• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, ik kan nog niet zo vaak reageren ondanks privé redenen.]


    How far is far

    Niall Horan

    Toen ik bij kwam zag ik ook vaag dat we in de kamer waren 'Je leeft nog!' Bracht Liam uit en knuffelt me " ik was niet dood" zeg ik schoor mompelend. 'Ik dacht dat je dood was, zo lang was je bewusteloos.' Zegt hij ratelend en gerust stellend kijk hij me aan 'Tuurlijk, ik zal wat water pakken voor je.' Zegt Liam en kikt rond. Ik volg hoe hij een vies bekertje omspoelt bij de douche en vult met water. Dat het bekertje vies was boeide mij momenteel echt helemaal niks, ik kreeg wat water en datwiu ik graag 'Als je nog iets nodig hebt moet je het zeggen.' Zegt Liam en overhandigt het bekertje als ik langzaam omhoog tegen de muur zit. Ik breng het bekertje naar mijn droge lippen en neem gulzige slokjes en mijn keel voelt het water. " dankje,kom je bij me zitten?"? Vraag im zacht. Ik wou geeoon met mijn hoofd op zijn schouder even fijn net als in de tour bus onbezorgd zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    Schreeuwen. Gillen. Gepijnigde kreten vulden mijn oren. Het was zwart, alles was zwart. Geen sprankje licht, geen voorwerp waar ik uit op kon maken wat gaande was. Ik wilde mijn handen zien, dingen aanraken, want ik wist nog precies wat er was gebeurd. Nog steeds zwart, geen handen, die ik verwachtte te zien toen ik mijn armen optilden. Ik wilde krijsen, in de hoop dat iemand me zou horen. Tranen stroomde over mijn wangen, dat voelde ik. Alsof mijn leven een hele verandering doormaakte. Dat deed het ook, het was vreselijk wat mij en mijn vrienden werd aangedaan, het zou ook voor altijd in ons hoofd blijven rondspoken…

    Ik tilde vermoeid mijn oogleden op en kon nog net een: 'hallo…' uitbrengen. Ik had geen besef van wat er allemaal gaande was, ik wist alleen dat ik wakker was en dat was voor mij al genoeg.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Toen ik het bekertje aan Niall gaf ging hij langzaam rechtop tegen de muur aan zitten, en nam gulzig slokken van het water. 'Dankje, kom je bij me zitten?' Vroeg hij daarna aan me. 'Tuurlijk.' Zei ik, en ging naast hem zitten. Waarschijnlijk zou hij met zijn hoofd op mijn schouder gaan liggen, zo zaten we in de tourbus ook altijd. Het was fijn om even zorgeloos zo te zitten, maar ik wist dat dat al snel voorbij zal zijn in dit martelhok. 'Ik mis de rest.' Bracht ik zacht uit. Ik heb ze nog nooit zo erg gemist. Waarschijnlijk omdat als we elkaar in de vakantie missen, we gewoon naar elkaar bellen, of smsen, of skypen. Nu hebben we dat allemaal niet, en zitten we gewoon vast.


    How far is far

    Niall Horan

    Ik hoor een zacht Halo af komen van Lulu. " Lulu gaat het wel?" Vraag ik bezorgdt. Tuurlijk zegt Liam en komt naast me zitten en gelijk laat ik mijn hoofd zakken op zijn schouder. 'Ik mis de rest' brengt hij zachtjes uit en ik knik. " ik mis ze ook liam" breng ik uit. " en ik mis mijn ouders en Theo en de fans" zucht ik zachtjes. Ik voelde me rot door alles wat er nu al gebeurd is. Gewoon teveel dus.

    Sorry hij is kort maar k ben net terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Het was even stil, maar de stilte werd verbroken door Lulu die zacht hallo zei. 'Lulu gaat het wel?' vroeg Niall aan haar. 'Als er wat is kan je het zeggen.' Stelde ik haar gerust. Toen ik naast Niall ging zitten, liet hij gelijk zijn hoofd op mijn schouder zakken. 'ik mis ze ook Liam' Zei Niall daarna. 'En ik mis mijn ouders en Theo en de fans.' Zuchtte hij. 'Ik ook.' Zei ik daarna. Ik mis mijn ouders, zussen, en natuurlijk de fans ook, en de rest van mijn familie, Die Antonio en Cheryl hebben geen idee wat ze iedereen in deze kamer aandoen.


    How far is far

    [Voorlopig kan ik niet reageren. Zal een aantal dagen zonder pc komen te zitten, heeft weer problemen.]


    Are you happy? Huh?

    Het is dood hier..n

    Niall Horan
    ar. 'Als er wat is kan je het zeggen.' zegt hij tegen Lulu en zegt dat huj ook zujn familie mist. ' ik zou volgend weekend als we in Ierland waren met de tour naar ze toe gaan. Theo blijkt al zichzelf te kunnen omrollen' glimlach ik. ' en als ze fotos kijken als hij mij ziet moet hij blijkbaar altijd lachwn' zucht ok. ' Liam mag ik nog wat water?' smeek ik hem aanezien het bekertje weer droog was. Al snel heb ij weer een volle beker e drink hem leeg. ' Liam wil je wat met me zingen....dan voel ik me minder bang" breng ik kleibtjes uit. Uk wou dat mijn gitaat hier was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne.

    'ik zou volgend weekend als we in Ierland waren met de tour naar ze toe gaan. Theo blijkt al zichzelf te kunnen omrollen' Glimlachte hij. 'En als ze foto's kijken als hij mij ziet moet hij blijkbaar altijd lachen' Zuchtte hij. Ik glimlach. 'Hij mist je vast heel erg.' Zuchtte ik. 'Liam mag ik nog wat water?' Smeekte hij me. Algauw had ik de beker weer vol met water, en Niall had hem binnen een paar seconden leeg. 'Liam wil je wat met me zingen....dan voel ik me minder bang' Bracht hij kleintjes uit. 'Tuurlijk, wat wil je zingen?' Vroeg ik. Inderdaad, als ik zing voelt het weer net als of we weer zorgeloos op tour zijn, en niet hier in dit donkere hok.


    How far is far

    Niall horan

    Hij mist je vast heel erg.' zucht LIam en ik glomlach even. Het bekertje was weer zo leeg ' moet jij niet eens war water drinken' vraag ik hem bezogd. Uk voelde me al stukken beter en sterker 'Tuurlijk, wat wil je zingen?' vraagt hij en ik glimlach " ehm Little Things' stel uk mijn favo nummer voor. Nu mistte ik mijn gitaar maar het was fijn. Samen zingen we een paar liedjes en glimlachend zing ik en albmijn zorgen ben ik even vergetrn en kwijy."weet je nog toen ik je bij Xfactor ontmoette. We zaten buiten en ik was Baby aan het zingen met een aantal en toen was Zayn aan het filmen en jij kwam erbij. En iedereen kende de tekst behalve het rap edeelte" grinnik ik denkend aan toen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    'Lulu gaat het wel?' vroeg Niall bezorgd aan me. Ik knikte maar wat, ik lag nog languit op de grond, bevroren. 'Als er wat is, kan je het zeggen,' vervolgde Liam. Daarna begonnen ze te praten over wat ze allemaal misten. De tranen vloeiden over mijn wangen toen ik hoorde waar ze het over hadden. Ik miste Max, mijn ouders, Noah, Grace, eigenlijk mijn familie en vriendengroep. Ik zag dat Liam en Niall er beiden niet goed aan toe waren. Zowel fysiek als mentaal. Ik begon zachtjes te huilen. Over alles. 'Koud…' snikte ik. 'Zo koud…' Ik kon me haast niet bewegen, ik voelde me net een ijspegel, hangend in de grot van Pijn, Verdriet en Tranen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Niall glimlachte even. 'moet jij niet eens wat water drinken' Vroeg hij bezorgt. 'Nee dankje, ik red me wel.' Zei ik met een glimlach. Ik had helemaal geen dorst of honger, het enigste gevoel wat ik voelde was dat ik weg wou van hier. Niall glimlachte. 'ehm Little Things' Zei hij, ik wist dat dat zijn lievelings nummer is. Samen zongen we een paar liedjes, en het voelde vertrouwt. 'weet je nog toen ik je bij Xfactor ontmoette. We zaten buiten en ik was Baby aan het zingen met een aantal en toen was Zayn aan het filmen en jij kwam erbij. En iedereen kende de tekst behalve het rap gedeelte' Zei hij grinnikend. 'Ja, dat weet ik nog.' Grinnikte ik, en ik moest terug denken aan die gezellige, zorgeloze tijd. Lulu knikte, maar ze lag alleen maar op de grond, het ging helemaal niet goed met haar, dat kon je zo zien. Ze begon zachtjes te huilen. 'Koud…' Snikte ze. 'Zo koud…'. 'Niall, we moeten iets doen, dit kan zo niet.' Zei ik, en liep naar haar toe om haar net zo lang te knuffelen tot ze warm word, dan is ze in ieder geval geen ijsklontje meer.


    How far is far

    Niall

    Ik zie dat Lulu helemaal verkleumd en rillend op de grond ligt enz e mompelt steeds koud. Bezorgd kijk ik naar haar en zie haar blauwe lippen. Liam grinnikt even door wat ik vertelde. " niall we moeten iets doend it sinietgoed" liam knuffelt haar en ik trek mijn vest uit ondanks dat ik het koud had. Ik leg het over haar. " we doen haar schoenen uit we moeten haar droog zien te krijgen. " lulu vind je het erg als je in je ondergoed moet liggen, mijn vest leg ik dan ovr je maar anders kun je niet warm worden" vraag ik blozend.

    Jeeeeees mn opaskindje zijn moeder is zwanger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    'Niall, we moeten iets doen, dit kan zo niet.' Liam knuffelt me, maar ik reageer niet. Ik kan niets meer dan even 'bedankt…' te mompelen. Ik knipper snel en vaak mijn ogen, in de hoop dat - dat de kou verdrijft. Niall trekt zijn vest uit, waarna hij het over me heen legt. 'Nee, hou maar…' fluister ik schor, ik schuif het vest naar de eigenaar toe. 'J - Jij bent er e - erger aantoe dan i - ik.' 'We doen haar schoenen uit, we moeten haar droog zien te krijgen.' Ik spartel met mijn voeten, die omhuldt zijn met Adidasgympen. 'Lulu vind je het erg als je in je ondergoed moet liggen, mijn vest leg ik dan over je maar anders kun je niet warm worden.' vraagt Niall blozend. Ik schudt mijn hoofd. Ik zou op dit moment een moord doen voor een paar blokjes hout, zodat ik een klein vuurtje kan maken, dus in mijn ondergoed liggen is geen probleem.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    'bedankt…' Mompelde Lulu. Ik glimlachte, ze kon gelukkig nog praten. Ze knipperde snel en vaak met haar ogen. Niall trok zijn vest uit, en legde het over Lulu heen. 'Nee, hou maar…' Fluisterde ze schor, en schoof het vest weer naar Niall toe. 'J - Jij bent er e - erger aantoe dan i - ik.' Zei ze. 'Nee Lulu, doe het vest nou maar aan, je moet warm worden.' Zei ik en legde het vest weer over haar heen. 'We doen haar schoenen uit, we moeten haar droog zien te krijgen.' Zei Niall. Ik knikte. Ze spartelde met haar voeten, en ik trok haar gymp van haar voet, en Niall die van haar andere voet. 'Lulu vind je het erg als je in je ondergoed moet liggen, mijn vest leg ik dan over je maar anders kun je niet warm worden.' Vroeg Niall blozend. Lulu schudde haar hoofd.


    How far is far