• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    Orenda schreef:
    (...)

    Wauw, prachtig! Bedankt!

    Edit: Sorry dat ik hier een beetje laat mee kom, maar kan jij er misschien ook een titel opzetten? De titel is Play Me.



    Credendo Vides

    Disneyy schreef:
    Titel
    The Orphan
    Maar ik heb graag de tekst 'I'm The Orphan' er op staan
    Korte Samenvatting
    Safir is als baby 'gedumpt' bij een huisje bij een vrouw van middelbare leeftijd die net buiten het dorp woonde. Ze was toen pas één jaar en heeft haar ouders dus nooit gekend. De oude vrouw heeft altijd voor haar gezocht alsof ze haar eigen kind was. Maar toen Safir nog maar negen jaar was werd de vrouw veroordeeld voor hekserij en werd ze levend verbrand.
    Er was niemand die zich om Safir wilde ontfermen aangezien ze opgevoed was door een 'heks' en zij zelf dus ook gevaarlijk kon zijn.
    Jaren zijn verstreken en Safir is inmiddels achttien jaar oud, door de jaren heen heeft ze leren jagen, stelen en overleven in haar eentje. Intussen is ze uit op wraak op het dorp wat toen haar pleegmoeder onterecht vermoord heeft.
    Het speelt zich af in 1248
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou het eigenlijk niet zo goed weten, sowieso denk ik Deze, maar als jij iets beters weet of een andere afbeelding zoals dit kan vinden waar je iets mooiers van kan maken zou dat ook leuk zijn ^-^
    Of iets met Deze
    Misschien kan je ook iets doen met een jonge vrouw die op een paard rijd of zo, maar dat soort afbeeldingen kan ik maar moeilijk vinden aangezien het ook bij de tijd moet passen -datsoort afbeeldingen zijn meestal met mannen xc- plus ik ben niet zo geweldig in het vinden van mooie afbeeldingen, weet nooit waar ik zoeken moet.
    Verras me zou ik zeggen :p
    Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus, Spannend en een beetje historisch -aangezien dat het thema van het verhaal is-
    Horizontaal/verticaal
    Eventuele Exta's

    Hoop dat je hier iets mee kan (:




    En een soort achtergrond achtige versie :P


    Credendo Vides

    Cover die ik net gemaakt heb voor mijn nieuwe RPG :



    Klik op de cover om naar de RPG te gaan (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 20:04 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)



    Jaaa! Supermooi! Bedankt (:

    DreamerN schreef:
    (...)



    En een soort achtergrond achtige versie :P



    ;D
    Soooo awesome c;
    Echt mooie cover geworden! ;D


    Little do you know

    Titel:
    Let's Dance
    Plaatjes die ik graag zou willen:
    Hannah Moore
    Harry Styles
    overzicht Londen (als achtergrond)
    Sfeer (+ insider info verhaal):
    Een vrolijke sfeer, maar toch een beetje een verdrongen achtergrond erin. (Hannah is verliefd op Harry, maar Harry heeft een ander. Toch probeert ze vrienden met hem te blijven, terwijl het pijn doet hem te zien met zijn vriendin. Hannah weet niet dat Harry verliefd is op haar, en dat zijn vriendin een 'contract' heeft. Allebei hebben ze gevoelens voor elkaar die ze verdringen)
    Horizontaal of Verticaal:
    hier laat ik je vrij in. Jij mag het kiezen!
    Extra's:
    Als de volgende zin erin komt, zou ik blij zijn:
    To him, her words were that it was just a contract. To me, she said it was real love.

    Als je twee covers maakt (een met bovenstaand zinnetje, een zonder) kan ik je wel bijna doodknuffelen. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:56 ]


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    RubinRed schreef:
    Titel:
    Let's Dance
    Plaatjes die ik graag zou willen:
    Hannah Moore
    Harry Styles
    overzicht Londen (als achtergrond)
    Sfeer (+ insider info verhaal):
    Een vrolijke sfeer, maar toch een beetje een verdrongen achtergrond erin. (Hannah is verliefd op Harry, maar Harry heeft een ander. Toch probeert ze vrienden met hem te blijven, terwijl het pijn doet hem te zien met zijn vriendin. Hannah weet niet dat Harry verliefd is op haar, en dat zijn vriendin een 'contract' heeft. Allebei hebben ze gevoelens voor elkaar die ze verdringen)
    Horizontaal of Verticaal:
    hier laat ik je vrij in. Jij mag het kiezen!
    Extra's:
    Als de volgende zin erin komt, zou ik blij zijn:
    To him, her words were that it was just a contract. To me, she said it was real love.

    Als je twee covers maakt (een met bovenstaand zinnetje, een zonder) kan ik je wel bijna doodknuffelen. Alvast bedankt!


    Wow, ik las de naam van Hannah Moore verkeerd, dacht eerst dat er Hannah Montana stond... :$ Phieuw! Kun je me Pb'tje sturen als ie begint?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    * Titel: The progress of the dress (sierletters)
    * Korte Samenvatting:
    Een dagboek waarin ik mijn naai-projecten bijhoud.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:




    De plaatjes zijn meer een voorbeeld ^^ als jij een zelfde soort tegenkomt die je beter kan gebruiken doe je dat maar hoor!


    * Sfeer die het weer moet geven:
    Leerzaam, fantasy, naaien, creatief, elegant, mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ?
    Vertikaal

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 14:20 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Titel: Journey of the Black Swan
    Korte Samenvatting: Odile woont in New York, in Amerika. Haar volledige naam is Odile Sarah Caroban. Haar voornaam is een stuk ongewoner dan haar tweede naam en achternaam. Dit komt omdat haar voornaam niet door haar ouders is verzonnen. Odile is geadopteerd. Ze is gevonden langs de kant van een groot meer in Canada. Het enige wat ze als baby bij zich had; was een zwart dekentje met in grijze letters haar naam erop en een zilveren ketting met een zwarte zwaan eraan. Er waren al snel twee adoptieouders die haar wilde hebben, en ze namen Odile mee naar Amerika. Op Odile’s achttiende verjaardag stierven haar adoptieouders op onverklaarbare wijze; een auto-ongeluk waarbij later bleek dat iemand de auto gesaboteerd had. Nu is Odile vijfentwintig jaar oud, vrijgezel en heeft ze een goed betaalde baan. Als ze op een dag een vreemde man tegen komt, genaamd Neal Cassidy, die beweert de zoon van Rumplestiltskin te zijn, gelooft ze hem eerst niet; al die sprookjes zijn onzin, denkt ze. Maar de man blijkt zelfverzekerder van zijn zaak te zijn dan eerst gedacht en Odile neemt hem mee naar haar appartement, omdat hij anders door de politie wordt gearresteerd. Neal heeft een spiegel bij zich, een magische spiegel, en met een zoen van ware liefde, zou Neal terug kunnen naar de plek waar hij thuis hoort; Storybrooke. Hij weet dat Emma en Henry in Storybrooke zijn, maar Regina wil Henry voor zichzelf hebben waardoor ze Neal met een spreuk heeft weggehaald van zijn zoon. Regina heeft Storybrooke onzichtbaar gemaakt voor Neal, waardoor de enige manier voor Neal om terug te komen, is via de spiegel met een zoen van ware liefde. En dat terwijl Neal's ware liefde in Storybrooke zit... Of is Emma toch niet zijn ware liefde? -> Once Upon A Time fanfiction.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    - Mila Kunis als Odile [écht specifiek deze foto van Mila Kunis]
    - Neal Cassidy
    - Zwarte zwaan
    - Spiegel
    Sfeer die het weer moet geven: Fantasy - Mysterieus - Romantisch
    Horizontaal of verticaal? Horizontaal.
    Eventuele Extra's: Zou dit lettertype mogelijk zijn?

    Moirea schreef:
    * Titel: I'm not like you
    * Korte Samenvatting: Elena en haar beste vriend Austin lopen samen weg omdat ze hun thuissituatie niet meer aankonden. Ze belanden samen in forks waar Elena de practige maar afstandelijke Jasper Hale ontmoet. Ze is niet geïntrigeerd door zijn schoonheid en blijft het liefst bij hem vandaan. Maar als er iets verschrikkelijks gebeurd moeten ze wel samenwerken of ze het leuk vinden of niet.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Lucy Hale en Jackson Ratbone met blond haar.
    * Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus maar betoverend
    * Horizontaal of verticaal ?: Verticaal
    * Eventuele Exta's: Kan je het bewerken dat het lijkt alsof ze tegenover of naast elkaar staan?


    Ik hoop dat het zo goed is.



    Credendo Vides

    Hey, ik ben gestopt met mijn story... dus ik hoef er geen cover meer voor te hebben *ik was totaalnieniet tevreden over mijn story*

    Ik was javier trouwens ;)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Heel erg bedankt! Het is perfect.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    CatchADreamx schreef:
    Tatadadaaa, hier ben ik weer^^
    Jou covers zijn gewoon zo geweldig, dat ik steeds weer hier uitkom ^^

    Titel: Scars Remains Forever
    * Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over Draco en Scar, twee tegenpolen die elkaar niet kunnen uitstaan. Terwijl draco arrogant is en anderen pest, is Scar juist heel geliefd bij iedereen en altijd aardig. Als Voldemort herrijst, ontdekt hij dat hij een tweelingszus heeft die bij de geboorte meteen geadopteerd is. Hij wilt graag een opvolger, dus ontvoer hij zijn zus en diens man en dwingt hun dochter Scar om met Draco te trouwen en samen een kind te baren. Iets waar geen van beiden blij mee zijn, maar ze hebben geen keus. doorheen het verhaal leren ze elkaar steeds beter kennen enzo^^


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Liefst zou ik deze er wel in willen:




    en dan nog een foto van Draco Malfoy

    * Sfeer die het weer moet geven: Kies maar :)
    * Horizontaal of verticaal ? Kies maar :)
    * Eventuele Exta's: nope^^




    Versie zonder tekst : KLIK


    Credendo Vides

    Hij is alweer geweldig! Bedankt!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Great, net nu ik weer wat tijd had om covers te maken, gaat mijn muis kapot >.<
    Dus zo maar even de stad in om een nieuwe te halen, hopelijk kan ik dan vanavond één of twee covers posten.


    Credendo Vides