• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Francisco Lachowski

    'Oh ja! Dat lijkt me een super goed idee!' riep ze wat sarcastisch terug, waarop ik moest lachen.
    Ik nam nog een trek van mijn sigaretje.
    'Dan zal hij vast ook niet begrijpen waarom er mensen zoals ik bestaan, die zijn vader martelen,' grinnikte ze.
    'Geloof me. Ik ben tweeëntwintig en ik begrijp dat ook niet,' zei ik droog, maar moest toch lachen.
    Ze bloosde toen ik zei dat ze mooi was als ze lacht.
    'Eh, bedankt. Denk ik?' lachte ze zachtjes.
    Ik glimlachte lichtjes en draaide blozend mijn gezicht weg.
    'Geen smoesjes bedenken, Chico. Ik kom toch wel achter de waarheid,' lachte ze tegen me.
    'Dat was de waarheid,' lachte ik schaapachtig.
    Ik blies de rook uit en nam nog een hijsje.
    'Dat zou je wel willen hè?' zei ze uitdagend terug in mijn oor toen ik over het verplegerspakje begon.
    'Het staat nog op mijn before-I-die list, dus de tijd zal nu wel moeten komen..,' grinnikte ik.
    Rook blies ik langzaam uit.
    'Dat is dan jammer. Moet je sneller roken,' grinnikte ze toen ze mijn sigaret af pakte, en trok me mee naar binnen, naar de andere kant van het huis, waar een soort badkamer was.
    Ze trok me naar beneden. 'Dude, ga eens wat krimpen, jij,' mompelde ze zachtjes tegen me.
    'Als model moet je lang zijn, weet je wel. En anders moet jij groeien,' fluisterde ik lachend.
    Ze veegde het bloes rond haar neus weg, die langzaam blauw kleurde.
    Ze pakte wat zalfjes die ze wilde gebruiken om mijn verwondingen te verzorgen.
    'Ik behandel jouw wonden op één voorwaarde. Als je mijn neus ook doet. Ik weet het, het klink heel raar. Maar ik beloof batik je geen pijn meer zal doen als je mijn neus verzorgt. Daarbij wil ik er ook wel voor zorgen dat Antonio je niet al te erg toetakelt,' zei ze zachtjes tegen me.
    Verbaasd trok ik een wenkbrauw op. 'Oke?'
    Ik nam een vochtig doekje, waarmee ik de overige restjes bloed van haar gezicht veegde. Daarna nam ik wat zalf op mijn vinger, waarmee ik langs haar neus veegde.
    Om een beetje te plagen, veegde ik ook zalf over haar wangen, waardoor ik moest lachen.
    Toen keek ik haar in haar heldere ogen aan. Toen naar haar volle lippen. Toen keek ik weer naar haar ogen.
    Ik weet dat ik een vrouw heb, maar wat niet weet, wat niet deert.
    Ik boog langzaam voorover en drukte mijn lippen vlinderlicht op de hare.
    Al snel trok ik me terug. 'Sorry.'
    Een gevoel van schuld overspoelde me. Schuld tegenover mezelf, maar ook over Jessiann en vooral over Milo.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    'Oh ja! Dat lijkt me een super goed idee!' riep ik wat sarcastisch terug, waarop hij weer moest lachen. Hij nam nog een trek van zijn sigaretje. 'Geloof me. Ik ben tweeëntwintig en ik begrijp dat ook niet,' zei hij toen droog, maar moest toch lachen. Ik lachte mee. Het voelde echt niet alsof hij een gevangene van mij was die ik moest martelen als hij iets fout deed, eerder als een goede vriend. Toen ik bloosde, glimlachte Francisco licht en bloosde hij mee. Hij draaide zijn gezicht weg en ik begon weer te lachen.
    'Geen smoesjes bedenken, Chico. Ik kom toch wel achter de waarheid,' lachte ik tegen hem.'Dat was de waarheid,' lachte hij schaapachtig terug. Ik schudde weer met mijn hoofd. 'Ik geloof je niet. Liegenaar' zei ik expres fout tegen hem. Hij blies de rook uit en nam nog een hijsje. Eigenlijk had ik die sigaret van hem afgepakt, maar hij had hem blijkbaar teruggepakt toen ik niet aan het opletten was. 'Dat zou je wel willen hè?' zei ik uitdagend terug in zijn oor toen hij over het verplegers - pakje begon. 'Het staat nog op mijn before-I-die list, dus de tijd zal nu wel moeten komen..,' grinnikte hij.
    De rook blies ik langzaam uit.
    'Dat is dan jammer. Moet je sneller roken,' grinnikte ik toen ik zijn sigaret voor de tweede keer af pakte, ik trok hem mee naar binnen, naar de andere kant van het huis, waar een soort badkamer was. Ik trok hem naar beneden. 'Dude, ga eens wat krimpen, jij,' mompelde ik zachtjes tegen hem. 'Als model moet je lang zijn, weet je wel. En anders moet jij groeien,' fluisterde hij lachend. 'Ja. Ja. Ik weet het. Maar ik ben onderhand eenentwintig en ik groei dus niet meer. Daarbij ben ik maximaal 1M70 en jij minimaal 1M90' zeg ik lachend tegen hem. - weet ik veel hoelang hij is. -
    Ik veegde het bloed rond mijn neus weg, die langzaam blauw kleurde. Ik pakte wat zalfjes die ik wilde gebruiken om zijn en ook mijn eigen verwondingen te verzorgen. 'Ik behandel jouw wonden op één voorwaarde. Als je mijn neus ook doet. Ik weet het, het klink heel raar. Maar ik beloof batik je geen pijn meer zal doen als je mijn neus verzorgt. Daarbij wil ik er ook wel voor zorgen dat Antonio je niet al te erg toetakelt,' zei ik zachtjes tegen hem. Verbaasd trok hij een wenkbrauw op. 'Oke?' Ik glimlachte. 'Dankje.'
    Hij nam een vochtig doekje, waarmee hij de overige restjes bloed van mijn gezicht veegde. Daarna nam hij wat zalf op mijn vinger, waarmee hij langs mijn neus veegde. Om een beetje te plagen, veegde hij ook zalf over haar wangen, waardoor hij moest lachen. 'Nooo! Niet mijn wangen' pruilde ik en ik sloeg mijn handen tegen mijn wangen. Ik keek hem met een sip gezichtje aan. Daarna pakte ik het zalfje zelf en smeerde ik zijn wangen in. Ik zag direct verbetering. 'Morgen moet het al veel minder zichtbaar zijn' zeg ik glimlachend tegen hem. Toen keek hij mij in mijn ogen aan, daarna verplaatste zijn ogen zich naar mijn lippen en toen weer naar mijn ogen. Ik wist niet wat hij van plan was, maar ik had wel zo'n vermoeden.
    Hij boog langzaam voorover en drukte zijn lippen vlinderlicht op de mijne. Ik was eerst lichtelijk verbaast, maar daarna drukte ik mijn lippen ook op de zijne. Al snel trok hij zich terug en ik deed hetzelfde. 'Sorry' zei ik tegen hem en hij tegen mij tegelijk. Een gevoel van schuld overspoelde me. Schuld tegenover mezelf, maar ook tegenover hem en Antonio. Wat moest hij wel niet van me denken als hij erachter kwam dat ik liep te kussen met een fucking gevangene. Ik kijk Francisco aan en bloos dan hard. 'Dat was... Apart' zeg ik glimlachend. Dan ga ik rustig verder met het verzorgen van zijn wonden. 'Wil je dat ik je rug ook doe?' vraag ik dan glimlachend aan hem. Ik was nu toch al zo goed bezig. Ik wierp nog een blik in de spiegel en zag dat Francisco mijn gezicht had ondergekalkt met die zalf, hierdoor deed ik hetzelfde bij hem. 'Nu staan we gelijk' zei ik er lachend achteraan.

    | 713 woorden o-o. |


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    Demi's ijselijke gil blijft galmen in mijn oren en het is akelog om het te horen. Ze is aan het huilen en probeert los te komen want natuurlijk niet kukt. Liam kijkt Antonnio aan. ' Dus ik moet hem gooien" hij grijnst en gooit hem twee centimeter verder op de grond. Ik gniffel even maar van binnen weet ik dat dit het alleen maar erger naakt. Hij had hem moeten plat gooien. Dan zou er al een minder zijn. Ik denk aan thuis. Wat ziu ik graag terug thuis zijn. Ik mistte de jongens meer dan ooit. Niet gek want we waren als broers als we biet door One Direction op elkaars lip zaten dan was het vakantie en dan belde, smste, whatsappte en skypte we minimaal elke dag omdat we elkaar miste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    Horan protesteert luid en scheld me ook nog uit. Die heeft lef, en hij zal er spijt van krijgen. 'Jij mag zometeen hoor, Horan,' zeg ik met een zucht. 'Dus je wilt dat ik gooi? Oke,' zegt Payne, en hij gooit het mes als een slappeling. Ik sla hem tegen zijn hoofd en trap hem even hard. Ik weet niet waarom hij me zo kwaad kan maken. Misschien komt het door zijn eeuwige goedheid, die me trouwens ontzettend irriteert. Ik gooi alle messen naar Lovato, waarvan er best wel wat in haar lijf zitten. Ik grijns trots en zet de draaiende schijf uit. Ik maak haar los zodat ze gewoon naar beneden valt. Ik bind haar weer vast aan haar paal en kijk naar de twee jongens. 'Payne eerst,' zeg ik, aangezien Horan al redelijk toegetakeld is, en ik bang ben dat hij dit misschien niet zal overleven. Ik kijk even uit het raam en schrik. Wat is Cheryl in hemelsnaam aan het doen? Wat ben je aan het doen met Lachowski? stuur ik naar haar, aangezien ik hier niet weg kan. Ik bind Payne vast aan de schijf en laat de schijf draaien. Ik wil een mes werpen, maar ik kan het op de een of andere manier niet. Ik weet niet waarom, want ik haat Payne meer dan wie dan ook, maar ik heb het lef niet. Ik zet de schijf stop en werp de messen maar op Horan, die nog steeds vastgebonden zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    'Jij mag zometeen hoor, Horan,' Zei Antonio met een zucht. Hij sloeg me tegen mijn hoofd, en trapte me hard. Hij gooide alle messen naar Demi, en ik keek weer weg, het was vreselijk om te zien. Hij zette de schijf uit, en maakte haar los zodat ze op de grond viel, en bond haar weer aan de paal. En keek toen naar Niall en mij. 'Payne eerst,' Zei hij. Hij bond me vast aan de schijf, en liet m draaien. Hij zette de schijf weer stop, en wierp de messen naar Niall. Was hij nou te laf om die messen niet naar me te gooien? ´Ben je nou serieus te laf om die dingen naar mij te gooien?´ Schreeuwde ik naar hem. ´Gooi dan, wedden dat je het niet durft!´ Schreeuwde ik daarna tegen hem. Ik was zo boos op hem dat hij Niall nog meer toetakelde.


    How far is far

    Niall Oran

    . 'Jij mag zometeen hoor, Horan,' zegt hij zuchtend. HIj trapt Liam door zijn acti ehard en geeft hem een klap. HIj gooit alle messen in de schreeuwende Demi en ik laat een traan vallen. HIj grijnst trots en stopt de schijf. Hij maakt haar los maar laat haar gewoon zonder iets te doen op de grond vallen. Ze word weer aan een paal gebonden en kijkt mij en LIam aan. 'Payne eerst' zegt hij. HIj kijkt uit het raam en begint daarna te typen op zijn mobiel. Ik lette goed op waar hij hem stopte zodat ik hem kon jatten de volgende keer. Hij maakt Liam vast en eenk reet van angst floept uit mijn mond. Hij kijkt heel lang naar Liam en gooit dan ineens alle messen in mijn huid. Ik voel hoe ze een voor een mijn huid doorboren of de stof van mijn broek scheuren en door me drinken en ik begin te schreeuwen van pijn. Het feit dat mijn shirt uit was zorgde voor meer pijn en ik zag het bloed al weer stromen. 'VIeze vuile, gore lul' schreeuw ik en tranen beginnen te stromen. Ik probeer iop te houden met huilen, ik gun hem dit niet en de zoute tranen prikte pijnlijk ni de meswonden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Niall had duidelijk heel veel pijn, en er rolde een traan over mijn wang. Ik probeerde me sterk te houden, maar dat lukte niet als Niall zoveel pijn heeft. 'Vieze vuile, gore lul' Zei hij tegen Antonio. 'Tegen Niall durf je well he! Toe dan, gooi dan een mes naar me. Je bent gewoon tel af omdat te doen!' Schreeuwde ik tegen Antonio. 'Laat hem met rust, en Demi ook, ze hebben al genoeg pijn.' Zei ik. En keek met tranen in mijn ogen naar Niall. Antonio smste ondertussen naar iemand, en ik had geen idee naar wie, en eerlijk gezegd wilde ik het ook niet weten. Ik vroeg me af hoe het met Lulu, en de rest was, hopelijk leven ze nog.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:04 ]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Liam Payne.

    Niall had duidelijk heel veel pijn, en er rolde een traan over mijn wang. Ik probeerde me sterk te houden, maar dat lukte niet als Niall zoveel pijn heeft. 'Vieze vuile, gore lul' Zei hij tegen Antonio. 'Tegen Niall durf je well he! Toe dan, gooi dan een mes naar me. Je bent gewoon tel af omdat te doen!' Schreeuwde ik tegen Antonio. 'Laat hem met rust, en Demi ook, ze hebben al genoeg pijn.' Zei ik. En keek met tranen in mijn ogen naar Niall.
    [ 5+ regels alsjeblieft]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Sorry, mijn inspiratie is nogal laag vandaag, ik zal het aanpassen.]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [Sorry, mijn inspiratie is nogal laag vandaag, ik zal het aanpassen.]
    [Oh, je hoeft het niet aan te passen hoor. Dit is gewoon om te voorkomen dat het elke keer maar minder wordt, en op het laatst nog maar één zinnetje wordt gepost]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Adam Lambert

    De ene gil na de andere gil kwam als een speedboot door m'n oren heen. Ik zat zowat alleen nog met Taylor in deze kamer, de rest zat zowat in de martelkamer. 'Vieze vuile, gore lul' hoor ik Niall zeggen. Het gaat daar weer lekker aan toe, maar toch voelde ik de angst terugkomen dat ik wel eens het volgende slachtoffer kan zijn. Dan denk ik na over wat ze meestal in tv-series doen met mensen die ontvoerd zijn, dat ze er losgeld voor gaan vragen. Dat komt nog, maar ze gaan ons eerst zo hard martelen dat we bijna dood zijn. Hoe zou het zijn met Tommy en de rest van de crew? Want ik begin me toch wel af te vragen of ze me niet missen, denk ik wel. Want ik zou vanmiddag een fotoshoot hebben, die door deze ontvoering niet doorgegaan was. Ineens hoor ik voetstappen en de kamerdeur wordt open getrokken, meteen krimp ik ineen. Ik zie niet wie er binnen komt, want ik durf niet op te kijken. Ik begin meteen te rillen van angst.


    Are you happy? Huh?

    Niall

    Ik zG dat Liam pijn had, mentale pijn. Waarschijnlijk het een wat ze wouden. Liam kon niet tegen mensen die andere oneerlijk behandelenen en als je vrienden pijn doet was de maat snel vol. Tegen Niall durf je well he! Toe dan, gooi dan een mes naar me. Je bent gewoon tel af omdat te doen!' Schreeuwd hij. Ik kijk Liam met een blik vol pijn, angst, verdriet en smeek. Ik wou dat hij zijn mond hield. Misschien zou het dan stoppenio. 'Laat hem met rust, en Demi ook, ze hebben al genoeg pijn" roept hij. ' Li alsjeblieft stil. Dan stopt het eerder' fluister ik gebroken. Ik voelde me moe, het gevoel alsof het leven me wegjaagde. Mijn hele lichaam brande van de pijn. De zweepslagen, messen en viorgaamde wonden entrappen met klappen hadden mujn tol geiest en ik wist dat ik nu echt elk moment van mijn stokje kan gaan. Ik voelde haasr hoe ik spierwit werd en daarna mijn ogen dicht gleden. Mijn armen en benen op hun plek door het touw, maar mijn hoofd hangend met dichte ogen. Even gewoon niks anders dan zwart. Ik zou zo weer bij komen maar nu genoot ik van een pijn en rust


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Hij keek me aan, en in zijn ogen zag ik dat hij pijn had, angst, en verdriet. Ik brak van binnen toen ik mijn beste vriend zo zag. Die klootzak Antonio weet niet wat hij iedereen hier aandoet. 'Li alsjeblieft stil. Dan stopt het eerder' Fluisterde Niall gebroken. Ik knikte, en Niall werd niet gauw daarna spier wit, en zijn ogen sloten zich langzaam, en zijn hing. 'Niall?! Nee, blijf leven!' Zei ik in paniek, en probeerde me met alle kracht die ik heb los te maken van dat draaiende schijf geval. 'Maak me los!' Schreeuwde ik naar Antonio. 'Zie je dan niet dat hij dood aan het gaan is?!' Schreeuwde ik terwijl ik mezelf nog steeds los probeerde te krijgen, wat niet lukte.


    How far is far

    Niall Horan

    'Niall?! Nee, blijf leven!' is het eerste wat ik na een lange tijd zwart hoor.. 'Maak me los!' . 'Zie je dan niet dat hij dood aan het gaan is?!' Ik wou Liam geruststellen dat ik gewoon even rust had en daarna weer de ellende in kon. Maar ik dact dat hij dat snapte met mijn bloedverlies. Langzaam veranderd zwart in grijs en veranderd in de kamer. Slapjes kijk ik rond en zie Liam en ik glimlach even zwak naar hem. 'M-mag ik water' vraag ik schoor en zacht. Mijn keel stond droog. Ik had water nodig dan pas zou ik me echt wakker voelen. Met een geruststellende blik kijk ik LIam aan om hem gerust te stellen in zovere dat nu zou gaan lukken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, ik kan tot morgen avond zowieso niet reageren]


    How far is far