• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    Muninn ----> Huginn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jou covers zijn echt amazing! Zou echt super tof zijn als je dr een voor mij zou willen maken (:

    Titel: Nalangu
    * Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over een baby dat in het Keniaanse park de Masaï Mara wordt gevonden door een vrouw van de stam de Masaï. Ze noemen het meisje, dat eigenlijk Julia heet, Nalangu, wat 'van ver gekomen' betekent. Nalangu wordt opgevoed als een Masaï en weet niet beter dat ze bij de stam hoort. Ze is net als alle andere meisjes uitgehuwelijkt aan een oudere man die meerdere vrouwen heeft, maar ze raakt verliefd op een jongen van haar leeftijd. In het geheim zien ze elkaar, zonder dat iemand er vanaf weet. Op een dag komt er een jeep met twee blanke mensen bij de stam aan, het blijken de ouders van Nalangu te zijn. Ze nemen haar mee naar hun landhuis is Engeland en daar wordt ze verplicht de Engelse taal te leren. Toch is ze nog steeds verliefd op Kurary, en hoopt ze hem ooit nog terug te zien.
    *Foto's: Ik heb een paar plaatjes uitgezocht die bij het verhaal passen, ze hoeven er niet per se in, kijk maar wat je er mee doet. Als jij iets veel beters weet, is dat alleen maar fijn!


    * Sfeer die het weer moet geven: Afrikaans
    * Horizontaal of verticaal ?: Liefst verticaal, maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
    * Eventuele Exta's: Nope

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 22:07 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Gendry -> Targaryens

    Targaryens schreef:
    Gendry -> Targaryens


    Vijand! :Y)

    Stapper > Lannisters.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    KiliGirl schreef:

    Ik heb er nog eentje nodig :)

    * Titel Every Day I Love You More || Luna Lovegood
    * Korte Samenvatting Vanaf het eerste moment in de trein, was Luna al meteen verliefd op de populaire Harry Potter. Er was een lange weg voor haar te gaan, maar dat accepteerde ze, en zo werden ze vrienden. Maar dit was Luna's doel niet, en misschien zal dat het ook nooit worden. Want Harry lijkt zich in te trekken met andere meisjes. Zullen ze ooit nog samen zijn? Terwijl de duisternis achter hun rug om groeit?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    http://2.bp.blogspot.com/-AFOCcMPBNvE/UMIqq3qYOKI/AAAAAAAADc4/akbcSOGeqZE/s1600/luna-lovegood-and-lochaven-of-scotland-blue-and-silver-tank-top-gallery.jpg

    http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20090815171218/harrypotter/images/2/2f/Harry_Potter_(HBP_promo)_3.jpg

    http://cs608816.vk.me/v608816448/891/FkibtoODIH4.jpg
    * Sfeer die het weer moet geven Verward, aangezien ze dat ook wel zijn. Maar ook dromerig, en een heel klein beetje duister.
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's Als in de titel || Luna LovegoodTeveel word, mag je dat weglaten.


    Hier je cover, ik ben alleen niet echt tevreden over de plaatsing van de tekst :X



    Zonder tekst :

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 16:09 ]


    Credendo Vides

    RubinRed --> Pinkemina


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    -

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 19:04 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry voor het lange wachten !
    Maar ik had de laatste tijd amper tijd om ermee bezig te gaan (Zat ook in een stress en depressie periode)

    Numinous schreef:

    De vorige was heel mooi geworden. Ik heb nog een verhaal waar ik een cover bij zoek...
    Titel: Maybe This Is My Happy End
    Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over Luna die aan een ziekte lijdt waardoor ze niet lang te leven heeft. Maar als ze de liefde van haar leven vindt is het moeilijk om een relatie aan te gaan.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    1
    2
    3
    Sfeer die het weer moet geven: Somberheid, maar ook verliefd. Het is niet echt sfeer...
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Eventuele Exta's: Liefst eentje met tekst en zonder tekst.... En alvast dank je!




    Credendo Vides

    HarrysBum schreef:


    * Titel: The Ripper
    * Korte Samenvatting: Olivia is een jonge vrouw van midden twintig. Ze werkt bij de krant. Wanneer Londen geteisterd wordt door een reeks moorden, is het aan haar om onderzoek te doen naar de zogenaamde 'Jack the Ripper'. Olivia praat met velen, in de hoop dat die haar meer kunnen vertellen over de moordenaar. Alleen niet iedereen blijkt te vertrouwen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Klik en een vrouw die achter een typmachine zit, maar waarvan je het gezicht niet/niet goed kan zien.
    * Sfeer die het weer moet geven: Angstig, grimmig
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal



    Credendo Vides

    Lannisters schreef:

    Titel]: Keep Calm and Carry On - Sherlock
    (Zonder streepje en van elkaar af x])
    Korte Samenvatting: Colinda en Natasja zijn elkaars beste vriendinnen. Ze wonen samen in een huisje aan de Paddington Street in het drukke Londen. Na een moord op de buurman, staat hun hele leven op de kop. Natasja is de hoofdverdachte en word uit huis gehaald, waardoor Colinda alleen achter blijft. Het eerder zo'n normale en rustige leven van de meiden is omgezet tot een groot, chaotisch gebeuren met teveel raadsels en onduidelijkheden.
    Natasja besluit niet meer terug te gaan naar Paddington Street en laat Colinda met niet meer dan een afscheidsbrief achter. Colinda is echter vastberaden haar vriendin terug te vinden en achter de waarheid te komen. Hiervoor heeft ze wel de hulp nodig van 's Londens beste detective en zijn hulp.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik kan zo snel geen plaatjes vinden (zit op mobiel). Sowieso van Moriarty, Sherlock en misschien John Watson van bbc Sherlock. En van die helpende handen, of een plaatje met 2 meiden. (niet zo zichtbaar)
    Sfeer die het weer moet geven: Beetje mysterieus..
    Horizontaal of verticaal: Wat makkelijker is! ;]
    Eventuele Exta's: -

    Hoop dat het lukt..
    Zal vanavond ook nog ff na plaatjes zoeken, ma ik weet niet wat goed past enz.. ;x


    Hoor graag wat je ervan vind (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 23:10 ]


    Credendo Vides

    * Titel: I wasn't good enough- Divergent
    * Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over een meisje uit vriendschap die een keuze moet maken tussen haar familie en haar ware zelf. Ze kiest voor zichzelf en ze ontmoet nieuwe mensen. Ze komt erachter hoe goed ze is, het verbaasd iedereen . Ze trekt de aandacht van verschillende mensen maar of dat nou zo goed is?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Een paasend plaat je van Holland Roden , Een blond meisje dat met haar rug naar je toe staat en wegloopt , Misschien een pistool of mes in een hand en deze foto:


    * Sfeer die het weer moet geven: Spannend
    * Horizontaal of verticaal ? : Horizontaal
    * Eventuele Exta's: Het mes of pistool hoeft er niet perse in. Ik laat je vrij om te doen wat je wilt.

    xx

    Fijn... Ik weet niet hoe het gebeurd, maar mijn muis is weer kapot die ik net een aantal weken geleden gekocht heb >.<
    Ga er echt zeker mee terug naar de winkel, want dit klopt echt niet.
    Maar daardoor kan ik nu een tijdje misschien weer niet zo veel covers maken >.< Aangezien ik daar altijd graag een muis voor gebruik anders komt het allemaal niet goed XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Fijn... Ik weet niet hoe het gebeurd, maar mijn muis is weer kapot die ik net een aantal weken geleden gekocht heb >.<
    Ga er echt zeker mee terug naar de winkel, want dit klopt echt niet.
    Maar daardoor kan ik nu een tijdje misschien weer niet zo veel covers maken >.< Aangezien ik daar altijd graag een muis voor gebruik anders komt het allemaal niet goed XD


    Succes!! xx

    DreamerN schreef:

    Hoor graag wat je ervan vind (:



    Omg. Helemaal geweldig. Dank je wel! <3.
    Succes met je muis. Hopelijk leeft hij snel weer, haha!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jeeejj je bent met mijne begonnen:D


    ~