• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niall Horan

    Rillend en klappertandend pakt Frans een deken en slaat hem om zichzelf heen. 'Natuurlijk gaat het niet goed" zegt huj en hij begint ye snikken..'Ze vertelde dat iemand mijn zoontje heeft mee genomen' met grote ogen kijk ik hem aan. " wow' breng ik zacht uit 'Ik geloofde haar niet en sloeg haar, waarna ze in mijn-'. Medelevend kijk ik hem aan. Ik leg Lulu meer tegen Liam en ga voor zichtig naar Frnas toe'Milo is de wereld voor mij.' begrijpend knik ik. Hij verstop zich huilend indsr de deken en ok ga naast hem zitten en wrijf rustig over zijn rug. ' ik snap dat je zoon je hele wereld is. Maar misschien heeft je vrouw Milo uit angst mee genomen of naar familue laten gaan zodat hij veilig is. Dat ze bang is dat hem hetzelfde overkomt' zeg ik troostend en geruststellend. Ik vond dit zo super zielig. Cheryl was wel echt ziek om dit zo te zeggen. " Maar wie zegt het ik bedoel wie weet liegt ze gewoon om jou bang en verdrietig te ien omdat hij jou zeakke plek is. Antonio merkte sat bij Liam ik de zwakke plek ben omdat wij als broers zijn en als Liam niet mee wertke dan dan deed hij mij pijn om hem te laten mee werken' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Taylor Swift

    Ik open mijn ogen, ik was in slaap gevallen. Ik kijk om me heen en zie Niall en Francisco samen. Ik loop naar ze toe en ga bij ze zitten. 'Hey, wat heb ik allemaal gemist terwijl ik sliep?' vraag ik. Ik kijk om me heen en zie dat iedereen er behoorlijk slecht aan toe is. Ik heb nog niet echt verwondingen aangezien ik nog niet echt heb gevochten. Ik ben meer iemand die rustig mensen helpt en ze verzorgt. Ik kijk naar Niall en zucht even. Ik vind het vreselijk dat sommige mensen hier ontzettend veel pijn lijden en ik hier gewoon bijna ongeschonden zit toe te kijken. Ik ben laf, en dat haat ik. Ik hoorde mensen praten over zwakke plekken. Wat is mijn zwakke plek? Niemand hier in ieder geval. Mijn familie en vrienden. Maar toevallig zijn geen van mijn vrienden die ook beroemd zijn hier ontvoerd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran.

    Ik kijk op van Frans en zie dat Taylor weer wakker is. Sinds we hier waren heeft ze veel geslapen en ik vermoed door de klap of verdoving of gewoon uit angst. 'Hey, wat heb ik allemaal gemist terwijl ik sliep?" vraagt ze me en ik zucht diep. 'Veel en wees blij dat je slipe' zucht ik. 'Ehm ik heb al een aantal messen in mijn lichaam gehad en ze hebben op een tsja ik denk tweede verdieping of zolder achtig een hele voorraad met allemaal vage apparaten waar ze ons mee pijn kunnen doen. Ehm ze hebben Frans en Lulu onder een ijskoude douche gezet dus LUlu was helemaal onderkoeld maar gelukkig hebben we dekens gekregen. En ehm tegen Frans hebben ze dingen over zijn zoontje gezegd ehm Demi heeft ook een paar messen al in zich gehad net als Liam. Ehm meer weet ik niet behalve dat Cheryl dat meisje zeg maar ons dekens gaf toen ik het vroeg maar dat was het wel. ' zucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Taylor Swift

    'Veel en wees blij dat je sliep,' zegt hij. Ik knik. Door dit voel ik me nog schuldiger. 'Ehm ik heb al een aantal messen in mijn lichaam gehad en ze hebben op een tsja ik denk tweede verdieping of zolder achtig een hele voorraad met allemaal vage apparaten waar ze ons mee pijn kunnen doen. Ehm ze hebben Frans en Lulu onder een ijskoude douche gezet dus LUlu was helemaal onderkoeld maar gelukkig hebben we dekens gekregen. En ehm tegen Frans hebben ze dingen over zijn zoontje gezegd ehm Demi heeft ook een paar messen al in zich gehad net als Liam. Ehm meer weet ik niet behalve dat Cheryl dat meisje zeg maar ons dekens gaf toen ik het vroeg maar dat was het wel,' zegt hij. Mijn mond valt open. Ik knuffel hem even. 'Oh wat erg. Kan ik je ergens mee helpen ofzo?' vraag ik.

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik heb een tijdje op mijn kamer rondgehangen en wat muziek geluisterd enzo en nu loop ik weer naar de kamer. Ik kijk rond en zie dat Horan samen met Lachowski en en Swift aan het praten is. Op de een of andere manier heb ik medelijden met hem. Ik heb hem de hele tijd gestraft. Misschien wordt het tijd dat ik hem eens ga belonen, maar ik wil niet dat mensen denken dat ik aardig ben. Ik loop naar de keuken en pak wat te eten. Het is een stuk brood met kaas, en ik loop weer terug. Ik ga bij de drie zitten en kijk ze aan. 'Horan, we gaan nog een leuk spelletje doen. Dit keer heet het de waarheid en je krijgt eten, aangezien ik als ik op je Google ik heel veel dingen zie over dat je een vreetzak bent,' zeg ik vals. 'En ik denk dat je wel wat eten kan gebruiken,' voeg ik eraan toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    Ik zie dat Taylor me ongelovig aan kijk en haar mond valt gewoon letterlijk open. Als ik niet in deze situatie had gezeten had ik me echt kapot gelachen. Ik glimlach even en knuffel haar terug, ik hield van knuffelen. 'Oh wat erg. Kan ik je ergens mee helpen of zo?" vraagt ze me. Ik schud mijn hoofd. 'Nee mijn wonden zijn heel en bij de rest ook en Lulu heeft het weer gewoon lekker warm. Zorg er maar voor dat je gewoon niets overkomt oke? En ehm, wil je ook zorgen dat Demi niets overkomt' smekend kijk ik haar aan. Ik wou echt niet dat Demi nog meer pijn zou moeten leiden. Ik kijk op als de luik open gaat en zie Antonio. Ik krul me tot een bol op in de hoop dat hij over me heen kijkt maar hij komt al naar me toe. Hij gaat weer terug en komt weer met een stuk brood met kaas erop en gaat bij ons zitten. Hongerig ruik ik het brood met kaas en het water loopt me in de mond. 'Horan we gaan nog een leuk spelletje doen' ik krimp angstig ineen. Zijn spelletjes met messen en weet ik het kende ik nu al wel. 'Dit keer heet het de waarheid en je krijgt eten, aangezien ik als ik je op GOogle ik heel veel dingen zie over dat je eenv reetzak bent en ik denk datj e wel wat eten kan gebruiken' zegt hij vals en ik bijt op mijn lip. Ik had toch geen keus en dan had ik liever wat eten. 'Kom maar op' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    'Kom maar op,' mompelt hij. Ik knik. 'Kom maar mee naar buiten. Het is beter om in privacy te praten,' zeg ik, en ik trek hem ruw mee naar buiten. Ik loop naar een van de kamertjes waar een bank in staat. 'Ga maar zitten,' zeg ik, en ik ga ook zitten. De deuren doe ik niet op slot. 'Het spijt me dat jij de hele tijd het bokje moest zijn. Het is echt niet zo dat jij de gene bent die ik het minst mag. Natuurlijk vind ik je erg irritant omdat jij en die bandleden van jou allemaal ontzettend veel aandacht krijgen dan goed voor jullie is. Ik moet toegeven dat ik misschien een beetje jaloers op jullie ben. Maar ja, dat maakt niet veel uit,' zeg ik. Ik gooi het stuk brood naar hem toe. 'Eet maar. Misschien maakt dit het een beetje goed, hoewel ik die wonden nooit meer weg kan halen.' Heb ik dat echt gezegd? Ik sta helemaal versteld. Maar het is de waarheid. Ik kijk naar hem. Hij ziet er zo weerloos uit. Ik voel een groot schuldgevoel naar boven komen. Iets wat ik bijna nooit voel. En ik vind het helemaal niks.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    'Kom maar mee naar buiten. Het is beter om in privacy te praten,' zegt hij en trekt me ruw mee. Ik slaak een angstkreet en zie dat hij mij mee neemt naar een kamertje en er staat een bank. 'Ga maar zitten,' twijfelend doe ik wat hij zegt. 'Het spijt me dat jij de hele tijd het bokje moest zijn. Het is echt niet zo dat jij de gene bent die ik het minst mag. Natuurlijk vind ik je erg irritant omdat jij en die bandleden van jou allemaal ontzettend veel aandacht krijgen dan goed voor jullie is. Ik moet toegeven dat ik misschien een beetje jaloers op jullie ben. Maar ja, dat maakt niet veel uit,' met open mond staar ik Antonio aan, hij zei sorry. 'Eet maar. Misschien maakt dit het een beetje goed, hoewel ik die wonden nooit meer weg kan halen.'zegt hij en hongerig eet ik het brood op maar besef dan dat er waarschijnlijk wel iets tegen over zal staan. 'wat moet je wten, wat heb je nodig' flusiter ik angstig. 'Laat ons alsjeblieft gaan, we hebben nooit wat fout gedaan ooke' smeek ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    'Wat moet je weten, wat heb je nodig?' vraagt Horan. Ik kijk hem aan. Wat? Doe ik eens aardig, denkt hij dat ik iets van hem wil. 'Oke, als je denkt dat ik zo ben, dan zal ik ook zo zijn. Blijkbaar is het onmogelijk dat ik aardige dingen doe, of dat ik je probeer te helpen. Niemand op deze wereld is door en door slecht hoor, Niall. Iedereen heeft wel iets goeds in zich. Maar helaas....' Ik kan mijn zin niet afmaken. Mijn hele leven doe ik gemeen tegen alles en iedereen. En nu weet ik eindelijk waarom. 'Laat ons alsjeblieft gaan, we hebben nooit wat fout gedaan oke,' smeekt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Te laat. Ik ben eraan begonnen en ik moet verder. Jullie hebben het geld toch niet nodig, ik wel. En het is gewoon niet eerlijk, ik ben mijn hele leven op de vlucht en moet vechten voor mijn leven, en jullie kunnen gewoon doen wat jullie willen. Misschien heb jij het niet door, maar er zijn genoeg mensen op deze wereld die moeten vechten voor hun leven,' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran
    Oke, als je denkt dat ik zo ben, dan zal ik ook zo zijn. Blijkbaar is het onmogelijk dat ik aardige dingen doe, of dat ik je probeer te helpen. Niemand op deze wereld is door en door slecht hoor, Niall. Iedereen heeft wel iets goeds in zich. Maar helaas....' rateld hij en ik bijt op mijn lip. Hij schud zijn hoofd 'Te laat. Ik ben eraan begonnen en ik moet verder. Jullie hebben het geld toch niet nodig, ik wel. En het is gewoon niet eerlijk, ik ben mijn hele leven op de vlucht en moet vechten voor mijn leven, en jullie kunnen gewoon doen wat jullie willen. Misschien heb jij het niet door, maar er zijn genoeg mensen op deze wereld die moeten vechten voor hun leven,' zegt hij. 'Maar stel je eens voor dat je mij bent, je bent gepijnigd en bang en je wilt weg en ineens geeft de ontvoerder je eten en doet gewoon tegen je. Zou jij dat niet wantrouwen en proberen weg te komen door te smeken. Kijk ikv ind het lief dat je me eten geeft maar ik wil liever dat niemand meer pijn heeft en wij gewoon weg kunnen. Als je ons weg laat beloofi k je dat ik je financieel zal helpen oke en dan ga ik niet naar de politie' ratel ik in poging tot. 'ik weet ook wel dat mensen moeten vechten maar wij kunnen heus niet doen wat wij willen. Ja we houden van zingen maar er zitten ook moeilijke dingen aan. Ik wil heel graag een relatie met iemand maar ik mag het niet van het management, en daarbij wij zijn in Ghana geweest om te helpen dus ik weet wel hoe dat is' zegi k


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    'Maar stel je eens voor dat je mij bent, je bent gepijnigd en bang en je wilt weg en ineens geeft de ontvoerder je eten en doet gewoon tegen je. Zou jij dat niet wantrouwen en proberen weg te komen door te smeken. Kijk ik vind het lief dat je me eten geeft maar ik wil liever dat niemand meer pijn heeft en wij gewoon weg kunnen. Als je ons weg laat beloof ik je dat ik je financieel zal helpen oke en dan ga ik niet naar de politie,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Het is toch godverdomme niet de politie waar ik bang voor ben,' schreeuw ik hard. Die hele politie kan oprotten, ze doen toch niks. 'Ik weet ook wel dat mensen moeten vechten maar wij kunnen heus niet doen wat wij willen. Ja we houden van zingen maar er zitten ook moeilijke dingen aan. Ik wil heel graag een relatie met iemand maar ik mag het niet van het management, en daarbij wij zijn in Ghana geweest om te helpen dus ik weet wel hoe dat is,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat weet je niet. Het is anders om zo te leven. Ik moet ieder moment van de dag bezig zijn met vluchten en zorgen dat ik en mijn hele familie niet dood gaat. Wat jij nu meemaakt - dat martelen - is allemaal een klein gedeelte van wat ik meegemaakt heb in mijn leven. Ieder jaar dat we het niet kunnen betalen grijpen ze de jongste en dat kan ik mijn broertje niet aan doen. Mijn ouders zijn vermoord door een maffiabende die mijn bloed wel kan drinken. Ik ren al mijn hele leven voor ze weg en zal dat ook altijd moeten doen. Nu jou verhaal,' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    Het is toch godverdomme niet de politie waar ik bang voor ben,' schreeuwt hij en angstig krimp ik ineen. Die hele politie kan oprotten, ze doen toch niks. 'Ik weet ook wel dat mensen moeten vechten maar wij kunnen heus niet doen wat wij willen. Ja we houden van zingen maar er zitten ook moeilijke dingen aan. Ik wil heel graag een relatie met iemand maar ik mag het niet van het management, en daarbij wij zijn in Ghana geweest om te helpen dus ik weet wel hoe dat is,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat weet je niet. Het is anders om zo te leven. Ik moet ieder moment van de dag bezig zijn met vluchten en zorgen dat ik en mijn hele familie niet dood gaat. Wat jij nu meemaakt - dat martelen - is allemaal een klein gedeelte van wat ik meegemaakt heb in mijn leven. Ieder jaar dat we het niet kunnen betalen grijpen ze de jongste en dat kan ik mijn broertje niet aan doen. Mijn ouders zijn vermoord door een maffiabende die mijn bloed wel kan drinken. Ik ren al mijn hele leven voor ze weg en zal dat ook altijd moeten doen. Nu jou verhaal,' verteld hij en ik slik even. 'ehm mijn ouders hadden nhet niet breed toen ik geboren werd maar dat ging gelukkig snel beter. Maar ik ben heel erg gepest op school dus toen ging ik naar een andere school maar daar werd ik ook gepest. EN ehm toen deed ik mee aan xfactor en in het begin werd ik gehaat en kreeg ik berichten dat ze me gingen vermoorden en zo maar nu is dat weg en nu zit ik hier' zeg ik zacht. 'het gaat niet om het verleden amar om de toekomst. je kunt wel terug blijven kijken maar als je ons vrij laat en ik zorg voor geld dan kun je de mafia gedoe terug betalen en dan kun je het achter je laten, ik weet niet hoeveel je nodig hebt maar ik weet zeker dat iedereen mee betaald als je ons laat gaan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    'Ehm mijn ouders hadden het niet breed toen ik geboren werd maar dat ging gelukkig snel beter. Maar ik ben heel erg gepest op school dus toen ging ik naar een andere school maar daar werd ik ook gepest. En ehm toen deed ik mee aan XFactor en in het begin werd ik gehaat en kreeg ik berichten dat ze me gingen vermoorden en zo maar nu is dat weg en nu zit ik hier. Het gaat niet om het verleden maar om de toekomst. Je kunt wel terug blijven kijken maar als je ons vrij laat en ik zorg voor geld dan kun je de maffia gedoe terug betalen en dan kun je het achter je laten, ik weet niet hoeveel je nodig hebt maar ik weet zeker dat iedereen mee betaald als je ons laat gaan,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Je snapt het niet, en dat zal ik je ook niet kwalijk nemen. Wij zijn nooit arm geweest, maar geld is altijd al een probleem bij ons geweest. Naar school kon ik nooit, ik ben sowieso nooit ingeschreven bij de burgerlijke stand ofzo, ik besta eigenlijk officieel niet eens. Zingen kan ik niet, en er zijn genoeg mensen die mijn bloed graag zouden willen drinken. Nu jij weer,' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    'Je snapt het niet, en dat zal ik je ook niet kwalijk nemen. Wij zijn nooit arm geweest, maar geld is altijd al een probleem bij ons geweest. Naar school kon ik nooit, ik ben sowieso nooit ingeschreven bij de burgerlijke stand ofzo, ik besta eigenlijk officieel niet eens. Zingen kan ik niet, en er zijn genoeg mensen die mijn bloed graag zouden willen drinken. Nu jij weer,' zegt hij bot en ik zucht hier. 'Als je ons laat gaan, wij helpen je in zoverre dat gaat lukken en dan heb je niets op je geweten. MIjn part koop ik eenhuis en studie voor je dat boeit me niet. Misschien vind je wel een baan en dan heb je ook een geld bron maar je bent te eigenwijs om dat in te zien dat je soms hulp moet aannemen' zeg ik vast besloten. 'mag ik misschien nog meer eten en mogen de rest dan ook wat eten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hoe kan Liam inspringen?]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [Hoe kan Liam inspringen?]


    [Dat heb ik dus met Adam ook.]
    Ik schrijf deze reactie vanaf m'n tablet, omdat we de pc zaterdag pas weer krijgen.


    Are you happy? Huh?