• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: 1 ROL OVER
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - Bedreigt Zayn Malik
    - NODIG - Bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall
    Drielingbroer van Tyler || Aiden Jake Valentino ||HaIcyon
    Drielingbroer van Tyler || Giovanni Alec Valentino ||Kayal



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 22:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik meen het serieus. Het was nooit mijn bedoeling om hierin verstrikt te raken, maar ik heb nu geen keuze meer. En dat komt allemaal door Tyler. Ja, jij bent hier echt niet de enige die Tyler haat hoor. Ik vind het echt jammer van je zusje, maar ik kan er niets aan doen. Ik beloof ervoor te zorgen dat Jack niets overkomt zolang jij goed voor Jay zorgt en hem niets aan doet. Zo wel, dan weet je wat er gaat gebeuren,' ik zuchr even en kijk Jack aan. " kan hij niet wat ontsmet doekjes krijgen voor zijn winden dan zal ik het doen. Alleen dat oke zijn wond is strams helemaal ontstoken. Dus als je hem van die doekjes geef en misschien wat verband beloof ik je dat als je het wilt ik op hem zal opassen" beloof ik smekend. ' ik knuffel Jack terug. ' Ik hou van je oke? Ga maar evem lekker slapen" stel ik hem gerust


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood
    Ik negeer Tyler de rest van de hele reis en kijk de hele tijd naar de andere mensen in de cabine. Na ongeveer een paar uur reizen krijgen we eindelijk te horen dat we gaan landen. Hoe eerder ik van Tyler af ben, hoe beter. Na nog een half uur langer in het vliegtuig te moeten zitten, kunnen we eindelijk uitstappen. Als het vliegtuig vast zit aan de vlieghaven pak ik mijn spullen en loop het vliegtuig uit. Eenmaal in de luchthaven aangekomen voel ik me beter. Finally ben ik van mijn problemen af die zich in Engeland speelde. Niemand kent mij hier en hier heb ik geen kans om opgepakt te kunnen worden. Ik loop gelijk door. Ik hoor her en der Spaanse mensen praten, maar wat verwacht je dan ook op een Spaanse luchthaven?


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Joël negeert me gelukkig de rest van de reis, wat voor mij een perfecte gelegenheid is om wat uurtjes slaap in te halen. Ik open mijn ogen pas als ik de mechanise stem hoor die zegt dat we zo gaan landen. Ik heb de hele reis mijn riem om gehad, dus daar kijk ik niet naar om. Als we zijn geland klik ik de riem los en ik loop uit het vliegtuig. In de luchthaven pak ik mijn tas en ik loop naar buiten. De vertrouwde Spaanse zon schijnt om me heen, en de taal waar ik mee ben opgegroeid hoor ik overal om me heen. Dit zorgt er automatisch voor dat er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik vis mijn Rayban uit mijn tas en zet hem snel op. Ik kijk om me heen en zie dan opeens een paar van mijn familieleden staan. Ik bijt op mijn lip en loop naar ze toe. Mijn moeder is er, mijn oom, mijn oudere broer en mijn opa. Ik weet niet hoe ze zijn. Of ze zijn superblij om me te zien, of ze zijn kwaad omdat ik het weer niet aan kon..


    El Diablo.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Na een tijdje zie ik een bekend gezicht onze kant opkomen. Tyler. Eerder deze middag kwam Cele ook al aan. Het verbaast me dat Cele en Tyler niet samen zijn gereisd, aangezien Tyler de opdracht had gekregen om op Celene te passen. 'Kijk is wie we daar hebben, mi hermano' zeg ik grijnsend. Hoewel Tylers terugkeer zwakte betekende, was ik toch wel blij om hem te zien. 'Je zusjes wachten op je' zeg ik daarna lachend. Mijn onze zusjes doel ik op Sydney en Nevae, de twee van vijftien en veertien. Zij waren volledig Spaans en zij moesten nu dus nog Engels leren, wat Nevae beter afging dan Sydney. 'Wat heb je allemaal uitgespookt gast?' Vraag ik aan hem en ik geef hem een klap op zijn rug. We lopen met zijn vijven terug naar de auto.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Kijk is wie we daar hebben, mi hermano' zegt Riley en ik lach zachtjes. 'Je zusjes wachten op je' zegt hij vervolgens en ik knik. 'Leuk toch.' zeg ik. 'Wat heb je allemaal uitgespookt gast?' Vraagt hij en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Tja... Ik zeg alleen dat het daar een en al drama is..' mompel ik. Het is wel zo, waarom denk je dat ik Aiden en Gio nog geluk wenste? Die twee hebben het eigenlijk niet eens nodig.. 'Laat ik het maar houden op familie en One Night Stands... Want vrienden of liefde met mij erbij gaat niet samen.' mompel ik. Dat merkte ik ook al een paar jaar. Die o zo goede vrienden laten je een voor een toch in de steek als ze je niet meer nodig hebben. En liefde... Tja, dat is wel duidelijk..


    El Diablo.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler knikt als ik zeg dat onze zusjes op hem wachten. 'Leuk toch.' zegt hij dan. Als ik aan hem vraag 'Wat heb je allemaal uitgespookt gast?' haalt hij nonchalant zijn schouders op. 'Tja... Ik zeg alleen dat het daar een en al drama is..' mompelt hij dan. Ik kijk hem aan. Hij moet meer vertellen, alleen dat kleine zinnetje is echt niet genoeg voor mij en dat weet hij ook wel. 'Laat ik het maar houden op familie en One Night Stands... Want vrienden of liefde met mij erbij gaat niet samen.' mompelt hij dan. Ik knik even. Een half uur later komen we aan bij het gebied van de maffia. Alleen onze familie, andere maffioso en een andere familie die bij de maffia hoort mag hier komen. Als we binnen zijn sluiten de hekken weer. We hebben eigenlijk een soort van onze eigen stad. Hier hebben we alle trainingen. Als de auto stopt stap ik uit. Ik houd de deur voor Tyler open. 'Ga je mee naar Nevae en Sydney? De jongste twee Valentino's?'


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik kijkt uit het raam en zie de gebouwen snel voorbij gaan. Uiteindelijk stoppen we voor een hoog hek en ik kijk voor me uit. Het was heerlijk om in een maffiafamilie te zitten. Je hebt zoveel voordelen. Mensen die alles voor je doen uit angst, altijd een familie die achter je staat en je hebt zowat een eigen stad. De auto stopt en de hekken sluiten achter ons. 'Ga je mee naar Nevae en Sydney? De jongste twee Valentino's?' vraagt Riley en ik knik. 'Ja, tuurlijk.' glimlach ik. Ik stap uit en er staat al snel een meisje naast me om mijn tas aan te pakken. 'Je weet waar mijn kamer is.' zeg ik en ik kijk naar het gigantische huis voor me. Nou Ty... Welkom thuis..


    El Diablo.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler knikt ja op mijn vraag of hij mee gaat naar de jongste twee Valentino's. 'Ja, tuurlijk.' glimlacht hij. Tyler stapt ook uit en er staat al snel een meisje naast hem om zijn tas aan te pakken. 'Je weet waar mijn kamer is.' zegt hij en hij kijkt naar het gigantische huis voor hem. Ik trek Tyler mee naar de 'stad', want daar zijn Nevae, Sydney en waarschijnlijk ook Celene. Tot mijn verbazing had ik gelijk ook. 'Tyler!' roept Nevae met een zwaar Spaans accent blij. Celene kijkt op en ziet Tyler staan. Ze had me daarstraks het hele verhaal verteld. Als ze wil weglopen pak ik haar arm vast en trek haar naar me toe. Dan keer ik haar rug naar me buik en houd ik haar met beide handen stevig vast. 'No. No. Valentino's lopen niet weg van een ander. Die gaan altijd face to face met elkaar praten' zeg ik tegen haar. 'Laat me los Riley, ik meen het' zegt Cele bevelend. Ik begin te grijnzen. 'Nee. Doe ik niet. Jij gaat het maar eerst uitpraten met je broer' zeg ik dwingend tegen haar. Ik houd haar dan nog strakker vast, want ik ken haar trucjes onderhand wel.


    That is a perfect copy of reality.

    IrishNialler schreef:
    Lysan Horan

    Ik meen het serieus. Het was nooit mijn bedoeling om hierin verstrikt te raken, maar ik heb nu geen keuze meer. En dat komt allemaal door Tyler. Ja, jij bent hier echt niet de enige die Tyler haat hoor. Ik vind het echt jammer van je zusje, maar ik kan er niets aan doen. Ik beloof ervoor te zorgen dat Jack niets overkomt zolang jij goed voor Jay zorgt en hem niets aan doet. Zo wel, dan weet je wat er gaat gebeuren,' ik zuchr even en kijk Jack aan. " kan hij niet wat ontsmet doekjes krijgen voor zijn winden dan zal ik het doen. Alleen dat oke zijn wond is strams helemaal ontstoken. Dus als je hem van die doekjes geef en misschien wat verband beloof ik je dat als je het wilt ik op hem zal opassen" beloof ik smekend. ' ik knuffel Jack terug. ' Ik hou van je oke? Ga maar evem lekker slapen" stel ik hem gerust


    Clary Danielle Flynn

    'Kan hij niet wat ontsmet doekjes krijgen voor zijn wonden dan zal ik het doen. Alleen dat, oke? Zijn wond is straks helemaal ontstoken. Dus als je hem van die doekjes geet en misschien wat verband beloof ik je dat als je het wilt ik op hem op zal passen,' zegt Lysan. Ik knik en pak een EHBO doos. Ik ga op mijn hurken zitten zodat Jay me goed kan zien. 'Kijk, dat is Lysan, ze gaat gezellig met je spelen. Waarmee wil je spelen?' vraag ik. Mijn kleine broertje loopt wankelend naar Lysan en knuffelt haar. Ik glimlach. Hij is echt ongelooflijk schattig. Daarna loopt hij weer naar mij. 'Met broem broem!' zegt hij vrolijk. Ik knik. 'Ben zo terug,' zeg ik, en ik ren naar de auto en pak wat van zijn autootjes. Daarna loop ik terug. 'Broem broem!' roept Jay vrolijk, en hij pakt een autootje. Ik glimlach en geef er eentje aan Lysan. De rest leg ik neer.

    Jack Matthew Styles

    Ik pak ook een van de autootjes. Vroeger speelden ik en Harry hier ook heel erg veel mee. Ik verbeeldde me dan altijd dat ik in een zo een raceauto zat, en Harry was dan een grote vrachtwagen die de hele weg ging blokkeren. En dan waren er allemaal ongelukken. Ik glimlach en kijk naar Jay. 'Tuut tuut,'zeg ik, en ik snij zijn autootje af. Hij begint hard te lachen en rijd hard met zijn autootje tegen die van mij aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Hij trekt me mee naar de "stad". Het was eigenlijk een enorm plein in het midden van ons terrein, met allemaal winkels van onze familie of de andere twee families. Dit terrein was ook eigenlijk alleen open voor deze drie families. De Valentino's, De Rodriquez familie en de Mateo's. Je mocht ook nog wel je vrienden meenemen die je buiten dit terrein had en ook andere maffiafamilies uit andere landen kwamen binnen. 'Tyler!' roept Nevae blij als ze me ziet en ik lach. Ik geef haar snel een knuffel en zie dan Celene. Die is minder blij om me te zien, wat denk je dan. Ze haat me.. Ze wil gelijk weglopen maar Riley grijpt haar arm vast. Al snel staat ze vast tegen zijn buik aan en ik zucht even. 'No. No. Valentino's lopen niet weg van een ander. Die gaan altijd face to face met elkaar praten' zegt Riley. 'Laat me los Riley, ik meen het' zegt Celene bevelend, maar Riley luistert er natuurlijk niet naar. 'Nee. Doe ik niet. Jij gaat het maar eerst uitpraten met je broer' zegt Riley en ik kijk hem aan. 'Laat maar zitten Riley, ze haat me toch.' mompel ik...


    El Diablo.

    Lysan Horan
    Ik zucht opgeluchtr als de ehbo doos in mijn zicht is en richt me maar op het kind.. 'Kijk, dat is Lysan, ze gaat gezellig met je spelen. Waarmee wil je spelen?' Het jongetje komt naar me toe en knuffelt me. Oke zo erg was dit nietm, zo kon ik mijn gedachte ergens anders op richten 'Met broem broem!' zegt hij vrolijk. al snel is ze terug met autootjes. 'Broem broem!' roept Jay vrolijkIk gniffel zachtjes als Jack mee speelt.'Jay, ik doe eventjes Jack helpen, daarna zal ik met je spelen' beloof ik het joch en begin Jacks been schoon mte maken en te verbinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik zuchtte diep en keek een beetje rond. De broers van Tyler waren er en ik raakte een beetje gefrustreerd, het feit dat mijn vrienden weg waren naar weet ik veel waar en zonder het mij het even te vertellen. Ook nog de feit dat Tyler mij haat is hatelijk. Ik liep naar Aiden en zuchtte diep. "Mag ik weten waarom Tyler weg is gegaan en ik nu met twee dubbelgangers van Tyler opgescheept zit? Joél ging opeens ook weg, maar ik denk niet dat je weet waarom." Zei ik en keek hem schuin aan. Ik vond het niet bepaald leuk dat ze zo abrupt zijn vertrokken en ja.. Nu zat ik met de gevangenen, Rhine, Clary en twee Valentino broers. Dit ging een zware tijd voor me worden, ik zou regelmatig boos en chagrijnig zijn, maar dat zijn ze waarschijnlijk al een beetje gewend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler geeft Nevae snel een knuffel en ziet dan Celene ook. Die is minder blij om hem te zien. Tyler kijkt me aan. 'Laat maar zitten Riley, ze haat me toch.' mompelt hij. Celene en ik kijken hem beide tegelijk aan. Dat is niet wat ze mij verteld had. 'Ik haat jou niet. Ik dacht dat je mij haatte, omdat ik met een pistool tegen je slaap heb geslagen.' En dat heeft ze me ook niet verteld. Ze krimpt gelijk nadat ze was uitgesproken in elkaar, omdat ze bang is dat ik boos word op haar. 'Cele, doe maar rustig hoor. Ik doe je niks' zeg ik gerustellend tegen haar. Cele komt langzaam weer omhoog. Ik houd haar nog steeds stevig vast, want ik vertrouw het nog niet helemaal. 'Het spijt me Ty. Ik had het niet moeten doen.' Mompelt ze dan zachtjes.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ze kijken me tegelijk aan. 'Ik haat jou niet. Ik dacht dat je mij haatte, omdat ik met een pistool tegen je slaap heb geslagen.' zei Cele en ik frons even. Waarom zou ik haar daarvoor haten.. Ze krimpt meteen in mekaar dus ik weet al gelijk dat ze dat niet aan Riley heeft verteld. 'Cele, doe maar rustig hoor. Ik doe je niks' zegt Riley geruststellend, en ze komt langzaam weer omhoog. 'Het spijt me Ty. Ik had het niet moeten doen.' Mompelt ze vervolgens. Ik knik en leg een hand op haar schouder. 'Het is al goed, ik moet gewoon niet altijd de koppige idioot uithangen.' zeg ik met een zwak glimlachje. Tja, als het gewoon een vriend was geweest boeide het me niet wat hij te zeggen had. Maar familie is familie, en daar kan je beter geen ruzie mee krijgen..


    El Diablo.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler knikt en legt een hand op Celene's schouder. 'Het is al goed, ik moet gewoon niet altijd de koppige idioot uithangen.' zegt hij met een zwak glimlachje. Op Celene's gezicht verschijnt ook een kleine glimlach. 'Nee, dat moet je inderdaad niet. Hoe zit het nu met die 'vrienden' van je?' vraagt ze dan. 'Gewoon uit nieuwschierigheid' vervolgt ze er snel achteraan. Ik laat Celene los, omdat ik weet dat het het goede moment is. Ik kijk hun beide aan. 'En nu gaan jullie me haarfijn uitleggen waarom Celene eigenlijk onder de sneeën zit, waarom Tyler met een pistool is geslagen en wat jullie daar hebben uitgespookt.' zeg ik bevelend tegen hun twee. Celene fronst even met haar wenkbrauw. 'Heb je niet genoeg gehoord vanmiddag?' vraagt ze dan aan mij.


    That is a perfect copy of reality.