• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    Ik snap niet dat de wereld zo weinig tolereert en zich constant bemoeit met het leven van anderen. Dat homo huwelijk zou toch allang legaal moeten zijn? Beter gezegd; het is toch werkelijk bespottelijk dat mensen niet met elkaar mogen trouwen omdat ze van hetzelfde geslacht zijn?
    Echt, als "God" zo veel liefde heeft voor al zijn "kinderen", why the fuck zou hij homo's niet accepteren?
    Seriously, ik word gek van die bekrompen mensen.

    +1. Het is echt idioot om mensen zo te zien oordelen. Het slaat echt nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat zijn wij mensen toch hypocriet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jij smerig, achterbaks serpent. (cat)
    Ik had veel van je verwacht, maar niet dat je zo giftig kon zijn maar mij maakt het niet uit, ik ben niet iemand die snel vergeet.
    Ugh, ik hààt mensen met twee gezichten.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké, nog één rijtje Duits leren en de hele boel herhalen, dan aan maatschappijleer werken en als ik om half 4 daarmee op de helft ben, ga ik geschiedenis doornemen en uhhhhhhhhhhh, ik had eerder moeten beginnen. Myke, you're a lazy ass.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    Ik snap niet dat de wereld zo weinig tolereert en zich constant bemoeit met het leven van anderen. Dat homo huwelijk zou toch allang legaal moeten zijn? Beter gezegd; het is toch werkelijk bespottelijk dat mensen niet met elkaar mogen trouwen omdat ze van hetzelfde geslacht zijn?
    Echt, als "God" zo veel liefde heeft voor al zijn "kinderen", why the fuck zou hij homo's niet accepteren?
    Seriously, ik word gek van die bekrompen mensen.
    +2


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is echt zondag, damn. Zo dood T_T

    I like it!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee! Niet morgen naar school! En al zeker geen Engels toets! Bah bah bah :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wtf. Waar is het brood? :[


    :)

    Ik heb er helemaal geen zin in. Ik heb nergens zin in. Laat deze stomme stampij eens afgelopen zijn, het duurt nu al bijna een jaar! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm. Ik weet het zo even niet meer. Het is gewoon een beetje jammer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Is die kutmap nu kapot >< kapotte ringen aan je map is echt the worst. ;(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Echt een gezellig Just Dance dagje met een vriendin. Just Dance 2014 op me wii en Just Dance 4 op me ps3 ^^ :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom geven ze in zo'n week ook nog eens huiswerk op? :c


    :)

    Stomme der/die/das.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gezichtsmasker! *O*
    Het ziet er dan wel niet uit, maar mijn huid wordt er zo zacht van.
    Me gusta.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.