• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Francisco Lachowski

    Een grijns sierde haar gezicht, maar dit was alles behalve om te lachen. Mijn werk was mijn leven. Ik leef voor mijn werk en als ik niet meer mooi ben, is mijn hele leven weg. En oh ja, ik leef voor mijn vrouw en zoontje. Als iemand hen van me afneemt...
    We kwamen in een ruimte met allemaal martelvoertuigen. Ik slikte. Als ze geen mes had gehad, was ik hier nu allang weg.
    'Waar zullen we mee beginnen?' vroeg ze grijnzend.
    Ik zweeg, waarna ze me tegen een paal aanduwde en mijn benen vast bond.
    Daarna dwong ze me mijn shirt uit te doen, om vervolgens haar mes en een zweep erbij te pakken.
    Ze gaat toch niet doen wat ik denk dat ze gaan doen? Ik trilde van angst bij die gedachte.
    Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en gooide die op de grond.
    Niet lang daarna hoorde ik een klap en voelde een gigantische pijn op mijn wang.
    Ik schreeuwde de longen uit mijn lijf, wat ze beneden absoluut zouden horen, en de tranen sprongen in mijn ogen.
    Ik voelde de striem op mijn gezicht vrijwel meteen opzwellen.
    'Godverdomme, teringwijf,' bracht ik uit. Beter sprak ik niet meer, want het deed een helse pijn om mijn mond nog maar überhaupt te bewegen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    Ik hoorde de klap van de zweep tegen zijn wang en ik grijnsde nog harder dan ik al deed. Ik hield van dat geluid. Bijna meteen daarna schreeuwde Francisco het uit van de pijn en ik zag tranen bij hem opborrelen. Daarna trekt Francisco zijn shirt uit en ik grijns nog een keer. Mooi bovenlijf heeft ie. Ik loop weer naar hem toe en bind dan ook zijn armen aan de paal vast. Dacht het echt niet dat ik hem de kans ging geven om hem te laten ontsnappen. Ik zag hoe de striem op zijn gezicht langzaam een zwelling werd. Ik lachte even. 'Godverdomme, teringwijf,' bracht hij uit. Ik kijk hem dan kwaad aan. 'Hoe noemde jij mij?' sis ik tegen hem. Ik sla hem drie keer op dezelfde plek, waardoor er een echte wond ontstaat. Ik kijk lachend naar het bloed dat er uit stroomt en ik geef hem dan nog een zweepslag tegen zijn andere wang aan. 'Hoe meer je schreeuwt, hoe langer ik door ga' zeg ik lachend tegen hem. Oh wauw, ik geniet hier echt van.


    That is a perfect copy of reality.

    Francisco Lachowski

    De vrouw grijnsde alleen maar meer, terwijl de wond op mijn gezicht alleen maar dikker werd.
    Nadat ik mijn shirt had uitgetrokken, bond ze mijn handen vast.
    Als dit geen kwade bedoelingen had gehad, was het missen nog best spannend geweest, maar die gedachte schudde ik snel uit mijn hoofd.
    'Hoe noemde je mij?' siste ze tegen me.
    De zweep belandde nog drie keer op dezelfde plek en mijn geschreeuw kwam echt uit mijn tenen. De huid op mijn wang was volgens mij opengescheurd en het bloed stroomde over mijn lichaam. Ze lachte, waardoor ik haar kwaad aankeek. Ik voelde me zo machteloos.
    Toen voelde ik een klap op mijn andere wang. Weer schreeuwde ik van de pijn en huilde ik, omdat mijn leven over was. Die littekens gaan nooit meer weg.
    'Hoe meer je schreeuwt, hoe langer ik doorga,' zei ze lachend tegen me.
    Ik probeerde zo stil mogelijk te zijn, maar toch snikte ik een paar keer.
    Al zal ik hier wegkomen. Ik durf me echt niet to te laten zien aan Milo. Milo, mijn kindje, mijn alles. Ik zal hem nooit meer kunnen zien.
    'Stop het, alsjeblieft,' fluisterde ik schor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Demetria 'Demi' Devonne Lovato.

    Pijnlijk wreef ik over mijn hoofd. Een enorme hoofdpijn kwam opzetten en geïrriteerd leunde ik tegen de muur aan. Verschillende mensen waren uit de kamer verdwenen en net toen ik me bedacht dat ze misschien ontsnapt waren hoorde ik gegil. Niall was hier ook niet meer. Paniekerig ging ik rechtop zitten terwijl ik op handen en voeten mezelf door de kamer sleurde. Ergens in het midden van de kamer liet ik mezelf op de grond vallen, waardeloos dit. Het was me daarstraks al opgevallen dat ik erger toegetakelt was dan de andere, maar waarschijnlijk waren de rollen nu omgedraait. Ik bleef op de koude grond liggen, die enige verlichting bood aan mijn wonden.

    - Iemand voor Demi?

    Imagines schreef:
    Demetria 'Demi' Devonne Lovato.

    Pijnlijk wreef ik over mijn hoofd. Een enorme hoofdpijn kwam opzetten en geïrriteerd leunde ik tegen de muur aan. Verschillende mensen waren uit de kamer verdwenen en net toen ik me bedacht dat ze misschien ontsnapt waren hoorde ik gegil. Niall was hier ook niet meer. Paniekerig ging ik rechtop zitten terwijl ik op handen en voeten mezelf door de kamer sleurde. Ergens in het midden van de kamer liet ik mezelf op de grond vallen, waardeloos dit. Het was me daarstraks al opgevallen dat ik erger toegetakelt was dan de andere, maar waarschijnlijk waren de rollen nu omgedraait. Ik bleef op de koude grond liggen, die enige verlichting bood aan mijn wonden.

    - Iemand voor Demi?
    [Mijn personge wordt gemarteld, dus ik niet]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Taylor Swift

    Het was een geweldig concert. Fans die mijn naam schreeuwden, mensen die me ontzettend graag aan wilden raken. Helaas moest ik van het podium af. Ik had totaal geen zin om naar huis te gaan, dus ging ik maar ergens in een restaurantje iets eten. Ik had al de hele tijd het idee dat ik achtervolgt werd. Mijn vermoeden werd bevestigd. Ik zag een man met donkeren kleding aan. 'Mevrouw Swift, kom even mee. Het is belangrijk,' zei de man. Ik liep mee, nietsvermoedend. Maar al snel wist ik dat er iets niet klopte. Alles werd zwart.

    Ik open mijn ogen en schrik me rot. Allemaal bloed en mensen. Ik herken veel van de mensen. Zo ziet Niall eruit alsof hij net in elkaar geslagen is en probeert Liam hem te verzorgen. Ik ging vaak met ze om toen ik nog iets had met Harry. Ook zie ik Demi Lovato en Ian Somerhalder. En nog een paar mensen die ik niet ken. Ik sta op en loop naar Demi. 'Weet jij waar we zijn en waarom?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    'Nee Li niet jij' Zei Niall zwakjes. 'Ja, wel ik. Als ik het gewoon gedaan had, was jij nu niet dood aan het bloeden.' Zei ik. 'houd je stil en blijf bij me.' Smeekte hij me. 'Tuurlijk blijf ik bij je.' Zei ik, en ik ging naast hem zitten. 'Is Demi oke?' Vroeg hij zacht. 'Ik geloof het wel.' Zei ik, en aaide over zijn haar. Ik heb zo'n medelijden met hem. Die klootzakken moeten hem met rust laten, hij heeft ze helemaal niets gedaan. Als die Antonio zich hier nog een keer laat zien, ram ik hem helemaal in elkaar. Ik weet dat Niall heel veel van Demi houd, het is zijn beste vriendin.


    How far is far

    [Heeft niemand door dat mijn personage half dood gaat? :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    XD jawel

    Niall Horan
    . 'Ja, wel ik. Als ik het gewoon gedaan had, was jij nu niet dood aan het bloeden.' zegt hij en ik schud mijn hoofd. 'Tuurlijk blijf ik bij je.' ik glilach even door zijn worden 'Ik geloof het wel.' Zegt hij en ik zucht opgelucht.' Demi alles oke?" vraag ik aan haar, geen idee of ze reageerde. Ineens hoor ik hard geschreeuw en kijk zwak rond wie we mistte. Die Francisco was weg en waarschijnlijk waren de schreeuwen van hem. 'Oke we moeten hem ook helpen Li, ja zo goed kennen we hem niet maar ik wil hem helpen, hij verdiend de pijn ook niet , hij heeft een vrouw en een kind thuis. Dat kind kan niet zomaar zijn papa verliezen.' ratel ik bezorgd om Fransisco. Zwakjes sta ik op en loop naar het dichte luik. 'Heey Laat Fransisco met rust ja!!' roep ik hard naar boven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorry, ik kan nu even niet reageren, ik moet naar een verjaardag doeii)


    How far is far

    [Ik wacht eerst tot Halcyon heeft gereageerd (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    'Stop het, alsjeblieft,' fluisterde Francisco schor. Ik kijk hem aan. Ik voel een vlaag van medelijden door me heen gaan. Hoe graag ik ook wil dat het weggaat, het gevoel blijft in mijn buik knagen. Ik leg de zweep weg en negeer het geschreeuw van Niall. Ik loop naar het shirt van Francisco en pak hem dan op. Ik zucht even. Zwakte tonen en hem laten gaan door het vervelende gevoel of doorgaan en er later spijt van krijgen? Ik kijk hem aan. 'Je hebt geluk gehad, Francisco. Deze keer' mompel ik tegen hem. Ik maak zijn armen los en trek zijn shirt weer aan. Ik kijk naar de wonden op zijn gezicht. Ik raak ze even aan. Als hij zijn shirt weer goed aanheeft maak ik zijn benen ook los. Ik houd zijn arm nog wel vast zodat hij niet weg kan gaan. 'Als jij je mond houdt over dit, verzorg ik je hoofdwonden, vertel je aan iemand anders door, trek ik me niks meer aan van je smeekbedes over je zoontje' komt er een beetje dreigend uit mijn mond. Dan pak ik mijn mes en leg ik hem tegen zijn keel. 'Speel mee wil je?' vraag ik zachtjes aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Francisco Lachowski

    De vrouw legde de zweep weg.
    'Heey, laat Francisco met rust, ja?!' hoorde ik, Niall volgens mij, schreeuwen.
    De vrouw negeerde het geschreeuw en ze liep naar mijn tshirt, die als een hoopje op de grond lag.
    De wonden op mijn wang bonsden nog heel erg, echt het deed echt pijn. Het meeste bloed op mijn wang was al opgedroogd.
    De vrouw zuchtte
    'Je hebt geluk gehad, Francisco. Deze keer,' mompelde ze. Ze maakte mijn handen los en trok het shirt over mijn hoofd. Ze bestudeerde de wonden op mijn gezicht en raakte ze aan.
    Ik beet erg op mijn tanden en ademde diep in en uit.
    Toen ik mijn shirt goed aan had, maakte ze mijn benen los. Ik wilde weglopen, we van hier. Naar mijn vrouw, maar belangrijker, naar mijn zoontje.
    Ze pakte mijn pols stevig vast.
    'Als jij je mond houdt over dit, verzorg ik je hoofdwonden. Vertel je het aan iemand anders door, trek ik me niks meer aan van je smeekbedes over je zoontje' klonk er dreigend uit haar mond. Ze trok een mes uit haar zak mn zette deze tegen mijn keel. 'Speel mee, wil je?'
    Zonder er echt over na te denken, knikte ik al snel mijn hoofd. 'Ja, ja. Ik zeg niks,' zei ik toen. We kwamen bij het luik aan en ik liet mee naar binnen vallen. De rest van de mensen zaten er ook nog.
    Ik trok mezelf terug, naar het hoekje waar ik eerder heb gezeten.
    Ik friemelde in mijn kontzak, waar ik een foto uithaalde van mijzelf, mijn vrouw en Milo.
    Met mijn duim wreef ik over Milo's hoofdje. 'Papa komt terug,' fluisterde ik onverstaanbaar met tranen in mijn ogen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Demetria 'Demi' Devonne Lovato.

    'Weet jij waar we zijn en waarom?' Vraagt Taylor Swift opeens aan me. Ik ga rechtop zitten en wuif het weg. 'Geen idee,' fluister ik. Ik ga wat rechter zitten en kijk om het rond. 'Hé, laat Francisco met rust ja?!' Schreeuwt Niall door het luikje. Ik ga bij hem staan en knijp bemoedigend in zijn hand. Deze mensen zijn ziek, wat ze allemaal wel niet doen met ons. Ik slik de brok in mijn keel weg em wend me weer tot Niall. Plotseling wordt Francisco door het luikje gegooit. Geschrokken staar ik hem aan. Ik snel naar hem toe en leg een hand op zijn schouder om hem in een voorzichtige knuffel te trekken. Na een aantal minuten laat ik hem los. 'We -' ik schraap mijn keel. 'We komen hier wel uit.'

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 19:49 ]

    Niall Horan

    Even biljft het akelig stil en ik vrees voor hem, misschien is hij flauwgevallenn, bewusteloos geraakt of is zijn mond dicht geplakt, dat kon ook. Na een poos hoor ik voetstappen en Fransisco laat zich naar binnen vallen en kruipt in een hoekje en bekijkt een foto uit zijn zak. Ik zie hem wat mompelen maar wat weet ik niet. Met moeite verplaats ik me naar hem toe. 'Heey, Gaat het? Ik bedoel als je hier bent niet maar vallen je wonden mee?' ik kijk snel op zijn foto en zie hem, een vruow en een schattig jongentje en ik vermoedde door zijn tranen in zijn ogen dat het zijn vrouw en zoon was. Ik bijt even op mijn lip en sla daarna mijn nog zacht bloedende arm om hem heen als troost en steun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan