• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: 1 ROL OVER
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - Bedreigt Zayn Malik
    - NODIG - Bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall
    Drielingbroer van Tyler || Aiden Jake Valentino ||HaIcyon
    Drielingbroer van Tyler || Giovanni Alec Valentino ||Kayal



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 22:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Op haar gezicht verschijnt ook een glimlach. 'Nee, dat moet je inderdaad niet. Hoe zit het nu met die 'vrienden' van je?' vraagt ze, 'Gewoon uit nieuwschierigheid' vervolgt ze snel. Ik haal mijn schouders op. 'Het is duidelijk dat ze mij haten...' mompel ik en ik zucht. 'En toch ben ik stom genoeg om Jace nog steeds leuk te vinden.' zeg ik en lach. Het was niet slim, ze had toch al voor Joél gekozen. Maar toch... Ik zie dat Riley haar los laat, maar ik bijt al snel weer op mijn lip als hij begint te praten. 'En nu gaan jullie me haarfijn uitleggen waarom Celene eigenlijk onder de sneeën zit, waarom Tyler met een pistool is geslagen en wat jullie daar hebben uitgespookt.' zegt hij bevelend en ik haal mijn schouders op. Ik kijk even naar Cele en dan weer naar Riley. 'Gewoon... UK drama.' zeg ik met een zwak lachje. 'Heb je niet genoeg gehoord vanmiddag?' vraagt Cele aan hem..


    El Diablo.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler haalt zijn schouders op. 'Het is duidelijk dat ze mij haten...' mompelt hij en hij zucht. 'En toch ben ik stom genoeg om Jace nog steeds leuk te vinden' vervolgt hij dan en hij lacht. Hij haalt zijn schouders op. Hij kijkt even naar Cele en dan weer naar mij. 'Gewoon... UK drama.' zegt hij met een zwak lachje. Ik zucht even. 'Heb je niet genoeg gehoord vanmiddag?' vraagt Celene dan. Ik kijk haar aan. 'Van jou niet nee. En Ty, niet genoeg informatie. Wat is drama in the UK dan? Je weet dat ik mijn hele leven al in Spanje woon hé?' zeg ik tegen hun. Ik glimlach even. Ik kijk even rond. Ik weet nog steeds niet waar Tyler in godsnaam al die tijd mee bezig was de afgelopen weken en waarom Gio en Aid zo plotseling weg moesten, maar ik kom er echt wel achter.


    That is a perfect copy of reality.

    Aiden Jake Valentino

    Jace liep naar mij toe en ze zuchtte diep. 'Mag ik weten waarom Tyler weg is gegaan en ik nu met twee dubbelgangers van Tyler opgescheept zit? Joél ging opeens ook weg, maar ik denk niet dat je weet waarom' zei ze en ze keek me schuin aan. 'Oh Sure. Tyler is het een beetje zat hier en hij denkt dat hij gehaat wordt. Hij kan het niet hebben dat die Joél dus jou heeft en hij is naar Spanje vertrokken om zijn vechtkunsten en alles te verbeteren. Wat die Joél betreft, ik heb inderdaad geen idee waar hij uithangt' zeg ik tegen haar en ik glimlach even. Dan kijk ik Jace onderzoekend aan. 'En nu mag jij mij vertellen wat er hier allemaal al gebeurd is, wie wie is en wanneer we straffen mogen uitdelen' zeg ik dan lachend tegen haar. Ik knak mijn vingers even.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Oh Sure. Tyler is het een beetje zat hier en hij denkt dat hij gehaat wordt. Hij kan het niet hebben dat die Joél dus jou heeft en hij is naar Spanje vertrokken om zijn vechtkunsten en alles te verbeteren. Wat die Joél betreft, ik heb inderdaad geen idee waar hij uithangt' Aiden glimlachte even naar me, waarna ik zuchtte. "Hij wordt niet gehaat, dat weet hij zelf wel, maar hij is te koppig om het toe te geven. Ten tweede, niemand heeft mij geclaimd? Dat denk ik zo, maar ach ja. Waarom denkt hij dat Joél mij heeft? Hij weet dat ik geen enkele ervaring heb met jongens." Zei ik en rolde met mijn ogen. "Ik denk dat Joél achter hem aan is, helaas. Nu zit ik met een stelletje idioten." Zei ik met een glimlachje. 'En nu mag jij mij vertellen wat er hier allemaal al gebeurd is, wie wie is en wanneer we straffen mogen uitdelen' Ik grinnikte. "Ik ken niet heel veel namen maar, die jongen is Jack, blond meisje Lysan, die andere Lauren en die andere Sansa." Zei ik en wees elke gevangenen aan. "Van mijn part mag je ze al martelen als ze een stap zetten, maar het is maar wat je wilt." Zei ik en lachte kort.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aiden Jake Valentino

    'Hij wordt niet gehaat, dat weet hij zelf wel, maar hij is te koppig om het toe te geven. Ten tweede, niemand heeft mij geclaimd? Dat denk ik zo, maar ach ja. Waarom denkt hij dat Joél mij heeft? Hij weet dat ik geen enkele ervaring heb met jongen' zei Jace en ze rolde met haar ogen. 'Ik denk dat Joél achter hem aan is, helaas. Nu zit ik met een stelletje idioten' zei Jace toen met een glimlachje. 'Ik weet niet waarom hij denkt dat jij voor Joél hebt gekozen. Hij zei tegen mij dat jullie de hele tijd voor zijn gezicht zaten te zoenen. En ik ben geen idioot' zei ik toen nep-beledigd. Jace grinnikte. 'Ik ken niet heel veel namen maar, die jongen is Jack, blond meisje Lysan, die andere Lauren en die andere Sansa' zei ze en ze wees elke gevangene aan. 'Van mijn part mag je ze al martelen als ze een stap zetten, maar het is maar wat je wilt' zei ze en ze lachte kort. 'Nah. Ik mishandel pas als ze jou of Gio iets aan doen en ons gaan beledigen. Is er iemand hier die snel een van ons beledigd? Dan heeft hij of zij nu een groot probleem.' zeg ik grijnsend.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 20:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    IrishNialler schreef:
    Lysan Horan
    Ik zucht opgeluchtr als de ehbo doos in mijn zicht is en richt me maar op het kind.. 'Kijk, dat is Lysan, ze gaat gezellig met je spelen. Waarmee wil je spelen?' Het jongetje komt naar me toe en knuffelt me. Oke zo erg was dit nietm, zo kon ik mijn gedachte ergens anders op richten 'Met broem broem!' zegt hij vrolijk. al snel is ze terug met autootjes. 'Broem broem!' roept Jay vrolijkIk gniffel zachtjes als Jack mee speelt.'Jay, ik doe eventjes Jack helpen, daarna zal ik met je spelen' beloof ik het joch en begin Jacks been schoon mte maken en te verbinden


    Jack Matthew Styles

    Jay en ik zijn meteen al vrienden. We spelen samen met de autootjes. Hij wil per se de pick up truck zijn die de hele tijd alles kapot gaat rijden. Er staat nu ook een bak met blokjes om mee te bouwen. 'Jay, ik doe eventjes Jack helpen, daarna zal ik met je spelen,' zegt Lysan. Ik glimlach. Ze verbindt mijn been en maakt hem schoon. Ik moet even doorbijten, maar het lukt wel. 'Jack broem broem,' zegt Jay, en hij rijdt met zijn autootje over mijn goede been. Ik glimlach en bouw een groot gebouw. Daarna pak ik een autootje en rij het gebouw kapot. Jay lacht heel erg hard en begint ook een gebouw te bouwen. Je ziet aan hem dat hij zijn best doet mijn gebouw na te maken, maar het lukt hem niet. Ik rij met twee autootjes op de grond. Ik moet toegeven dat ik dit op zich best wel leuk vind. Ik kijk naar Lysan. 'Hoe zat het nou met die baby van jou? Want als die er nog aan komt dan offer ik me wel op om met hem met de autootjes te spelen,' zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Ik gl imlach tevreden en zie hoe ze samen spelen. Ik denk dat dit het even iedereen goed deed, met een zorgeloos kind gewoon wat spelen, even je gedachtes weg houden 'Hoe zat het nou met die baby van jou? Want als die er nog aan komt dan offer ik me wel op om met hem met de autootjes te spelen,' vraagt hij ineens en ik slik even moeilijk. 'Die is dood en weg' zeg ik zacht maar norsig. Ik wist dat hij er ook niets aan kon doen aangezien hij niet alles mee gekregen had maar toch deed het mij pijn. 'als we wat ouders zijn en samenwonen gaan wij kinderen maken en dan mag jij met de autootjes spelen' zeg ik glimalchend en belovend tegen hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ik waz weggelopen. Dat was echt het enige wat ik kon doen behalve iedereen afmaken die bij me in de buurt kwam. Ik zat nu alleen afgezondert. Ik negeerde alle geluiden om me heen. Al snel raakte ik verveeĺt. Ik hees me met moeite en draaide me om mijn krukken naar de muur. Ik ging zover staan dat ik maar net de muur zou raken. Dummies waren hier niet en ik kon moeilijk iemand hier als menselijke boksbal nemen. Dan de muur dan maar, werden ook direct mijn knokkels mooi hard van. Ik haalde een keer diep adem en begon toen in stilte stoten te oefenen terwijl ik op een been stond. Mijn vuisten raakten keer op keer met de banden die erom gewikkeld waren het koude beton. Ik voelde het, maar ging door. Ik moest iets doen om niet weer als een uitgemergelde puppy thuis te komen, hoe lang ik daar ook op moewt wachten. Over tijd zou ik ook zonder revalidatie hopelijk weer alles kunnen doen. Dit stoten was ook een mooie optie om mijn frustraties met de anderen er uit te laten zonder ze pijn te doen. Wat ervoor de rest gebeurde ontging me totaal. Dat was misschien ook wel beter als iedereen wilde dat ik rustig bleef. Ik had nou eenmaal een extreem kort lontje.


    Bowties were never Cooler

    Jack Matthew Styles

    'Die is dood en weg,' zegt ze. Ik ben meteen stil en rij wat op en neer met een autootje. 'Als wij laten ouder zijn dan gaan we kinderen krijgen en dan mag jij met de autootjes spelen,' zegt Lysan. Ik glimlach. 'Sinds dat ik hier zit kan ik gewoon niet meer aan de toekomst denken. Ik kan enkel denken: ik moet nu mijn slag slaan. Want van de negen mensen die hier zijn ontvoerd zijn er al drie dood. Drie. Dat is één derde.' Mijn stem trilt een beetje. Ik vind het erg lastig om zo te praten. Ik glimlach als Jay Lysan knuffelt en haar een autootje geeft. 'Jij ook broem broem,' zegt hij terwijl hij laat zien wat hij bedoelt. Hij rijdt met zijn autootje mijn autootje weg. Ik glimlach. 'Hey Jay! Wedden dat mijn autootje sneller is? Wil je een race doen?' vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. 'Ikke met Lysan spelen,' zegt hij vastberaden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik weet niet waarom hij denkt dat jij voor Joél hebt gekozen. Hij zei tegen mij dat jullie de hele tijd voor zijn gezicht zaten te zoenen. En ik ben geen idioot' Ik rolde met mijn ogen. ''Je bent wel een idioot, laten we het daar maar bij houden en dat we de hele tijd voor zijn gezicht zaten te zoenen was dat Tyler zich gedroeg als een idioot, een echte koppige idioot die ons niet geloofde.'' Ik haalde mijn schouders op en plukte wat aan mijn kleren, die ik onderhand al had verwisseld - ik wilde niet in een paar natte kleren lopen. 'Nah. Ik mishandel pas als ze jou of Gio iets aan doen en ons gaan beledigen. Is er iemand hier die snel een van ons beledigd? Dan heeft hij of zij nu een groot probleem.' Ik grinnikte en beet op mijn lip. ''Het is een mede-ontvoerder die er op dit moment ergens anders is, maar Rhine. Van Lysan kan je het ook best hebben en ja, nog meer? Dat is best aardig van je,'' grinnikte ik en kneep in zijn wang. ''By the way, Rhine is iemand die ook wel om de gevangenen geeft, dus ja.'' Ik haalde mijn schouders nogmaals op en zuchtte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    Ik leun een beetje tegen de loods aan en luister naar het gesprek tussen een van de clones en Jace. Opeens hoor ik mijn naam. Wat? Zit ze mij nu te beledigen? Ik loop naar ze toe. 'Sorry, ik hoorde mijn naam. Ik dacht eerst dat Jace gewoon weer met een of andere jongen aan het klooien was ofzo. En o ja, als dat zo is dan zou ik maar snel weggaan, want ze gebruikt iedereen en alles gewoon,' zeg ik bichy. Het is voorbij met de vriendschap tussen mij en Jace, of wat ik dacht dat er was. Opeens voelt het alsof iedereen me weer gebruikt. Ik weet niet waarom ik hier eigenlijk nog ben. Ik heb ze niet meer nodig, maar toch blijf ik hier. Ik denk omdat ik dacht da tik hier wel vrienden had. Maar nee, iedereen haat me en niemand gaat met me om omdat ze me aardig vinden. Niemand. Zelfs Liam niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik speelde wat met mijn haar en zuchtte diep. Rhine kwam naar ons toegelopen en keek mij niet zo blij aan.'Sorry, ik hoorde mijn naam. Ik dacht eerst dat Jace gewoon weer met een of andere jongen aan het klooien was ofzo. En o ja, als dat zo is dan zou ik maar snel weggaan, want ze gebruikt iedereen en alles gewoon,' zei Rhine. Ik keek haar verbijsterd aan en rolde met mijn ogen. ''Luister eens een keer meid, ik 'klooi' niet zomaar met een jongen, ik heb nog nooit een vriend gehad. Geen enkele ervaring, terwijl jij er gewoon als een slet bijloopt. Ten tweede, ik gebruik niemand, mag ik geen vrienden hebben? Wie heb ik dan nog meer gebruikt?'' zei ik en kruiste mijn armen over mijn borst heen. Ik kon er niet meer tegen, dan begon ik maar even onaardig te doen - zij begon eenmaal. ''Oh, is het trouwens verboden om je mening te uiten? Ik dacht het niet.'' zei ik en tuitte mijn lippen. Ik had zo zin om haar voor haar kop te slaan, maar hield me rustig in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Luister eens een keer meid, ik 'klooi' niet zomaar met een jongen, ik heb nog nooit een vriend gehad. Geen enkele ervaring, terwijl jij er gewoon als een slet bijloopt. Ten tweede, ik gebruik niemand, mag ik geen vrienden hebben? Wie heb ik dan nog meer gebruikt?' vraagt ze. Ik rol met mijn ogen. 'Oke, ik zal wel tegen Tyler en Joél zeggen dat je niet van ze houdt en dat je geen ervaringen hebt met een vriend of wat dan ook. Zullen ze leuk vinden. En ik weet niet hoor, maar de enige vriend die ik ooit gehad heb ik Liam, en ik flirt niet eens met andere jongens. Ik ben dus geen slet,' weerkaats ik. 'Oh, het is trouwens verboden om je menig te uiten? Ik dacht het niet,' zegt ze, en ze tuit haar lippen. 'Het is niet verboden om je menig te uiten, zolang het anderen in hun waarde laat,' zeg ik. Ik moest vroeger dat soort regeltjes uit mijn hoofd leren, en ik kan ze nu nog zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    . 'Sinds dat ik hier zit kan ik gewoon niet meer aan de toekomst denken. Ik kan enkel denken: ik moet nu mijn slag slaan. Want van de negen mensen die hier zijn ontvoerd zijn er al drie dood. Drie. Dat is één derde.' zegt hij met een trillende stem. 'Het geeft mij hoop en moed, ik heb iets om voor te leven, iets om voor te vechten, jij, toekomstig geluk en een toekomstig gezin' glimlach ik. 'Jij ook broem broem,' zegt hij en laat zien wat hij bedoelt en ik grinnik even en doe ook met het autootje rijden. 'Hey Jay! Wedden dat mijn autootje sneller is? Wil je een race doen?' vraagt Jack. Jay schud zijn hooofd. 'Ikke met Lysan spelen,' ik gniffel. 'Ikkle koekje?" vraagt hij me en ik zucht. 'Clary!!? Jay wilt een koekje' roep ik in de hoop dat ze het hoord en ik hoopte van harte dat wij ook wat zouden krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'Het geeft mij hoop en moed, ik heb iets om voor te leven, iets om voor te vechten, jij, toekomstig geluk en een toekomstig gezin,' zegt ze. Ik glimlach. Op de een of andere manier doet het me pijn omdat ik me heb voorgenomen dat ik er alles voor doe om haar hier uit te halen, over mijn eigen leven denk ik niet na. Misschien een beetje overmoed, maar het komt allemaal wel goed, ik heb er vertrouwen in. Met de ontvoerders gaat het helemaal niet goed, en alles is een zootje. Misschien kan ik wat tijd rekken waardoor Lysan kan ontsnappen. Ik schrik als Clary er aan komt met een koekje in haar hand, die ze aan Jay geeft. 'Bedankt,' mompelt ze, en ze loopt weer naar buiten, waar ze een beetje toekijkt.


    Spoiler alert: you will save yourself