• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh fucking hell dude. Ik weet dat je president bent van het Dump-Jeroen-clubje maar daarvoor moet je, je niet als zo'n asociale zak beginnen gedragen tegen mij. Ik heb je nooit gedwongen om met hem om te gaan, ik heb het je altijd op voorhand gezegd, ik hield rekening met je gevoelens. Misschien moet jij eens proberen om rekening te houden met het feit dat ik echt wel van Jeroen hou en dat jij daar geen zaken mee hebt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    JES! Korra, we gaan met jouw verder! ;D (al dan wel alleen 't eerste seizoen :Y) )


    Deep inside, I've never felt alive

    Brein, ga alsjeblieft uit. Je maakt het alleen maar erger... I need a hug.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Brein, ga alsjeblieft uit. Je maakt het alleen maar erger... I need a hug.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    @Guinness: dankje! Het helpt.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dit is echt een shit dag voor me. Overal word ik als vuil behandeld. Fuck deze wereld zeg.


    -


    Your make-up is terrible

    Ongrijpbare gedachten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    R.I.P. Peter O'Toole :c


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    R.I.P. Peter O'Toole :c


    Is Peter O'Toole dood? Seriously? Nee D:
    Deze dag kan echt gewoon niet erger meer worden D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ^ Wie is dat? :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh please. Just.. shut up. Please.
    D'r komt niets nuttigs uit bij jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hector schreef:
    @Guinness: dankje! Het helpt.
    geen probleem!

    Bah bah bah... gewoon nee!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I really don't get it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wekker gezet om 4u zodat ik dan verder kan leren voor wiskunde. Mathematik macht Spaß! :')


    Take me to wonderland