• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga zaterdag voor 10 dagen naar Tenerife zonder internet]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik ben dit weekend op kamp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga morgen naar Oostenrijk :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    | Ik blijf lekker thuis :Y) |


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    | Ik blijf lekker thuis :Y) |


    Haha, ik ook.

    Ik reageer weer zodra er weer nieuwe stukjes zijn :D


    Are you happy? Huh?

    [LOOOL, IK MOET NOG REAGEREN!! Sorry Deems! ):]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    - nvm ^-^ -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 20:18 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jaymes schreef:
    [LOOOL, IK MOET NOG REAGEREN!! Sorry Deems! ):]

    | FINALLY YOU FIND OUT! C: |


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    | FINALLY YOU FIND OUT! C: |
    [Sorry sorry sorry, ik ben nu bezig!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    (...)[Sorry sorry sorry, ik ben nu bezig!]

    | Maakt niet uit. Ik heb geduld. Oké, heb ik niet, maar dat terzijde :Y) |

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 20:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    | Maakt niet uit. Ik heb geduld. Oké, heb ik niet, maar dat terzijde :Y) |


    Same here :)


    Are you happy? Huh?

    Francisco Lachowski

    Beiden lachten we over onze droge opmerkingen, terwijl ik hier eigenlijk gewoon zit om gemarteld te worden. Het is een rare situatie en ik voel me er ook best vreemd bij. Ik voel me vooral vreemd met Cheryl in de buurt.
    'Ik geloof je niet. Liegenaar,' zei ze expres fout, waarop ik moest lachen.
    'We kunnen het wel doen he,' begon ik serieus. 'Weggaan van dit?'
    Toen we in het badkamertje zaten en ik haar vertelde dat modellen lang moeten zijn, vertelde ze dat ze eenentwintig was en niet meer groeit.
    'Hey, ik groei ook niet meer. Als jij de volgende keer hakken draagt, dan zijn we even lang,' begon ik. 'Of je moet bij de volgende marteling een deel van mijn benen eraf halen.'
    'Noooooh niet mijn wangen!' pruilde Cheryl, waarop ik grinnikte. 'Trek niet zo'n zielig gezicht. Ik ben de enigste die een reden heeft om zielig te zijn.'
    Ik voelde hoe mijn wangen minder pijn deden toen ze er zalf op had gesmeerd.
    'Bedankt,' glimlachte ik zwakjes.
    'Morgen moet het al veel minder zichtbaar zijn,' glimlachte ze naar me.
    Toen ik haar lippen kuste, kuste ze langzaam terug.
    'Sorry,' zei ze tegelijkertijd met mij. 'Dat was... Apart,' glimlachte ze.
    Toen ging ze rustig verder met het verzorgen van mijn wonden.
    'Wil je dat ik je borst ook doe?' vroeg ze.
    'Graag,' fluisterde ik schor.
    Toen ze in de spiegel keek en zag hoe ik haar gezicht had toegetakeld, kalkte ze ook over mijn gezicht.
    Ik keek quasi boos en gooide haar stoeiend op de grond, waarna ik boven op haar ging zitten.
    'Dat was gemeen! Kusjesstraf,' fluisterde ik in haar oor en drukte kusjes op haar oorlel en op haar kaak. Op haar mondhoek, in haar hals.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 20:32 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    'Ik geloof je niet. Liegenaar,' zei ik expres fout, waarop hij moest lachen. 'We kunnen het wel doen he,' begon hij serieus. 'Weggaan van dit?' Ik keek hem aan. 'Ik weet het niet. We kunnen het proberen. Al kan ik je garanderen dat we dood zijn als ze erachter komen.
    Toen we in het badkamertje zaten en hij mij vertelde dat modellen lang moeten zijn, vertelde ik dat ik eenentwintig was en niet meer groeide. 'Hey, ik groei ook niet meer. Als jij de volgende keer hakken draagt, dan zijn we even lang,' begon hij. Ik schudde mijn hoofd. Ik droeg nooit hakken, die dingen vond ik echt vreselijk zitten. 'Of je moet bij de volgende marteling een deel van mijn benen eraf halen' vervolgde hij. Ik schudde weer mijn hoofd. 'Nee. Ik doe niet aan amputatie' zei ik toen tegen hem.
    'Noooooh niet mijn wangen!' pruilde ik toen hij mijn wangen onderkalkte, waarop hij grinnikte. 'Trek niet zo'n zielig gezicht. Ik ben de enigste die een reden heeft om zielig te zijn' zei hij toen. Ja, oké, hij had gelijk. Hij was hier de gevangene en ik de ontvoerde. Al leek het nu net alsof we goede vrienden waren die elkaar al jaren kende. 'Bedankt,' glimlachte Francisco zwakjes toen ik zijn wangen had ingesmeerd met zalf. 'Morgen moet het al veel minder zichtbaar zijn,' zei ik toen glimlachend naar hem. 'Wil je dat ik je borst ook doe?' vroeg ik. 'Graag,' fluisterde hij schor. Ik begon wat shirt weg te werken en smeerde ook wat zalf op ziin snee in zijn borst. De zalf trok gelijk in, waardoor niemand iets kon zien.
    Nadat ik zijn gezicht ook had ondergekalkt keek hij me quasi boos en en gooide hij me daarna stoeiend op de grond zodat hij op mij kom gaan zitten. 'Dat was gemeen! Kusjesstraf' fluisterde hij in mijn oor. Kusjesstraf? Wat hield dat dan weer in? Hij drukte kusjes op mijn oorlel, op mijn kaak, op mijn mondhoek en in mijn hals. Ik begon weer te lachen en probeerde hem van mij af te trekken. Iets wat totaal mislukte, waardoor ik nu totaal machteloos was. Hij was sowieso sterker dan mij, dat waren jongens altijd al geweest. 'Zit je lekker?' vroeg ik plagend aan hem. Ooit moest dit voorbij zijn en moest ik me weer als ontvoerder gaan gedragen. Ik keek Francisco aan en probeerde hem voor de grap te slaan.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 21:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Adam Lambert

    Ik kijk op en zie dat het een andere deur was. Blijkbaar hadden m'n oren me voor de gek gehouden, dat heb ik wel eens vaker. Maar toch voelde ik me alleen, ik zat alleen met Taylor in het betonnen kamertje en de rest zat in het martelkamertje. Althans, dat denk ik. Ik leg m'n hoofd in m'n nek en staar naar het plafond. Ik begin zachtjes m'n eigen liedjes te zingen, zodat ik me niet verveel. Maar alsnog ben ik doodsbang dat ik straks uit de kamer gesleurd word en enorm gemarteld word. Ik durf amper op te staan, want ik blijf nog steeds bang dat elk moment de deur open kan gaan en ik word meegenomen om gemarteld te worden. Daar heb ik geen zin in, maar het zal ook mij en Taylor overkomen.


    Are you happy? Huh?

    Liam Payne.

    Inmiddels waren we al weer in de kamer gegooid waar de rest ook lag. Na een lange tijd naast mijn bewusteloze vriend te hebben gezeten, werd hij wakker. Hij keek even rond, en glimlachte daarna zwak naar me. 'Je leeft nog!' Bracht ik blij uit, en ik knuffelde hem stevig. 'Ik dacht dat je dood was, zo lang was je bewusteloos.' Zei ik. 'M-mag ik water' Vroeg hij schor en zacht, en hij keek me met een gerust stellende blik aan. 'Tuurlijk, ik zal wat water pakken voor je.' Zei ik, en keek rond op zoek naar iets waar het water in kan. Ergens in een hoek stond een gebruikte koffie beker, waarschijnlijk had Cheryl of Antonio die laten staan. Ik liep er naar toe, en pakte de beker op om vervolgens naar de kleine badkamer te lopen. Ik zette de douche zacht aan, en spoelde de beker om waarna ik hem vol liet lopen met water. Toen de beker vol was zette ik de ijskoude douche uit, en liep met het bekertje water naar mijn zwaar gewonde beste vriend toe. Ik ging zitten en gaf het bekertje water aan hem. 'Als je nog iets nodig hebt moet je het zeggen.' Zei ik.


    How far is far