• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: 1 ROL OVER
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - Bedreigt Zayn Malik
    - NODIG - Bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall
    Drielingbroer van Tyler || Aiden Jake Valentino ||HaIcyon
    Drielingbroer van Tyler || Giovanni Alec Valentino ||Kayal



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 22:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    MT


    Bowties were never Cooler

    MT


    El Diablo.

    Tyler Joël Valentino

    'Kom eraan!' roept Faysal en al snel staat hij naast me met de benzine die ik aanpak. Ik gooi wat over haar heen en rol mijn ogen als ik een bekende stem achter me hoor. 'What the fuck Tyler?! Waarom moest je haar nu ook al vermoorden? Dat is godverdomme niet de afspraak!' roept Joél furieus maar ook dit doet me niks. Ik draai me om en laat een spottend lachje vallen. 'Jij moet helemaal je bek houden over afspraken.' sis ik met een kwade toon. Ik draai me weer om en steek een paar lucifers aan. 'Maar nu zie ik al waar ik bij jou sta, als je zelfs mij liever dood ziet dan deze trut.' mompel ik. Geen idee of hij me hoort, maar dat boeit me vrij weinig. 'Faysal, pak mijn tas.' zeg ik als de geur van verbrand vlees in mijn neusgaten dringt. Hij heeft mijn tas al binnen een halve minuut en ik loop naar de auto. 'Zo, nu hebben jullie alle ruimte, veel plezier samen.' zeg ik met een neppe lach. Ik sla de deur dicht en start de auto. Binnen een paar seconden rij ik weg van de loods. 'Nou, op naar het vliegveld.' zeg ik en ik zie Faysal in mijn ooghoek knikken...


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Tyler draait zich om en laat een spottend lachje vallen. 'Jij moet helemaal je bek houden over afspraken' sist hij met een kwade toon. Daar heeft ie een punt, maar om nou gevangenen te gaan vermoorden omdat je vriend je heeft verwond. Ach ja,Tyler heeft sowieso al nooit gespoord. Hij draait zich weer om en steek een paar lucifers aan. 'Maar nu zie ik al waar ik bij jou sta, als je zelfs mij liever dood ziet dan deze trut' mompelt hij dan. Ik rol met mijn ogen. Natuurlijk zie ik hem liever levend dan dat ik die meid levend zie, maar soms is hij gewoon echt een klootzak. 'Faysal, pak mijn tas' zegt Tyler als de geur van verbrand vlees in onze neusgaten dringt. Die jongen heeft Tylers tas al binnen een halve minuut en hij loopt naar de auto. 'Zo, nu hebben jullie alle ruimte, veel plezier samen' zegt Tyler dan met een neppe lach. Hij slaat de deur dicht en start de auto. Binnen een paar seconden rijdt hij weg van de loods. 'Godverdomme' mompel ik. Ik kijk naar het nog brandende lijf van June. Ik heb werkelijk geen idee wat ik met het lijk aan moet. Ik pak snel mijn spullen en zeg tegen Jace 'Ik ga Tyler achterna, zorg jij dat hier alles geregeld wordt?' Ik geef haar snel een kus op haar voorhoofd en dan loop ik weg. Ik draai me nog snel even om. 'Oh en Jace, kom me niet achterna. Ik red me wel. Bel anders Emy op, misschien kan die je helpen?' zeg ik tegen haar en dan doe ik de deur achter me dicht. Ik pak snel mijn auto en rijd dan Tyler achterna. Ik zie dat hij naar het vliegveld gaat. Geen idee waarom, maar ik zal er snel achterkomen.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Binnen een kleine twintig minuten ben ik bij het vliegveld, en ik werp een blik op mijn horloge. Mijn vliegtuig zou over twintig minuten gaan, ik kan dus rustig doen. Weer heeft Faysal mijn tas terwijl ik naar binnen loop. Eenmaal binnen zie ik twee bekende gezichten en ik grijns even. Mijn broers, drielingbroers als je het zo noemt. Helemaal uit Spanje, klaar om mijn taak voorlopig over te nemen. Aangezien ik weet dat ik meer moet leren bij mijn familie daar in Spanje. Nieuwe technieken en tacktieken, ondertussen aansterken en trainen. Het moest maar.. 'Jullie weten wat jullie te doen staat..' zeg ik, Gio knikt. 'Mishandelen als het moet, laten zien wie de baas is en veel vernederen. Altijd leuk,' grijnst hij. Ik grinnik en geef ze beide snel een knuffel. 'Succes dan maar.' mompel ik en loop door terwijl ik mijn tas pak. Binnen zo'n tien minuten zit ik in het vliegtuig, klaar om te gaan...


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Ik rijd snel naar het vliegveld en als ik eenmaal binnen ben zie ik Tyler met twee jongens praten die vrijwel hetzelfde er uit zien als hem. Komt hij uit een drieling? Ik dacht dat hij alleen Celene en Austin als broer en zus had? Ik vraag me opeens af wat Tyler nog meer geheim houdt. Ik weet dat Tyler familie heeft in Spanje, dus waarschijnlijk gaat hij naar Spanje toe. Ik koop snel een ticket voor het enige vliegtuig dat naar Spanje gaat. Na een kwartier kom ik bij het vliegtuig aan. Ik kijk naar mijn stoelplaats en tot mijn ergernis is die precies naast die van Tyler. Are you fucking kidding me? Ik zucht even en ga dan naast Tyler zitten. 'Dus jij gaat ook je eigen problemen ontvluchten?' vraag ik aan hem zonder hem aan te kijken.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik pak nog snel mijn mobiel en check of ik nog berichtjes heb. Niks belangrijks.. 'Dus jij gaat ook je eigen problemen ontvluchten?' vraagt iemand en ik rol geërgerd mijn ogen. Serieus? Moest die gozer me blijven volgen om mijn leven nog erger te maken.. Ik zucht diep en kijk strak voor me uit. 'Wat doe jij hier? Je hoeft het er niet in te wrijven dat je gewonnen hebt hoor..' zeg ik. ' Aangezien je dat als een "o zo goede vriend" al duidelijk hebt gemaakt in het ziekenhuis.' mompel ik en ik kijk uit het raam. Hij mag het gaan uitzoeken in Spanje hoor, alsof ik hem ga helpen.. Ik ga gewoon de hele reis slapen, en dan in een taxi stappen om naar huis te gaan. Zonder deze faker naast me..


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Tyler zucht diep en kijkt strak voor zich uit als hij mijn stem hoort. 'Wat doe jij hier? Je hoeft het er niet in te wrijven dat je gewonnen hebt hoor..' zegt hij dan. ' Aangezien je dat als een "o zo goede vriend" al duidelijk hebt gemaakt in het ziekenhuis' mompelt hij en hij kijtk uit het raam. 'Ik ben hier om dezelfde reden als jou. Ik vlucht weg voor mijn problemen.' Ik kijk nog altijd recht voor me uit. 'Nu kan je wel de hele tijd kwaad blijven op het feit dat we iets gedaan hebben wat jij niet wilde, maar jij had hetzelfde gedaan als ik jou was en jij mij, niet?' vraag ik hem en dan wend ik mijn hoofd naar hem. Hij kan nu wel ontkennen, iedereen weet dat hij hetzelfde gedaan zou hebben. Zo zijn vrienden nu eenmaal.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Ik ben hier om dezelfde reden als jou. Ik vlucht weg voor mijn problemen.' zegt hij. 'Nu kan je wel de hele tijd kwaad blijven op het feit dat we iets gedaan hebben wat jij niet wilde, maar jij had hetzelfde gedaan als ik jou was en jij mij, niet?' vraagt hij en mijn wenkbrauwen schieten kort, snel en spottend omhoog. 'Waarschijnlijk. Alleen zou ik het niet voor jouw fucking gezicht doen, aangezien ik me wel aan afspraken houd. Meestal.' mompel ik. 'En het kan aan mij liggen hoor, maar ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die het waarderen om neergestoken te worden' zeg ik vervolgens. Ik haal mijn blik niet van het raam af, en kijk alleen even op als ik mijn riem om moet doen. Ik klik hem snel vast en kijk dan weer uit het raam.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Zijn wenkbrauwen schieten kort, snel en spottend omhoog. 'Waarschijnlijk. Alleen zou ik het niet voor jouw fucking gezicht doen, aangezien ik me wel aan afspraken houd. Meestal.' mompelt hij. 'En het kan aan mij liggen hoor, maar ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die het waarderen om neergestoken te worden' zegt hij vervolgens. Ik weet dat hij doelt op wat er gebeurde nadat hij de kamer uitliep. Hij haalt zijn blik niet van het raam af, en kijkt alleen even op als we onze riem om moeten doen. Tyler en klikken hem snel vast en hij kijkt dan weer uit het raam. 'Geldt ook voor degene die onterecht vermoord worden' zeg ik tegen hem. 'Daarbij, mijn controle over mezelf en mijn beheersing is ver te zoeken als ik kwaad ben. Klinkt je zeker herkenbaar in de oren, hé?' zeg ik tegen hem met een licht geïrriteerde ondertoon. Zijn vierentwintig uur durende koppigheid begon me nu toch echt wel zwaar te irriteren.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Geldt ook voor degene die onterecht vermoord worden' zegt hij, ik negeer die opmerking maar... 'Daarbij, mijn controle over mezelf en mijn beheersing is ver te zoeken als ik kwaad ben. Klinkt je zeker herkenbaar in de oren, hé?' zegt hij en ik rol mijn ogen. 'Nou, volgens mij ben jij degene die op je "vrienden" afgaat. In plaats van de gevangenen waar niemand een fuck om geeft.' mompel ik. 'En ga de schuld niet op mij afschuiven want ik ben tot nu toe de enige geweest die weer jouw fucking klappen moest opvangen omdat meneer weer is boos is.' zeg ik kalm, maar duidelijk geïrriteerd. Ik voel hoe het vliegtuig langzaam opstijgt en ik zak wat onderuit. Het was Wonderbaarlijk hoe lang ik uit dit raam kon kijken, aangezien ik normaal veel te snel afgeleid ben.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Tyler rolt met zijn ogen. 'Nou, volgens mij ben jij degene die op je "vrienden" afgaat. In plaats van de gevangenen waar niemand een fuck om geeft.' mompelt hij. Ik kijk hem kwaad aan. Heeft hij dan echt nog steeds niet de reden waarom gevonden? Hij is echt zo naïef. 'En ga de schuld niet op mij afschuiven want ik ben tot nu toe de enige geweest die weer jouw fucking klappen moest opvangen omdat meneer weer is boos is.' zegt hij kalm, maar duidelijk geïrriteerd. Ik voel hoe het vliegtuig langzaam opstijgt en ik zie dat Tyler wat onderuit zakt. 'Wil je weten waarom ik dat doe? Mijn vrienden aanvallen? Omdat jullie waardige tegenstanders zijn, want ja, ik geef om jou, om Jace, zelfs om je zusje. Ik weet dat als ik iets bij jullie doe, het terug krijg, dus dan heb ik mijn 'straf' al gehad. Die gevangene kunnen niks, die kan je zo een paar goede messteken geven. Geen probleem. Het enigste nadeel is dat ze niet kunnen terugvechten, hierdoor is er niks aan. Althans, dat vind ik. Misschien vind jij het alleen maar een voordeel. Had je niet gedacht zeker? Je denkt toch wel dat ik een enorme zak ben' zeg ik tegen hem. Ik kijk de andere kant. Nu weet hij ook de echte reden.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Wil je weten waarom ik dat doe? Mijn vrienden aanvallen? Omdat jullie waardige tegenstanders zijn, want ja, ik geef om jou, om Jace, zelfs om je zusje. Ik weet dat als ik iets bij jullie doe, het terug krijg, dus dan heb ik mijn 'straf' al gehad. Die gevangene kunnen niks, die kan je zo een paar goede messteken geven. Geen probleem. Het enigste nadeel is dat ze niet kunnen terugvechten, hierdoor is er niks aan. Althans, dat vind ik. Misschien vind jij het alleen maar een voordeel. Had je niet gedacht zeker? Je denkt toch wel dat ik een enorme zak ben' zegt hij en ik kijk hem even kort aan. 'Ja, tuurlijk... Zal ik jou volgende keer in de rug aanvallen? Dan gaan we even kijken of jíj terug vecht.' zeg ik met een emotieloos gezicht. Ik draai me weer om naar het raam. En ja ik vind hem een zak, welke "vriend" zou er nou voor je gezicht zoenen met het meisje dat je leuk vind. Juist, de fakers. 'Wat moet je voor de rest? Erin wrijven hoe goed het gevoel is dat het meisje voor jou kiest? Hoe jij altijd degene bent die goed zit, degene die zich niet keer op keer moet bewijzen?' mompel ik.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Tyler kijkt me even kort aan. 'Ja, tuurlijk... Zal ik jou volgende keer in de rug aanvallen? Dan gaan we even kijken of jíj terug vecht.' zegt hij met een emotieloos gezicht. 'Voor mijn part doe je het maar, je neemt toch ooit wraak op me, dus ja' zeg ik tegen hem. Hij draait zich weer om naar het raam. 'Wat moet je voor de rest? Erin wrijven hoe goed het gevoel is dat het meisje voor jou kiest? Hoe jij altijd degene bent die goed zit, degene die zich niet keer op keer moet bewijzen?' mompelt hij. Ik richt me weer op hem en laat een spottend lachje vallen. 'Is dat echt het enige wat je dwars zat? Jace? Tyler, Jace wilt mij niet. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Ze vindt mij een zak, net zoals jij dat vindt. De aantal keren dat we gekust hebben voor jou gezicht was alleen maar om jou in te laten zien hoe koppig je wel niet bent. Daarbij, ze wilt nu jou niet meer en mij ook niet. Ik ben namelijk degene die haar heeft achtergelaten daar, niet jij' mompel ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik hoor zijn spottende lachje en ik zucht weer.'Is dat echt het enige wat je dwars zat? Jace? Tyler, Jace wilt mij niet. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Ze vindt mij een zak, net zoals jij dat vindt. De aantal keren dat we gekust hebben voor jou gezicht was alleen maar om jou in te laten zien hoe. koppig je wel niet bent. Daarbij, ze wilt nu jou niet meer en mij ook niet. Ik ben namelijk degene die haar heeft achtergelaten daar, niet jij' mompelt hij. Ik laat een spottende grinnik horen. 'Ja hoor, je weet zelf ook wel dat ze voor jou heeft gekozen.. We hebben kort gezoend in de gangen toen jij in het ziekenhuis lag, en mij duwde ze weg. Jij zoent haar voor mijn neus als ik er lig, ze gaat erop in. Jij verteld dat je mij hebt verwond, en haar boeit het geen fuck.' zeg ik en ik kijk hem aan. 'Je bent echt blind en ongelooflijk stom als je niet inziet dat ze sinds het begin al voor jou heeft gekozen.' mompel ik.


    El Diablo.