• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: 1 ROL OVER
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - Bedreigt Zayn Malik
    - NODIG - Bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall
    Drielingbroer van Tyler || Aiden Jake Valentino ||HaIcyon
    Drielingbroer van Tyler || Giovanni Alec Valentino ||Kayal



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 22:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ga me nou niet zeggen dat je depressief bent. Nu Tyler en Joel allebei opgedonderd zijn, kunnen we niet zonder je.' Ik keek op en zag Rhine weer, ik haalde mijn schouders op en blies wat damp uit. ''Om eerlijk te zijn wel, maar ja. Ik ga even naar binnen, voor ik mezelf iets ergs aan ga doen.'' zei ik en liep vervolgens naar binnen. Daar zag ik Clary Lysan in elkaar slaan, een diepe zucht verliet mijn lippen. ''Dat is niet jouw werk, ik zeg het maar.'' Ik hief mijn handen op en grijnsde licht. Soms was het echt leuk om mensen te pesten, daar werd ik een beetje blij van in deze omstandigheden. Met een zuchtje plofte ik op de bank neer en sloeg mijn benen over elkaar. Ik voelde me alleen zonder Ty of Joél, raar genoeg. Niemand begreep me behalve hun en ze waren weer eens allebei weg en ik wist dat ze maar na hun terugkomst weer gingen negeren. Mijn leven ging naar de knoppen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Giovanni Alec Valentino

    De opdracht was voor mij duidelijk, en het beviel me ook. Het was lang geleden dat ik zo'n opdracht kreeg, meestal werd ik door mijn oom of vader er alleen op uit gestuurd om eventueel in te grijpen als het mis gaat met de drugshandel... Ik parkeer de auto bij de loods en zet mijn zonnebril op. Even het enige ding verbergen wat me anders maakte dan Tyler en Aiden. Mijn blauwe ogen. Ik snapte het nog steeds niet eigenlijk, zowat niemand in de familie heeft lichte ogen en dan kom ik aan met helderblauwe. Natuurlijk...
    Ik stap uit en zie twee meisjes staan bij een hoopje as, waarvan er een al snel naar binnen gaat. Ik voel me een beetje misselijk worden bij de geur, maar ik hou me sterk. 'Wie ruimt dat op? Ik heb geen zin om gelijk mijn eerste dag hier in de stank door te brengen.' zeg ik en ik laat mijn rugzak op een schouder hangen. Zonder op een antwoord te wachten loop ik naar binnen en ik gooi mijn rugzak ergens neer. 'Hmh.. Dit is wel wat anders dan de luxe in Spanje.. Het verbaast me dat die gozer het hier kon volhouden...' zeg ik met een klein lachje. De mensen zouden me tot nu toe alleen een beetje "herkennen" door mijn stem. Mijn stem is net wat dieper dan die van Tyler, maarja.. Daar ben ik de oudste voor, toch?


    El Diablo.

    Clary Danielle Jaspers

    Ik laat Lysan los en loop naar buiten. Ik schrik als ik Tyler zie. Ik loop naar hem toe. 'Wat de f*ck dacht jij wel niet? Zomaar mensen vermoorden! Je moet even normaal doen, Tyler Valentino! Wat is er mis met jou!' zeg ik boos. Ik denk er over na om hem te slaan. Ik kijk naar zijn ogen. Ze zijn blauw. Wacht eens even, Tyler heeft helemaal geen blauwe ogen, zou het... 'Godverdomme jij bent Tyler helemaal niet. Ben jij Aiden of Giovanni?' vraag ik. Ik had eerder aan Tylers broers moeten denken. Ze zijn niet echt verkeerd, en waarschijnlijk ook niet gek op Jace of zo. 'Sorry, ik had ruzie met Tyler,' mompel ik. Ik hoor Rhine achter me lachen. Ik draai me om. 'Hou je bek dicht, Flynn,' zeg ik woedend. Ik ben chagrijnig vandaag. Echt chagrijnig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Giovanni Alec Valentino

    . 'Wat de f*ck dacht jij wel niet? Zomaar mensen vermoorden! Je moet even normaal doen, Tyler Valentino! Wat is er mis met jou!' zegt een bekende stem boos en ik kijk met een kleine grijns recht in het bekende gezicht van Clary. Ik doe mijn zonnebril een stukje naar beneden zodat ze mijn ogen ziet, en zet hem dan weer terug. 'Godverdomme jij bent Tyler helemaal niet. Ben jij Aiden of Giovanni?' vraagt ze en ik lach even. 'Voor jou een vraag en voor mij een weet.' zeg ik. 'Sorry, ik had ruzie met Tyler,' mompelt ze en ik knik. 'Wow, ruzie met Ty, jij? Dat is nieuw.' zeg ik. Achter haar lacht een meisje, 'Hou je bek dicht, Flynn,' zegt ze woedend en ik grijns licht. 'Chillax Clary... Take a joint.' grinnik ik, en ik haal mijn hand door mijn haar...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Ik heb je zus niets gedaan. Dat was Tyler, en die klootzak ik al weg gevlucht. Dus ik weet niet waarom je mij nu slaat," ze slaat mijn hoofd hard tegen de muur en ik slaak een kreet en voel hoe ze me slaat en loopt weg. " bitch" mompel ik en eigenwijs volg ik haar. Daar zie ik Tyler. " Waarom heb je verdonme June vermoord asshole" ik veef hem een klap en kijk hem weodend aan. Ik haatte Tyler vanuit de grond van mijn hart.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Giovanni Alec Valentino

    Opeens komt er nog een meisje waarvan ik weet dat het een ontvoerde is, ik heb de foto's gezien.. " Waarom heb je verdonme June vermoord asshole" zegt ze en ze wil me een klap geven. Net voordat ze me raakt pak ik haar pols vast en ik draai haar arm om zo tegen haar rug. Ietsje verder draaien en ik zou het breken, maar ik ben nog lief. Ik ben hier nog geeneens een uur dus. Ik duw haar tegen een muur en klop mijn handen af. 'Oké, first things first... Zorgen dat deze mensen weer goed opgesloten zitten.' mompel ik. Als ze me weer probeerde te slaan zou ik simpel weer hetzelfde doen. Ik ben getraind, en dat is niet voor niks...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Voor ik kan slaan grijpt hij mijn pols en draait die op mijn rug en ik slaak een kreet. Oké, first things first... Zorgen dat deze mensen weer goed opgesloten zitten" mompelt hij en duet me tegen de muur. ' Blijf van me af" sis ik bozig. ' Hij heeft mijn zusje vefmoord. Saar is hij? Ik moet hem pijnigen. Ik kan dit niet laten gan" ratel ik woedend tegen de jongen die veelste veel op Tyler leek. ' Eerst verkracht hij me dan neemt ie mijn toekomstig kind weg door het te vermoorden en nu neemt hij mijn zus weg' sos ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Giovanni Alec Valentino

    ' Blijf van me af" sist ze boos en ik rol mijn ogen. ' Hij heeft mijn zusje vermoord. Waar is hij? Ik moet hem pijnigen. Ik kan dit niet laten gaan. Eerst verkracht hij me dan neemt ie mijn toekomstig kind weg door het te vermoorden en nu neemt hij mijn zus weg' sist ze en ik kijk haar aan. 'Meid, als jij achter een vliegtuig aan kan gaan vind ik het heel knap.. Echt, ik wil ook wel leren vliegen.' lach ik. Ik loop naar haar toe en trek haar ruw omhoog bij haar arm. 'Luister bitch, je kan gaan smeken, je kan gaan schelden en je kan gaan vechten maar het helpt helemaal niks.' sis ik. Ik trek haar mee naar boven en duw haar in een hok bij een jongen. 'Gebruik je verstand, als je dat hebt.' zeg ik en sluit de deur achter me. Ik loop weer naar beneden en kijk de rest aan. 'Kom op mensen, wat is dit voor welkomscomité.. Ik krijg niet eens wat te drinken joh.' zeg ik en plof vervolgens nonchalant op de bank...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Meid, als jij achter een vliegtuig aan kan gaan vind ik het heel knap.. Echt, ik wil ook wel leren vliegen.' lacht hij. Ruw trekt hij me aan mijn arm omhoog. 'Luister bitch, je kan gaan smeken, je kan gaan schelden en je kan gaan vechten maar het helpt helemaal niks.' sist hij en bios kijk ik hem aan en word mee gesleurd door hem 'Gebruik je verstand, als je dat hebt.' hij sluit de deur en ik zie JAck. Ik kruip tegen hem en begin weer te huilen " Ze is dood Jack' snik ik zachtjes tegwn hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren Alexia Tomlinson

    Ik kijk toe naar het gebeuren voor me. Ik zie hoe June zwaar mishandeld wordt en uiteindelijk wordt vermoord en hoe ze daarna in brand gestoken wordt. Ik kijk Tyler en de andere jongen na. Dit is de tweede moord voor Tyler. Ik voel grote medelijden voor Niall. Ik ben dan zelf ook mijn zusje verloren, maar als je zag hoe hecht hun met zijn drieën waren. Ik zucht even. Na een paar extra minuten komen Joél en Jace binnen. Tyler en Joél raken in een discussie en al snel pakken ze beide hun spullen om dan Jace achter te laten. Ik heb de neiging om een opmerking te maken, maar ik houd wijselijk mijn mond. Als twee jongens binnenkomen die verdraait veel op Tyler lijken frons ik mijn wenkbrauwen even. Clary begint gelijk tegen een van die twee te schreeuwen en daarna doet Lysan hetzelfde. Een van die gasten doet gelijk Lysan pijn. Daarna gaat hij op de bank zitten en zegt hij wat. 'Kijk is wie we daar hebben. De twee clonen van Tyler. Zijn jullie ook al zo vreselijk irritant geboren?' vraag ik aan hun.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik was nogal chagrijnig en toch hoorde ik twee bekende stemmen, de stemmen van de broers van Tyler. De zoveelste zucht vandaag verliet mijn lippen en negeerde het lawaai zo goed mogelijk. De één ploft naast mij neer op de bank. 'Kom op mensen, wat is dit voor welkomscomité.. Ik krijg niet eens wat te drinken joh.' Ik rolde met mijn ogen. "Het leven is hard en helaas moet je zelf maar iets gaan halen als je wilt." Zei ik, maar mijn blik nog steeds gericht naar een imperfectie in de muur. Ik probeerde me een beetje af te sluiten, maar ik kon zo nu en dan wel een opmerking maken vond ik zelf. Nu zat ik opgescheept met twee dubbelgangers van Tyler - die me waarschijnlijk ongeveer nu wel begint te haten, helaas ach ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Clary Danielle Flynn


    'Wow, ruzie met Ty, jij? Dat is nieuw.' Ik rol met mijn ogen. 'Inderdaad, want al die andere tijd liep ik als een hondje achter hem aan. Nee, ik ben even klaar met hem,' zucht ik. Ik zie hoe hij en Lysan wat praten en hij Lysan pijn doet. 'Dude, dat kreng is het helemaal niet waard. Ze komt er wel achter dat ze er gewoon doorheen moet. En jij bent vreselijk arrogant dus moet je Giovanni wel zijn,' mompel ik. Ik zie dat Aiden er ook aan komt. 'Zijn jullie door Tyler gestuurd ofzo?' vraag ik. Eigenlijk heb ik nu totaal geen zin om het over Tyler te hebben. Ik kan er gewoon niet tegen dat hoewel ik er altijd was, hij me behandelde als vuil en ik dat ook nog goedkeurde ook. Ik kijk op mijn horloge, shit, het is drie uur. Ik moet Jay van school halen. 'Ben zo terug,' mompel ik, en ik stap in mijn auto. Gelukkig is Jays school dichtbij. De kleine jongen komt op me af lopen. Ik glimlach en knuffel hem. Maar wat moet ik met hem doen? Ik kan zo snel geen oppas regelen. Misschien dat iemand op hem wil letten? Ik neem hem mee naar de loods en loop naar Lysan en Jack. 'Lysan, wil je alsjeblieft voor mijn broertje Jay zorgen? Hij is autistisch dus kan ik niet de hele tijd op hem letten. Ik heb ook nog wat speelgoed voor hem in de auto,' zeg ik. Ik kan dan soms wel harteloos zijn, maar als het om mijn broertje gaat dan doe ik alles voor hem. Hij is de enige familie die ik nog heb, en ik wil hem niet kwijt. 'Dan kan je wel in een rustige kamer gaan zitten. En waag het niet om hem iets aan te doen!' Zeg ik. Ik kijk naar Jay. De glimlach is niet van zijn gezicht weg te denken. Hij is zo ongelooflijk schattig en hij betekend alles voor me.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Lysan, wil je alsjeblieft voor mijn broertje Jay zorgen? Hij is autistisch dus kan ik niet de hele tijd op hem letten. Ik heb ook nog wat speelgoed voor hem in de auto,' zegt Clary en ik kijk haar en haar broertje aan. Oke hij was cute. ' je kan dan in een rustige kamer zitten. Waag het niet om hem wat aan te doen' zegt ze. Ik kijk haar aan ' waarom zou ik dat doen. Denk dus niet dat ik op hem ga letten na alles wat hier gedaan is sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Clary Danielle Flynn

    'Waarom zou ik dat doen. Denk dus niet dat ik op hem ga letten na alles wat hier gedaan is.' Ik rol met mijn ogen. Sommige mensen snappen het hele principe dwingen niet. 'Doe het gewoon. Hij is mijn alles en als je hem ook maar iets aan doet, dan gaat je loverboy eraan,' zeg ik. Ik zie Jack me bang aankijken. Ik glimlach vals naar hem. 'Ja, dan ga jij eraan,' zeg ik tegen hem. Hij schudt zijn hoofd. 'Jullie zijn gewoon allemaal ziek in jullie hoofd! Jullie zouden in een gesticht moeten zitten!' roept hij boos. Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'O ja, leuk voor je,' zeg ik. Ik wend me weer tot Lysan. 'Ik meen het serieus. Het was nooit mijn bedoeling om hierin verstrikt te raken, maar ik heb nu geen keuze meer. En dat komt allemaal door Tyler. Ja, jij bent hier echt niet de enige die Tyler haat hoor. Ik vind het echt jammer van je zusje, maar ik kan er niets aan doen. Ik beloof ervoor te zorgen dat Jack niets overkomt zolang jij goed voor Jay zorgt en hem niets aan doet. Zo wel, dan weet je wat er gaat gebeuren,' leg ik uit.

    Jack Matthew Styles

    Ik schud mijn hoofd. 'Doe het niet Lysan. Ik heb je nu bij me en ik wil je niet meer kwijt,' smeek ik. Ik heb mijn arm beschermend om haar heen geslagen en kijk Clary boos aan. Al deze mensen hier zijn gestoord. Geen uitzondering. En nu zijn er opeens Tyler-cloons aangekomen. Ik voel woede in me op borrelen. 'Als je Tyler zo haat, waarom vermoord je dan niet gewoon een van zijn broers?' vraag ik aan Clary. Ze kijkt me geschrokken aan. 'Ik vermoord niet. Niemand,' zegt ze kortaf. Ik haal mijn schouders op en leg mijn hoofd op Lysans hoofd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Giovanni Alec Valentino

    'Kijk is wie we daar hebben. De twee clonen van Tyler. Zijn jullie ook al zo vreselijk irritant geboren?' vraagt een meisje en ik haal mijn schouders op. 'Kan zijn, ookal hoor ik dat Tyler heel anders dan mij is.' mompel ik. "Het leven is hard en helaas moet je zelf maar iets gaan halen als je wilt." Zei het meisje links van me, die ik herkende als Jace. Daar heb ik ook al veel over moeten horen, ookal werd het nieuws steeds minder vrolijk... 'Best..' mompel ik. t. 'Dude, dat kreng is het helemaal niet waard. Ze komt er wel achter dat ze er gewoon doorheen moet. En jij bent vreselijk arrogant dus moet je Giovanni wel zijn,' mompelt Clary en ik knik. 'That's me.' grijns ik. 'Zijn jullie door Tyler gestuurd ofzo?' vraagt ze vervolgens en ik knik. 'Ja, iets over depressieve gevoelens, nadenken en klaar met alles... Zoiets..' zeg ik zuchtend en ik loop naar de keuken. Ik vis een flesje cola uit de koelkast en zucht. Soms wou ik echt dat Ty niet mijn broer was... Altijd moet ik zijn klusjes opknappen. Maar toch... Het blijft familie, en die moet je helpen....


    El Diablo.