• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh serious? Veel te drukke dag op werk, fiets gestolen, nóg steeds m'n punt niet terug van natuurkunde en dan ook nog eens een vaag mailtje van een leraar. Oh, how I love the universe.
    Sarcasme all the way.


    Deep inside, I've never felt alive

    Opeens ben ik heel vrolijk :] Wat een paar Hobbit fans waarmee je leuke gesprekken hebt niet allemaal kunnen verrichten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Chicas schreef:
    Thanks a lot, nu voel ik me nog kutter dan voorheen.


    Your make-up is terrible

    Heeeeeel fijn hoor (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    IK MIS JE. Godverdomme. :'(


    26 - 02 - '16

    Ik wil een Hobbit fan topic. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wauw, again, care je dan helemaal niet meer? Dan hoeft het ook niet meer van mij :')

    Mag ik ook slapen en niet meer wakker worden? Dat lijkt me heerlijk.


    Your make-up is terrible

    Wat zeiken mensen er toch heerlijk over dat ik al twee keer deze maand uit eten ben geweest. Like, what the f, waar bemoei jij je mee? Het's toch mijn keuze, jeees.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil je knuffelen en nooit meer loslaten.


    26 - 02 - '16

    Atalay schreef:
    Wat zeiken mensen er toch heerlijk over dat ik al twee keer deze maand uit eten ben geweest. Like, what the f, waar bemoei jij je mee? Het's toch mijn keuze, jeees.

    Wat is überhaupt het probleem van uit eten gaan, mag ik vragen? ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik huiswerk moet maken vind ik mijn muur opeens heel interessant...


    El Diablo.

    Let the flames begin :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I love you


    26 - 02 - '16

    Vroeger was schrijven met jullie zo speciaal voor me, maar nu doen jullie het met Jan en allemaal x100 en is er niks speciaals meer van over...


    Your make-up is terrible