• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Liam Payne.

    Hij keek naar me. 'Luister, Payne. Ik ben hier niet om naar jullie valse gezang te luisteren. Ik ben al mijn hele leven crimineel, ik weet precies hoe ik mensen het beste kan martelen, ze zoveel pijn kan laten lijden zodat ze dood willen zijn. Dit is enkel het begin. Ik geef je verdomme een kans om misschien wel zijn leven te redden, en jij zegt dat een trap pijn doet? Serieus Payne, ik weet niet hoe jij mij gaat overleven,' Zei hij. 'Weet je wat? Ik laat jou kiezen. Wil je door mij gemarteld worden tot dat je dood wil, of getrapt worden door Payne? Het is jou keuze,' Vroeg hij aan Niall. 'Laat hem nou met rust, vermoord mij desnoods, maar laat Niall please met rust.' Zei ik. Niall is zo onschuldig, en zou geen vlieg kwaad doen, waarom moest hij Niall nou zo'n pijn doen.


    How far is far

    Niall Horan

    Liam begint van alles te roepen en mijn hoofd word tegen de muur geduwt. Ik schreeuw hey uit, zeker als hij een mes in me steekt. Daarna dwingt hij Liam me te schippen die dat weigert. Daarna kijkt hij me aan. Ik slik moeilijk. Ik wist dat als ik Liam me ziu laten schoppen dat hij zich zou haten voor alles en dat hij me wou beschermen. Ik wou eigenlijk lieber niet gemarteld worden maar Liam met een kutgevoel ook niet. ' jij martellen' zeg ik fluiserend en kijk Liam met een sorry maat ik wil jou geen pijn doen blik. Ik slik weer moeilijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    Stilletjes wist ik dat het rammen geen zin had, maar toch bleef ik tegen het hout bonken. 'Stop!' riep ik, aangezien de schreeuwen waren gestopt, had ik het idee dat Liam en/of Niall al dood was. 'Haal ze daar weg!' riep ik tegen iedereen die het maar horen wilde. 'Liam?! Niall?!' Daarna stapte ik op de vrouwelijke ontvoerder af, en gilde. 'Neem mij? Niet hen!' Ik legde mijn hoofd in mijn nek en riep naar boven: 'NEEM MIJ, NIET HEN.' Hopelijk had Antonio het gehoord. Mopperend liep ik rond door de ruimte, piekerend over wat de jongens was aangedaan. Alweer ram ik tegen het luik, hopend dat het open zou vliegen, waarna ik als Lulu de Superheld twee jongens van One Direction zou kunnen redden. 'Neem mij maar…' herhaalde ik mezelf nog, voordat ik in op de grond viel en in tranen uitbarstte.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Antonio Francesco Giovanni

    'Jij martelen,' zegt Horan. Ik lach me kapot. 'You leave me no choice. Kijk maar toe Payne, eens kijken of je van gedachten verandert!' zeg ik, en ik sla Horan eerst hard in zijn maag. Daarna smijt ik hem tegen de muur en druk ik met mijn arm tegen zijn keel, zodat hij even geen lucht krijgt. Ik besluit hem gewoon echt veel pijn te gaan doen en trek mijn mes weer, om hem herhalend in zijn wond te blijven steken, maar dan net zo dat het ontzettend veel pijn doet. Ik grijns breed als ik Lulu hoor schreeuwen. 'Met jou heb ik heel andere plannen, Bella!' roep ik. Ik blijf Horan pijn doen. Na een tijdje zie ik dat als ik nog verder ga hij dood zal bloeden. 'Nog een steek met mijn mes en hij zal doodbloeden. Kan je je voorstellen hoeveel pijn dit wel niet moet doen? En weet je wat, het was niet eens nodig! Ik had alle informatie al die ik nodig had van jou! Hij is jou zwakke plek. Leuk toch? Het was allemaal niet nodig geweest. Deze pijn lijdt hij door jou!' Zeg ik met een valse stem. Ik laat Horans lichaam op de grond liggen en maar Payne los. Ik zet meteen mijn mes op zijn keel. Er zit nog veel bloed aan. Als we de kamer uit lopen doe ik de deur meteen op slot. Ik open het luik en kijk naar Lulu. 'Jij moet je bek gewoon houden, Bella' zeg ik. Daarna gooi ik Payne neer en doe ik het luik weer dicht. Ik pak Horan op en til hem op om hem ook in de kamer te leggen. Ik blijf in de kamer staan en maak mijn mes schoon.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    'jij martellen' Zei Niall. 'Nee Niall, ik doe het wel, het spijt me voor jou, maar ik heb liever dit op me geweten dan dat jij dood gemarteld word.' Zei ik. Alleen heb ik geen idee hoe ik dit ooit moet doen, mijn beste vriend trappen... Dat is ondenkbaar, maar ja, ik moet wel, anders word het zijn dood. En dat wil ik echt niet. 'Maak me los dan, dan doe ik het.' Zei ik mompelend en ik keek naar beneden. Ik hoorde iemand als een bezetene op de deur bonken, maar ik besteedde er niet echt aandacht aan. Het zou ze toch niet lukken die klootzakken tegen te houden. 'You leave me no choice. Kijk maar toe Payne, eens kijken of je van gedachten verandert!' Zei hij omdat Niall zei dat hij het liever wou dat hij hem martelt, dan dat ik hem trap. Hij sloeg Niall eerst hard in zijn maag, Daarna smeet hij hem tegen de muur en drukte hard met zijn arm tegen zijn keel, zodat hij even geen lucht kreeg. 'Stop! Laat hem met rust!' Schreeuwde ik tevergeefs. Hij trok zijn mes weer, om hem herhalend in zijn wond te blijven steken. Ik kon het niet aanzien, en barste in huilen uit. Ik wou sterk blijven, maar het lukte niet. Hij grijnsde breed toen hij Lulu op de deur hoorde kloppen. 'Met jou heb ik heel andere plannen, Bella!' riep hij. Hij bleef Niall pijn doen, en ik wist niet hoelang het duurde voordat hij dood zou bloeden. 'Stop! Hij bloed nog dood!' Schreeuwde ik. 'Nog een steek met mijn mes en hij zal doodbloeden. Kan je je voorstellen hoeveel pijn dit wel niet moet doen? En weet je wat, het was niet eens nodig! Ik had alle informatie al die ik nodig had van jou! Hij is jou zwakke plek. Leuk toch? Het was allemaal niet nodig geweest. Deze pijn lijdt hij door jou!' Zei hij met een valse stem. Het is waar, het is mijn schuld. Later werden Niall en ik weer in de kamer gegooid. En ik rende naar Niall en knuffelde hem, en probeerde zijn wonden te verzorgen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 23:02 ]


    How far is far

    [Net te laat, mr Payne ;)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Hora

    Oke ita your choice. Kijk maar toe Payne, eens kijken of je van gedachten verandert!' zegt hij gemeen. Hij slaat me in mijn maag waardoor ik begin te hoeaten en duwt ms tegen de muur en klemt mijn keel dicht. Happend naar adem spartel ik eb zie hen zijn mes tecoorschijn komen. Hij begint in de oudere wond meerdere keren te steken en ik schreeuw het uit. Bloed begint hard te druppen en ik voel me zwak worden. 'Met jou heb ik heel andere plannen, Bella!' roept hij. ' laat Lulu met rust' zg ik eb mijn ademhaling word zwaarder en ik zie ekjesNog een steek met mijn mes en hij zal doodbloeden. Kan je je voorstellen hoeveel pijn dit wel niet moet doen? En weet je wat, het was niet eens nodig! Ik had alle informatie al die ik nodig had van jou! Hij is jou zwakke plek. Leuk toch? Het was allemaal niet nodig geweest. Deze pijn lijdt hij door jou!' zegt hij vals en gooit mij op de grons. Hij sleurt LIam mee eb mij daarna ook. Zwaar ademend en draaierig sluit ik mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha ik weet t ik pas het aan haha xd]


    How far is far

    [Aangepast.]


    How far is far

    Liam Payne.

    Niall lag zwaar ademend op de grond, en volgens mij was hij bewusteloos. 'Niall, he, wakker worden.' Zei ik met nog steeds tranen in mijn ogen. 'Niall, het spijt me zo, het is allemaal mijn schuld.' Zei ik, en probeerde zijn wonden te laten stoppen met bloeden. Ik knuffelde hem. Ik haat mezelf nu zo erg. Nu was die ontvoerder met Lulu bezig, dit moet stoppen. Ik stond op en liep naar de deur, en ramde er op. 'Hey! Doe de deur dan open als je durft. Eens kijken hoe erg ik jou gezicht kan verbouwen!' Schreeuwde ik, in de hoop dat hij open zou doen. 'Dat durf je niet he? Je bent gewoon bang dat je me niet aankan!' Schreeuwde ik daarna, nu ben ik echt kwaad, Hij heeft Niall aan alle kanten bekrast, dat die dat bij mij doet oke, ik had het verdiend, maar bij Niall, dat gaat veel te ver.


    How far is far

    Niall

    'Niall, he, wakker worden.' Zei ik met nog steeds tranen in mijn ogen.hoor ik vaagjed en langzaam open ik mijn ogen. 'Niall, het spijt me zo, het is allemaal mijn schuld.'  labfzaam schud ik mijn hofd. ' Nee Li niet jij" zeg ik zwak." houd je stil en blijf bij me" smeej ik hem. De wonden deden echt veel pijn op mijn arm en er lag weer een plasje bloed. ' Is Ddmi oke?' vraag ik zacht. Ik wou niet dat Demi iets over kwam. Ik wou haar beschermen, de laatste tijd sinds het optreden bij Xfactor heb ik veel en goed contact. We gingen wel eens samenweg of lekker bij iemand thuis luieren en bank hangen. Demi was echt een schat van een meid en we deden ook vaak karaoke. Dat was echt geniaal vooral als xe een wijntje teveel op had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oeps. Ik was te laat, ik reageer morgen wel weer <3]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 23:22 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Cheryl Wakefield

    Ik kijk met een brede grijns toe naar wat er allemaal voor me gebeurd. Als ik zie dat Antonia weer met zijn mes aan de haal gaat, zucht ik een beetje geërgerd. Hij kan zich ook echt nooit rustig houden. Ik zucht nog een keer. Ik begin me echt te vervelen. Dan valt mijn blik op Francisco. Het amateur modelletje. Hoeveel shoots zal hij nog hebben als zijn mooie gezicht straks compleet geruïneerd is? Ik loop op Francisco af en trek hem bij zijn shirt omhoog. Hij is dan wel mega veel langer dan mij. Veel kracht heeft hij ook niet. Als Francisco weer staat leg ik mijn mes tegen zijn keel en sleep ik hem mee de kamer uit. Het gaat nogal moeizaam vanwege zijn lange lengte, maar het lukt me wel. 'Als jij je rustig houdt zal ik je niet zo erg toetakelen als Antonio bij Niall deed. Of je er zonder wonden vanaf komt. Hmm, dat weet ik niet' sis ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Francisco Lachowski

    Toen Antonio met zijn mes aan de haal ging, zuchtte het meisje, waarvan ik de naam nog steeds niet wist, diep. Daarna zuchtte ze nog eens, waarna haar blik op mij viel.
    Uit reflexen begon ik achteruit te kruipen, maar ze pakte me bij mijn t-shirt vast en trok me omhoog, waarna ze een mes tegen mijn keel legde. Ik durfde haar niet te slaan, of in haar gezicht te spugen.
    Ze trok me mee naar boven, waar het licht in mijn ogen brandde.
    'Als jij je rustig houdt, zal ik je niet zo erg toetakelen als Antonio bij Niall deed. OF je er zonder wonden vanaf komt, hmm, dat weet ik niet,' siste ze tegen me.
    Een traan rolde over mijn wang.
    'Doe alsjeblieft niks met me. Echt, ik geef je alles, zolang je maar niet mijn huid ruïneert,' slikte ik moeilijk. 'Alsjeblieft..'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    | Waar Francisco en Cheryl naar toe gaan, zijn daar de martelvoertuigen? |

    Cheryl Wakefield

    Een traan rolde over zijn wang. Mijn grijns werd daardoor alleen maar groter. Hij heeft zo'n gespierd en groot lijf, en gaat huilen omdat een meisje van 1M73 hem mee sleurt? Wat is hij toch een watje. 'Doe alsjeblieft niks met me. Echt, ik geef je alles, zolang je maar niet mijn huid ruïneert,' slikte hij moeilijk. 'Alsjeblieft..' Ik negeerde zijn gesmeek en sleurde hem verder mee. Als we dan eindelijk bij de martelkamer aankomen begin ik spontaan te grijnzen. 'Waar zullen we is mee beginnen?' zeg ik grijnzend. Dan duw ik Francisco tegen een paal aan en maakt zijn benen vast. Ik dwing hem zijn shirt uit te doen en pak mijn mes en een zweep erbij. Ik sla hem eerst hard tegen zijn gezicht met mijn zweep, waardoor hij wel zou moeten luisteren.


    That is a perfect copy of reality.