• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    H00K schreef:
    (...)

    Colin aka Hook, speelt een aflevering in The tudors hahaha

    Het geweldige is dat Aurora daar ook in voor komt xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik hoop dat Kate, Ana Lucia en Sawyer uit lost uiteindelijk ook meedoen in OUAT


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    DreamerN schreef:
    Voor de mensen die spoilers willen voor de komende aflevering(en) (S03x12,13,14,15 etc.) Klik dan (:

    http://www.tv.com/news/kecks-exclusives-first-look-once-upon-a-time-takes-on-oz-rapunzel-babies-and-a-wedding-5610023657492999185/]

    Ik hoop écht, maar dan ook écht, dat die bruiloft in de season finale, niet captain swan is. Sorry voor alle shippers, I hope you understand.
    Ik zag op Tumblr al veel mensen die dachten dat het Rumbelle of Snowing zou zijn. En stiekem hoop ik Robin en Regina, maar dat zou te vroeg zijn denk ik. Ik zie er overigens echt enorm naar uit om meer van Robin te zien.

    "Now that Meghan Ory has wrapped the first season of CBS's Intelligence, she may be back as Little Red this spring."
    I'm happy about this. ^

    Ben ik overigens de enige die niet zo enthousiast is over de Wicked Witch? Ik weet niet, maar ik verheug me totaal niet op haar komst als nieuwe villain.

    Gendry schreef:
    (...)
    Ik hoop écht, maar dan ook écht, dat die bruiloft in de season finale, niet captain swan is. Sorry voor alle shippers, I hope you understand.
    Ik zag op Tumblr al veel mensen die dachten dat het Rumbelle of Snowing zou zijn. En stiekem hoop ik Robin en Regina, maar dat zou te vroeg zijn denk ik. Ik zie er overigens echt enorm naar uit om meer van Robin te zien.

    "Now that Meghan Ory has wrapped the first season of CBS's Intelligence, she may be back as Little Red this spring."
    I'm happy about this. ^

    Ben ik overigens de enige die niet zo enthousiast is over de Wicked Witch? Ik weet niet, maar ik verheug me totaal niet op haar komst als nieuwe villain.


    Al ben ik echt een enorme Captain Swan shipper, om Emma en Hook al te zien trouwen is zelfs voor mij al te vroeg en Snowing is al getrouwd dus het zou me raar lijken als die opnieuw gaan trouwen. :X

    Ik ben het met je eens over the Wicked Witch, maar ik laat me het tegendeel bewijzen of ik blijf bij dat standpunt (; Maar geef mij maar 100% liever Peter Pan terug.
    En ja, welke grote villains hebben we nog niet gehad ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Al ben ik echt een enorme Captain Swan shipper, om Emma en Hook al te zien trouwen is zelfs voor mij al te vroeg en Snowing is al getrouwd dus het zou me raar lijken als die opnieuw gaan trouwen. :X

    Ik ben het met je eens over the Wicked Witch, maar ik laat me het tegendeel bewijzen of ik blijf bij dat standpunt (; Maar geef mij maar 100% liever Peter Pan terug.
    En ja, welke grote villains hebben we nog niet gehad ?


    Er zijn genoeg villains die nog niet geweest zijn


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Goodwin -> Milah ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Snowqeeun schreef:
    Er zijn genoeg villains die nog niet geweest zijn

    Precies. Ik zou wel graag Cruella willen zien en van Lady Tremaine hebben we ook amper wat mee gekregen. Of Morgana, de zus van Ursula.

    Stiekem hoop ik ook wat dieren sprookjes terug te zien in OUAT na verloop van tijd. Ik weet nog dat als het om Disney gaat, dat dan altijd de dierenfilms ervan mijn favorieten worden. Maar dat zal moeilijk worden om in de serie te krijgen, met dieren...

    Milah schreef:
    Goodwin -> Milah ^^

    Nice!

    Snowqeeun schreef:
    Ik ben al bij seizoen 2 van lost, kijk gewoon op internet. Maar nu kan ik lost kijken via tv heb namelijk on demand.


    Het is zo lang geleden dat ik het heb gezien, had de DVD van mijn broer gekregen die eerst van hem was, weet alleen niet waar die nu ligt, ik denk onder de tv tussen alle CD/DVD rommel.

    Ik ben benieuwd of ze ook een keer Elsa gaan casten, lijkt me super leuk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:
    (...)

    Al ben ik echt een enorme Captain Swan shipper, om Emma en Hook al te zien trouwen is zelfs voor mij al te vroeg en Snowing is al getrouwd dus het zou me raar lijken als die opnieuw gaan trouwen. :X

    Ik ben het met je eens over the Wicked Witch, maar ik laat me het tegendeel bewijzen of ik blijf bij dat standpunt (; Maar geef mij maar 100% liever Peter Pan terug.
    En ja, welke grote villains hebben we nog niet gehad ?


    Ik denk dat het Rumple en Bell is, ligt wel zo voor de hand als je er over na denkt. Zeg maar Rumple komt terug en dan bam. Snow en Charming zijn al getrouwd, Emma en Hook is te vroeg (kan niet wachten op hun NY avontuur).
    Robin en Regina is te vroeg (OTP) kan niet wachten tot ze elkaar tegen komen!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Themyscira schreef:
    Het is zo lang geleden dat ik het heb gezien, had de DVD van mijn broer gekregen die eerst van hem was, weet alleen niet waar die nu ligt, ik denk onder de tv tussen alle CD/DVD rommel.

    Ik ben benieuwd of ze ook een keer Elsa gaan casten, lijkt me super leuk.

    Ik moet Frozen nog steeds kijken, maar ik denk dat ik Elsa leuker ga vinden dan Anna. Ik weet nog dat ik vroeger altijd het sprookje van de sneeuwkoningin altijd heel leuk vond. Alles rondom sneeuw en kou eigenlijk.

    Emilia Clarke kan met wit haar zo door als Elsa.

    Ik wil nog steeds dat er een Marie, Berlioz en Toulouse in mensenvorm komt.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:43 ]

    Van mijn mag Scar, Simba Nala Zira in mensenvorm komen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Gendry schreef:
    (...)
    Nice!


    Cruella komt al (;
    Van wikipedia af :
    Cruella is set to appear in the third season of fantasy drama series Once Upon a Time.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 19:20 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    [/spoiler]


    Oeeeh, thats so great. Vraag af welke actrise haar gaat spelen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Oeeeh, thats so great. Vraag af welke actrise haar gaat spelen


    Is ook al bekend (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Is ook al bekend (;


    Echt? Wie?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.