• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niall

    " nneee hou maar j, je bent er e,erger aant oe" zegt ze en schuift mijnt rui terug." Nee lulu doe nu maar de vest aan je kort het warmer krijgen" zegt liam en ik knik. We trekken haar schoenen en sokken uit en ze knikt. Oke ik voelde me nu heel ongemakkelijk,aar dat moest dan maar even, mijn trui was voor mij al telang dus voor haat zeker aangezien zij nog kleiner was. Ik trek haar shirtje en hempje uit en leg de trui terug overhaar. Daarna doe ik haar broek ut en help haar wat omhoog en doe mijn vest dicht bij haar. Ik ga tegen de muur zittenentrek haar naar me toe zodat Liam aand e andere kant erbij komenjs la mijn armen om uaar. Ik wil haar rustig katenw orden dus ik begin justin bieber lidcjes te zingpgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    Liam en Niall weigerden beide om Niall's vest zelf te gebruiken. Mijn gympen lagen al snel ergens op de grond net als mijn roze doorweekte sokken. Ik zag dat Niall zich even ongemakkelijk voelde, maar even later trok hij mijn shirtje uit, waarna ook mijn hemdje en broek aan de beurt waren, zodat ik in alleen mijn ondergoed lag. Niall's vest werd op me gelegd, en het gaf een warm gevoel. Gewoon, dat sprankje warmte, dat mijn bevroren huid ontdooide. Warm was het in de kamer zelf niet echt, maar het stof dat op me lag maakte alles weer goed. De blonde Ier hielp me wat omhoog en ritste het vest dicht. Niall trok me naar hem toe, tegen de muur en sloeg zijn armen om me heen. Daarna begon hij liedjes van Justin Bieber te zingen, liedjes die ik goed kende. Zelf was ik stiekem een beetje een Belieber. Zachtjes zong ik mee, ik begon met mijn hoofd mee te bewegen en voelde dat het vest zijn werk steeds beter deed.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [I'm so sorry guys! Ik was met iets bezig.]

    Liam Payne.

    Niall trok ongemakkelijk haar kleding uit, en ging nast haar zitten, en sloeg zijn armen om haar heen. Daarna begon hij Justin Bieber liedjes te zingen, die ik gek genoeg allemaal ken, en ik zong vrolijk mee. Lulu zong nu ook mee, en even was ik al mijn zorgen kwijt. Dat kwam omdat ik met mijn vrienden mijn passie deed, zingen. Lulu kreeg al wat meer kleur, wat een goed teken was. 'Gaat het al beter Lulu?' Vroeg ik, en ik trok de twee in een groeps knuffel


    How far is far

    Niall Horam

    Ik voel dat Lulu het weer een beetje warmer krijgt en ze lijkt weer meer te reageren. Haar hoofd schud ze lichtjes mee met de muziek en zachtjes voegt haar stem bij de mijne. Liam lijlt ook weer bij te Ijn en gaat aan de andere kant zitten en zingt mee. Ik snapte qel dat hij niet een meisje wou uitkleden maar ja. Liam zong mee wat me liet glimlachen. Doordat ik al zoveel keren de cd gezongen had of uit mezelf Justin zong kende alle lads de hele liedjes. In mijn gedachte denk ik weer aan het concert. Een glimlach vormt om mijn lippen als ik eraan denk. Liam had het me cadeau gegeven. Het hele concert had ik hard in zijn hand geknepen en vlak vior de meet and greet had ik me hysterische spanningen eruitgegild en LIam heknuffeld en moeten huilen omdat ik hem zou ontmoeten. Ik was zo bang geweest maar hij was zo aardig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Francisco Lachowksi

    In de badkamer werkte ze de losse stoffen katoen om mijn bovenlichaam weg, om vervolgens de snee op mijn borst in te smeren met dezelfde zalf als op mijn wangen.
    Tijdens de kusjesstraf moest ze lachen. Ik grinnikte zachtjes, terwijl mijn lippen een glimlach vormden.
    Tevergeefs probeerde ze me van haar af te trekken, wat grandioos mislukte. Met een trots gezicht bleef ik haar aankijken.
    'Zit je lekker?' vroeg ze me plagend. Ze keek me aan en probeerde me voor de grap te slaan.
    Ik pakte haar pols vast.
    'Laat me denken,' zei ik zacht en ik plukte aan mijn denkbeeldige sikje. 'Best wel, ik denk dat ik hier even blijf zitten als je het niet erg vindt.'
    Ik pakte met één hand haar beide polsen vast en hield die op de grond, boven haar hoofd. Met mijn losse hand graaide ik in haar broekzakken, waar ik een mes vandaan haalde. Stevig pakte ik het bij het handvat vast en zette het onder haar keel.
    'En nu loop je rustig met mij naar de uitgang, laat me naar mijn vrouw en kind gaan en achtervolgt me niet. Het was leuk voor zolang het duurde, maar doe je dit niet, dan snijdt ik je keel open,' siste ik in haar oor. 'En waag het eens om te schreeuwen.'
    Ik drukte het mes verder tegen haar keel. 'En hoe voelt het om je machteloos te voelen, Cheryl? Ik ben opgegroeid in een achterbuurt van een van de meest criminele steden van Brazilië, denk je echt dat ik dit mes niet in je keel zou willen steken?'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [PLOTTWIST]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    [PLOTTWIST]


    [:O]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [woooow hahaah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Schokkend he]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    |. AHAHA. Noooo ;_; |


    That is a perfect copy of reality.

    [Yeaaaah]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    Hij pakte mijn pols vast nadat ik hem probeerde te slaan.
    'Laat me denken,' zei hij zacht en hij plukte aan zijn denkbeeldige sikje. 'Best wel, ik denk dat ik hier even blijf zitten als je het niet erg vindt.' Ik rolde even met mijn ogen. 'Eerlijk gezegd vind ik het niet heel erg prettig nee' zei ik tegen hem.
    Hij pakte met één hand mijn beide polsen vast en hield die op de grond, boven mijn hoofd. Met zijn losse hand graaide hij in mijn broekzakken, waar hij een mes vandaan haalde. Ik zuchtte even diep toen hij het handvat stevig vastpakte en het mes tegen mijn keel zette.
    'En nu loop je rustig met mij naar de uitgang, laat me naar mijn vrouw en kind gaan en achtervolgt me niet. Het was leuk voor zolang het duurde, maar doe je dit niet, dan snijdt ik je keel open,' siste hij in mijn oor. 'En waag het eens om te schreeuwen.' voegde hij erachteraan. 'Oh, krijgen we eindelijk wat lef? Wat jammer nou dat het zo moet aflopen' siste ik ook tegen hem.
    Hij drukte het mes verder tegen mijn keel. 'En hoe voelt het om je machteloos te voelen, Cheryl? Ik ben opgegroeid in een achterbuurt van een van de meest criminele steden van Brazilië, denk je echt dat ik dit mes niet in je keel zou willen steken?' Ik zuchtte nog een keer diep. 'Wauw. Geluk. Een achterbuurt. Je moest eens weten waar ik geleefd heb' sis ik tegen hem en ik trapte daarna met mijn knie in zijn ballen. Francisco gleed van mij af en ik pakte het mes af. Ik duwde Francisco tegen de muur aan en hield het mes nu tegen zijn keel aan. 'Nu voel je je niet meer zo stoer hé?' siste ik tegen hem. Ik drukte het mes zo hard tegen zijn keel tot dat er een snee vormde. Daarna trok ik hem aan zijn haar mee naar de kamer en ging ik weer tegen de deur aanzitten. Ik draaide de deur op slot en stak de sleutel in mijn zak.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [De kamer waar iedereen zit?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    | Yeah |


    That is a perfect copy of reality.

    Francisco Lachowski

    'Oh, krijgen we eindelijk wat lef? Wat jammer nou dat het zo moet aflopen,' siste ze tegen me.
    Ik haalde zwaarder adem en drukte het mes dichter tegen haar aan. 'Wauw. Geluk. Een achterbuurt. Je moest eens weten waar ik geleefd heb,' siste ze weer.
    Net toen ik op het punt stond het mes in haar keel te drukken, gaf ze me een knietje in mijn ballen.
    Ik boog voorover en kreunde van de pijn. Ze pakte het mes af en duwde me tegen de muur en hield op haar beurt het mes tegen mijn keel.
    'Nu voel je je niet meer zo stoer hè?' siste ze weer.
    Ze drukte het mes zo hard tegen mijn keel totdat er een snee vormde.
    'Kom op Cheryl, laten we geen spelletjes spelen,' grijnsde ik duister.
    Ze drukte het mes zo hard tegen mijn keel dat er een kleine snee ontstond.
    Ik beet op mijn tanden om de pijn te verdragen.
    Toen spuugde ik in haar gezicht. Bloed en speeksel liep over haar gezicht.
    Ik schopte haar in haar buik en stompte haar in haar gezicht.
    Ze trok me mee naar het kamertje. Duizelig kroop ik naar het hoekje waar ik eerder had gezeten.
    Cheryl draaide de deur op slot en stak de sleutel in haar zak, waarna ze tegen de deur aan ging zitten.
    'KUTWIJF DAT JE BENT,' schreeuwde ik naar haar. 'VAL DOOD!'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:16 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf