongelooflijke zeikerd is die man, zeg.

    Whut the fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ghehehe. I found this very amusing. Mensen zeggen namelijk vaak dat een baby schattig is, als ze vinden dat hij of zij lelijk is. :Y)


    Je kunt moeilijk zeggen dat ze lelijk zijn.
    Ik zeg meestal gewoon "schattig", omdat ik baby's nu niet bepaald mooi vind.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    what

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA : (
    waar gaat het heen met de wereld


    they come, they go

    Vuelie schreef:
    Lol. De wereld kan niet gekker worden.