• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: 1 ROL OVER
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - Bedreigt Zayn Malik
    - NODIG - Bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall
    Drielingbroer van Tyler || Aiden Jake Valentino ||HaIcyon
    Drielingbroer van Tyler || Giovanni Alec Valentino ||Kayal



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 22:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    (Mijn topics)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [MT]


    How far is far

    Mijn topics


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    Ik kijk een beetje rond, en na een tijdje loop ik naar buiten. Ik schrik als ik het lichaam van June zie verbranden. Ik ren naar Jace. 'Wie heeft haar vermoord? Was het Tyler? Zal wel,' zeg ik, en ik kijk naar het lichaam. Moorden vind ik vreselijk. Het zorgt ervoor dat er een hele familie jaren in verdriet moet zijn. En het maakt mensen kapot. Dat is precies wat ik dus niet snap aan dat soort mensen. Zelf zijn ze kapot gegaan doordat vrienden of familie is vermoord, dan gaan ze het slechte pad op en vermoorden ze anderen. En zo is het cirkeltje rond. Ik wil zelf nooit iemand vermoorden. Misschien komt het ook door jeugd trauma's of zo, maar ik kan er gewoon niet tegen. 'Het is walgelijk dat we haar gewoon hier verbranden terwijl ze een mooi graf zou kunnen hebben,' zeg ik naar de waarheid.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek Joél en Tyler verbaasd aan. Ty had de lichaam van June in brand gezet en ze hadden een discussie. Een discussie die volgens mij nooit ging stoppen. Ik zuchtte diep toen Tyler vertrok met zijn vriend. Joél verdween van mijn zijde en kwam terug met zijn tas in zijn handen. 'Ik ga Tyler achterna, zorg jij dat hier alles geregeld wordt?' Ik fronste diep en keek hem schuin aan. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en vertrok. 'Oh en Jace, kom me niet achterna. Ik red me wel. Bel anders Emy op, misschien kan die je helpen?' Ik knikte even beduusd en hij vertrok met zijn auto. Oké dan, ik begreep hier eigenlijk helemaal niks van, maar ik moest hier meeleven. 'Wie heeft haar vermoord? Was het Tyler? Zal wel,' Ik rolde met mijn ogen. "Natuurlijk, het is niet dat je om hem geeft of überhaupt om iemand van de ontvoerders." Zei ik en rolde opnieuw met mijn ogen. 'Het is walgelijk dat we haar gewoon hier verbranden terwijl ze een mooi graf zou kunnen hebben,' Ik zuchtte diep. "Natuurlijk zou ze een graf krijgen, haar familie is eenmaal perfect. Als ik dood was zou ik dat niet kunnen verbeelden." Zei ik kil. Mijn stemming was weer eens veranderd, geen verrassing.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Natuurlijk, het is niet dat je om hem geeft of überhaupt om iemand van de ontvoerders,' zegt ze. 'Hoezo denk jij dat ik niet om mensen geef. Nee, ik geef niet om Tyler. Ik dacht dat we samen gingen werken. Ik wist niet dat we opeens beste vrienden moesten worden.' Ik kan niet geloven dat Jace zo anders kan zijn. Toen ik Joel bijna heb vermoord deed ze opeens aardig en dacht ik dat er een kans was dat we echt vriendinnen konden worden. Nu is ze weer de Jace die ik niet uit kan staan. 'Natuurlijk zou ze een graf krijgen, haar familie is eenmaal perfect. Als ik dood was zou ik dat niet kunnen verbeelden.' Ik schrik van de kilheid in haar stem. 'Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde eigenlijk dat iedereen het verdient om een mooi graf te hebben. Jij ook. Iedereen. En jij denkt dus blijkbaar heel vaak dat andermans leven perfect is omdat de jouwe dat niet is. Ik zal je eens wat vertellen; niemand heeft een perfect leven,' zeg ik. Het was niet mijn bedoeling om het als een preek te laten klinken, maar waarschijnlijk klinkt het zo wel. Ik twijfel even voordat ik het zeg. 'Jace, toen die dag dat jij naar mij toe kwam... Ik dacht echt dat we vriendinnen zouden kunnen worden. Ten minste, dat hoopte ik. Maar nu begrijp ik dat je een hekel aan me hebt,' zeg ik. Ik realiseer me nu pas hoe dom dat pas echt klinkt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Hoezo denk jij dat ik niet om mensen geef. Nee, ik geef niet om Tyler. Ik dacht dat we samen gingen werken. Ik wist niet dat we opeens beste vrienden moesten worden.' Ik lachte spottend en keek haar aan. ''Dacht je echt dat we samen gingen werken? Wauw, je had geluk dat ik toen in een goede bui was, anders was je echt dood geweest, geloof me maar.'' Zei ik en haalde een hand door mijn haren heen. ''Maar ja, wat zou ik anders van je moeten verwachten?'' maakte ik af en grinnikte. 'Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde eigenlijk dat iedereen het verdient om een mooi graf te hebben. Jij ook. Iedereen. En jij denkt dus blijkbaar heel vaak dat andermans leven perfect is omdat de jouwe dat niet is. Ik zal je eens wat vertellen; niemand heeft een perfect leven,' Ik rolde opnieuw met mijn ogen en keek haar kil aan. ''Vergeleken met mij heeft iedereen een perfect leven en zeker de familie van die rijke kakkers, dus kijk uit met je woorden.'' zei ik en draaide me om, om tegen de muur aan te leunen. Ik had spijt van het roken, maar ik moest even op rust komen, hopelijk raakte ik echt niet verslaafd als Emy, ach ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Nog steeds huilend en rillend sta ik op. Ik moest naar Jack, ik had hem nodig. Ik ga alle deuren af en na een tijdje heb ik de goede deur gevonden. Nog hard huilend loop ik naar binnen. Ineens zie ik Clary de vriendin van tyler. Boos van verdriet loop ik op haar af. " waarom?! Waarom June, ik ver oord jou toch ook niet zomaar.!" Schreeuw ik overstuur. Ik kon niet geloven dat June dood was, dat ze gewoon weg was. Huilend begin ik te slaan met mijn nagels en handen op haar hele lijf. ' waarom!" Schreeuw ik " ze verdiende dit niet, niet om zo te moeten eindigen. Denk eens aan ons, mijn ouders mijn broer, verdiende ze niet om hun zoiezo nog een keer te zien' krijs ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Clary Danielle Flynn

    'Waarom?! Waarom June, ik vermoord jou toch ook niet zomaar!' Hoor ik Lysan opeens schreeuwen. Ik draai me om en zie haar op me af lopen. Ze huilt. Ze begint me te slaan en te krabben. 'Waarom! Ze verdiende dit niet, niet om zo te moeten eindigen. Denk eens aan ons, mijn ouders, mijn broer, verdiende ze niet om hun sowieso nog een keer te zien,' krijst ze. Ik sla haar in een klap van me af. Ik ben geen vechtkoningin, maar ik ben niet slecht. 'Blijf met je gore poten van me af, kreng. Je moet dankbaar zijn dat hij jou niet vermoord heeft, hoewel ik die andere aardiger vond dat jou.' zeg ik geirriteerd. 'Blijf van haar af!' hoor ik haar vriendje hard roepen. Ik pak Lysan vast en duw haar tegen een muur aan. 'Hey Jackie, kijk eens hoe ik je vriendinnetje in elkaar sla! Ja, nu kan je haar niet beschermen, he!' zeg ik vals, en ik sla Lysan hard in haar gezicht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daddario schreef:
    Jacelyn Aimee Everald

    'Hoezo denk jij dat ik niet om mensen geef. Nee, ik geef niet om Tyler. Ik dacht dat we samen gingen werken. Ik wist niet dat we opeens beste vrienden moesten worden.' Ik lachte spottend en keek haar aan. ''Dacht je echt dat we samen gingen werken? Wauw, je had geluk dat ik toen in een goede bui was, anders was je echt dood geweest, geloof me maar.'' Zei ik en haalde een hand door mijn haren heen. ''Maar ja, wat zou ik anders van je moeten verwachten?'' maakte ik af en grinnikte. 'Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde eigenlijk dat iedereen het verdient om een mooi graf te hebben. Jij ook. Iedereen. En jij denkt dus blijkbaar heel vaak dat andermans leven perfect is omdat de jouwe dat niet is. Ik zal je eens wat vertellen; niemand heeft een perfect leven,' Ik rolde opnieuw met mijn ogen en keek haar kil aan. ''Vergeleken met mij heeft iedereen een perfect leven en zeker de familie van die rijke kakkers, dus kijk uit met je woorden.'' zei ik en draaide me om, om tegen de muur aan te leunen. Ik had spijt van het roken, maar ik moest even op rust komen, hopelijk raakte ik echt niet verslaafd als Emy, ach ja.


    Rhine Jessica Mason

    'Dacht je echt dat we samen gingen werken? Wauw, je had geluk dat ik toen in een goede bui was, anders was je echt dood geweest, geloof me maar.' zegt ze. Ik lach schamper, maar reageer niet. 'Vergeleken met mij heeft iedereen een perfect leven en zeker de familie van die rijke kakkers, dus kijk uit met je woorden.' zegt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Misschien moet jij eens leren niet alleen aan je eigen verdriet te denken. Ik weet niet wat je de hele tijd denkt, maar je doet net alsof jij hier de enige bent die ooit iets ergs mee heeft gemaakt. En noem me nooit meer een rijke kakker,' zeg ik zo bedreigend mogelijk. Ik weet dat het er waarschijnlijk maar slapjes uit komt, maar toch... Het is beter dan niets. Ik kan er niet tegen als mensen in hun verdriet zitten en doen alsof hun eigen verdriet het enige is dat telt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    met een klap slaat ze me van haar aft. 'Blijf met je gore poten van me af, kreng. Je moet dankbaar zijn dat hij jou niet vermoord heeft, hoewel ik die andere aardiger vond dat jou.' zegt ze geiriteerd 'June verdiende haar leven' krijs ik in haar oor. 'Blijf van haar af!' roept Jack. Ik word hard tegen de muur aangeduwd 'Hey Jackie, kijk eens hoe ik je vriendinnetje in elkaar sla! Ja, nu kan je haar niet beschermen, he!' en voel een harde klap. 'blijf van me af trut' sis ik en begin terug te slaan. Woedend kijk ik haar aan, ze hadden het leven van mijn zusje weg genomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Misschien moet jij eens leren niet alleen aan je eigen verdriet te denken. Ik weet niet wat je de hele tijd denkt, maar je doet net alsof jij hier de enige bent die ooit iets ergs mee heeft gemaakt. En noem me nooit meer een rijke kakker,' Ik rolde even met mijn ogen en zuchtte diep. ''Hoor je mij mijn verhaal aan iemand uiten? Nee nooit, dus ik verdrink niet in mijn eigen verdriet. Ik bedoelde trouwens de band van de familie die ik kakkers noemde, niet jij.'' zei ik en liep naar binnen, naar mijn zogenoemde kamer en haalde al mijn make-up weg, kamde mijn haar nog wat beter en ging weer naar buiten om een emmer water op June's lichaam te gooien. Tyler was echt dom om het lijk echt daar te verbranden.. Ik deed mijn capuchon op mijn hoofd en keek naar de uitzicht wat er voor zover was. De snee in mijn pols bloedde nog, maar ik deed er niks aan, het was misschien nodig. ''Is het nog waard om te leven?'' mompelde ik in mezelf en sloeg mijn armen over elkaar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Clary Danielle Flynn

    'June verdiende haar leven,' krijst ze in mijn oor. 'Manieren, Horan, manieren!' zeg ik terug. 'Blijf van me af trut,' sist ze, en ze begint terug te slaan. Woedend pak ik haar hoofd vast en bonk ik ermee tegen de muur. Ik durf geen echte schade aan te richten, want wie weet is ze zo meteen al dood, en dat wil ik niet. Ik duw haar tegen de grond en ga boven haar hangen. 'Ik heb je zus niets gedaan. Dat was Tyler, en die klootzak ik al weg gevlucht. Dus ik weet niet waarom je mij nu slaat,' zeg ik. Ik kan er niet tegen dat ik er al die tijd voor Tyler was, en hij me behandelde als een vreemdeling en naar Jace ging. Ik heb geen zin meer om altijd voor hem klaar te staan. Ik heb er genoeg van. Om mijn woede kwijt te kunnen sla ik Lysan nog eens vol in haar gezicht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    'Hoor je mij mijn verhaal aan iemand uiten? Nee nooit, dus ik verdrink niet in mijn eigen verdriet. Ik bedoelde trouwens de band van de familie die ik kakkers noemde, niet jij,' zegt ze, en ze loopt naar binnen. Ik blijf gewoon kijken naar het vuur. Het maakt me verdrietig, omdat ik weet dat als ik nu dood zou gaan, mijn vader precies het zelfde zou doen zodat mensen niet zijn DNA zouden kunnen stelen. In dat opzicht is mijn vader echt een freak: hij is doodsbang dat iemand hem vermoorden ofzo. Jace komt weer naar buiten en gooit een emmer met water over het vuur. Ik kijk naar de as. Opeens bedenk ik me iets. Ik ga deze as niet op een random plaats gooien, ik ga het aan Lysan geven. ''Is het nog waard om te leven?' mompelt Jace. Ik kijk haar aan. 'Ga me nou niet zeggen dat je depressief bent. Nu Tyler en Joel allebei opgedonderd zijn, kunnen we niet zonder je.' Ik haat het om het toe te geven, maar het is waar.


    Spoiler alert: you will save yourself