• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    'Kom op Cheryl, laten we geen spelletjes spelen,' grijnsde Francisco duister. 'Ziet het er na uit dat ik daar zin in heb?' zei ik tegen hem. Ik drukte het mes zo hard tegen zijn keel dat er een kleine snee ontstond. Hij beet op zijn tanden om de pijn te verdragen.
    Toen spuugde Francisco in mijngezicht. Bloed en speeksel liep over mijn gezicht. Daarna schopte hij mij in mijn buik en stompte mij in mijn gezicht. Ik trok hem mee naar het kamertje. Francisco kroop naar het hoekje waar hij eerder had gezeten. Ik voel direct aan de plek waar Francisco mij had geslagen en het doet zeer.
    Ik draaide de deur op slot en stak de sleutel in mijn zak, waarna ik tegen de deur aan ging zitten. 'KUTWIJF DAT JE BENT,' schreeuwde Francisco naar mij. 'VAL DOOD!' Ik frons mijn wenkbrauw even. 'Pardon?' vroeg ik aan hem. Ik liep zijn kant op en pakte hem bij zijn kraag vast.
    'Dat neem je nu direct terug!' siste ik toen terug en ik hield mijn mes weer tegen zijn keel aan.
    Toen ging mijn hoofd naar zijn oor. 'Ik vergeef het je voor wat je net hebt aangedaan, maar flik het niet nog een keer. Hoor je me?' fluisterde ik zachtjes in zijn oor zodat alleen hij het kon horen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 17:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    Ik hoor allerlei geschreeuw en de deur of luik beter gezegd ging open en Fransisco werd naar binnen getrokken en de deur ging weer dicht. IK zag dat hij bij zijn keel bloed had maar meer niet en dat terwijl hij lang weg gebleven had. Misschien was Cheryl dan minder gewelddadig als Antonio. 'KUTWIJF DAT JE BWENT VAL DOOD' schreeuw Frans ineens 'pardon' zegt Cheryl als ze weer binnen is en sist dat hijh het terug moet nemen. Stil met grote ogen kijk ik toe hoe hij bij zijn kraag gepakt word en het mes weer ertegen gezet moet worden. Ze fluisterd iets in zijn hoor wat ik nmiet kan horen. Ik slik even zachtjes en kijk weer naar Lulu 'mogen we misschien wat eten en wat dekens of kleding?" vraag ik zachtjes en afwachtend en bangig kijk ik haar aan. Al was ik voor Antonio meer bang, het was een meisje en zo te merken niet heel geweldadig gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Francisco Lachowski

    'Ziet het er naar uit dat ik daar zin in heb?' had ze nog gezegd toen ze met het mes tegen me aanstond.
    In het kamertje was het stil. Mensen zaten dood voor zich uit te kijken en ik had geen idee of ik iemand miste.
    Ik trok mijn knieën op en sloeg mijn armen eromheen, waarna ik mijn hoofd liet zakken en huilde.
    Ik keek op toen Cheryl een 'Pardon?' uitbracht.
    Ze liep mijn kant op en pakte me bij mijn nekvel - AANGEZIEN IK GEEN SHIRT MEER AAN HEB -. Met een pijnlijk gezicht keek ik haar aan.
    'Dat neem je nu direct terug!' siste ze toen en hield het mes weer tegen mijn keel.
    'Ja.. Ja sorry!' snikte ik. 'Doe alsjeblieft dat mes weg.'
    Haar hoofd ging naar mijn oor. 'Ik vergeef het je voor wat je net hebt gedaan, maar flik me het niet nog een keer. Hoor je me?' fluisterde ze zachtjes in mijn oor, zodat alleen ik het horen kon.
    'Dank je wel,' zei ik bijna geruisloos. Daarna liet ik me weer zakken en ging weer huilend op de grond liggen. Opgerold, als een bolletje, zodat niemand me iets kon maken


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    Ik hoor allerlei geschreeuw en de deur of luik beter gezegd ging open en Fransisco werd naar binnen getrokken en de deur ging weer dicht. IK zag dat hij bij zijn keel bloed had maar meer niet en dat terwijl hij lang weg gebleven had. Misschien was Cheryl dan minder gewelddadig als Antonio. 'KUTWIJF DAT JE BWENT VAL DOOD' schreeuw Frans ineens 'pardon' zegt Cheryl als ze weer binnen is en sist dat hijh het terug moet nemen. Stil met grote ogen kijk ik toe hoe hij bij zijn kraag gepakt word en het mes weer ertegen gezet moet worden. Ze fluisterd iets in zijn hoor wat ik nmiet kan horen. Ik slik even zachtjes en kijk weer naar Lulu 'mogen we misschien wat eten en wat dekens of kleding?" vraag ik zachtjes en afwachtend en bangig kijk ik haar aan. Al was ik voor Antonio meer bang, het was een meisje en zo te merken niet heel geweldadig gelukkig
    [Ze drukt alleen een mes tegen de keel van Francisco om hem te vermoorden als het kon.. :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    (...)[Ze drukt alleen een mes tegen de keel van Francisco om hem te vermoorden als het kon.. :W]



    | HAHAHA. Nee, dat zou ze nooit doen hoor.. (A) |


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)


    | HAHAHA. Nee, dat zou ze nooit doen hoor.. (A) |
    [Nee, ze is zo'n engeltje :W Nu weer even on-topic blijven]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    (...)[Nee, ze is zo'n engeltje :W Nu weer even on-topic blijven]


    | Alsof Chico zo'n lief iemand is (cat) |


    That is a perfect copy of reality.

    Cheryl Wakefield

    Ik liep zijn kant op en pakte hem bij zijn nekvel. Met een pijnlijk gezicht keek hij mij aan. Ik negeerde Niall en richtte me weer op Francisco. 'Dat neem je nu direct terug!' siste ik toen en ik hield het mes weer tegen zijn keel. 'Ja.. Ja sorry!' snikte hij. 'Doe alsjeblieft dat mes weg.' Ik stopte het mes terug in mijn broekzak. 'Ik hoop voor je dat je het meent dat het je spijt' siste ik weer tegen hem.
    Ik spuugde hem in zijn gezicht. 'Je cadeautje' zei ik toen tegen hem
    Mijn hoofd ging naar zijn oor. 'Ik vergeef het je voor wat je net hebt gedaan, maar flik me het niet nog een keer. Hoor je me?' fluisterde ik zachtjes in zijn oor, zodat alleen hij het horen kon.
    'Dank je wel,' zei hij bijna geruisloos. Daarna liet hij zich weer zakken en ging weer huilend op de grond liggen. Opgerold, als een bolletje, zodat niemand hem iets kon maken. 'Het zal wel' mompelde ik toen even. Tot nu toe had elk persoon tegen me gelogen als ik hem vergaf voor iets, dus ik geloof niet dat hij me echt daarvoor bedankte. Ik liet Francisco voor wat hij was en richtte me op Niall.
    'Je vroeg of je wat dekens en kleding mocht hé?' vroeg ik kwaad aan hem. Ik keek even naar Lulu die levenloos op de grond lag met het vest van Niall aan. Ik zuchtte even diep. 'Antonia gaat me nu vast haten, maar goed. Dat zijn problemen voor later' zeg ik dan. Ja, ik noemde hem Antonia, dat kwam omdat ik hem niet al te aardig vond. Ik pakte wat dekens en gooide ze naar Niall. 'Alsjeblieft' mompelde ik en toen verliet ik de kamer. Ik deed de deur wel opslot. Antonio was toch ergens daar, dus ontsnappen konden ze niet. Toen ik uit het zicht was van de gevangenen liet ik me tegen de muur aan op de grond zakken en liet ik mijn hoofd in mijn handen zakken. Waar was ik in godsnaam mee bezig?


    That is a perfect copy of reality.

    Niall HOran

    Je vroeg of je wat dekens en kleding mocht hé?' vraagt ze met een kwaad gezicht me als ze haar blik van Frans afwend en een beetje bangig knik ik 'Antonia gaat me nu vast haten, maar goed. Dat zijn problemen voor later' zucht ze en ik glimlach zwak.. Ze pakte wat dekens en gooide ze naar mij. 'Alsjeblieft' mompeldeze en ik glimlach naar de dekens. 'dankjewel ' zeg ik haar dankbaar. Snel wikkel ik een trui om Lulu heen en gebruik er zelf ook een. Ik had het altijd al snel koud en hier in een shirt met de koude haren van Lulu tegen me aan had me laten rillen. 'Wilt er nog iemand een deken' vraag ik zacht door de ruimte. 'Fransisco gaat het? ik, Ik weet niet wat ze je gedaan heeft maar gaat het?" vraag ik hem zacht maar toch wel bezorgd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik reageer vanavond weer, dan gooi ik er wat drama in ;p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Liam Payne.

    'Je vroeg of je wat dekens en kleding mocht hé?' Vroeg Cheryl kwaad aan Niall. Niall knikte een beetje bangig. 'Antonio gaat me nu vast haten, maar goed. Dat zijn problemen voor later' Zuchtte ze, en Niall glimlachte. Ze pakte wat dekens, en gooide ze naar Niall. 'Alsjeblieft.' Mompelde ze. Niall glimlachte naar de dekens. 'Dankjewel' Zei hij dankbaar. Snel wikkelde hij een trui om Lulu heen, en gebruikte er zelf ook een. Volgens mij was ik de enigste die het niet koud had. 'Wilt er nog iemand een deken' Vroeg hij zacht. 'Fransisco gaat het? ik, Ik weet niet wat ze je gedaan heeft maar gaat het?' Vroeg hij zacht maar bezorgt aan Francisco. Ik knikte. 'Als we iets voor je moeten doen moet je het zeggen.' Zei ik tegen hem.


    How far is far

    Francisco Lachowski

    Nadat Niall aan Cheryl had gevraagd of ze wat dekens had, had Cheryl deze opgehaald en daarna verdween ze weer.
    'Wilt iemand nog een deken?' vroeg Niall aan niemand in het bijzonder.
    Klappertandend antwoordde ik een 'Ja' en nam een deken van hem aan.
    Niall wendde zich tot mij. 'Francisco, gaat het? Ik weet niet wat ze je heeft gedaan, maar gaat het?' Ik kon de bezorgdheid in zijn stem duidelijk horen.
    Ook Liam keerde zich naar mij en knikte. 'Als we iets voor je moeten doen, moet je het zeggen.'
    Ik sloeg de deken, die Niall me gegeven had, stevig om me heen en rilde. Van de kou, van het gehuil.
    'Natuurlijk gaat het niet,' begon ik snikkend. Ik moest liegen, ik moest liegen. Voor Cheryl. Ze had me goed behandeld, voordat ze me besneed.
    'Ze vertelde dat iemand mijn zoontje heeft meegenomen,' huilde ik zo overtuigend dat ik het zelf geloofde. Tranen stroomden over mijn wangen, toen ik aan het feit moest denken dat Milo echt iets overkwam. 'Ik geloofde haar niet en sloeg haar, waarna ze in mijn-'. De rest van de zin maakte ik niet af, omdat ik echt in huilen uitbarstte. 'Milo is de wereld voor mij.'
    Ik rolde mezelf in de deken en ging verder met huilen en stopte mijn vuist tegen mijn mond, om zo mijn geschreeuw te dempen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    | Heh. Wut? Praat Chico nu goed over Cheryl of slecht? HAHA |


    That is a perfect copy of reality.

    [Goed en slecht. Hij kan toch niet goed over je praten? Anders had hij wel gezegd dat je zn wonden had verzorgd. En Cheryl wilde niet dat hij dat zou vertellen, like doh (joehoe)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    [Goed en slecht. Hij kan toch niet goed over je praten? Anders had hij wel gezegd dat je zn wonden had verzorgd. En Cheryl wilde niet dat hij dat zou vertellen, like doh (joehoe)]


    | Ohja. Haha. |


    That is a perfect copy of reality.