• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Wilted schreef:
    Peter Pan is mijn favoriete villain, heb hem altijd al leuk gevonden (in bijna alle versies van films over hem etc) en ik vond het nu wel leuk dat hij de bad guy was. Alleen het stukje dat 'ie eigenlijk een hele oude man was vond ik wat minder, al was dat voor het verhaal wel leuk.

    Emma is sowieso een prinses, maar misschien eentje die nog niet in de sprookjesboeken staat? Dat ze zeg maar aan het eind een eigen happy end krijgt denk ik.

    RUMPLE <3 Ik vond echt dat hij zo geweldig werd gespeeld en zijn rol in het hele verhaal was ook wel vet. Ik weet niet waarom, maar ik vind villains die good guy worden voor iets of iemand altijd heel cool :')

    Ik neem aan dat we Mulan, Aurora en Cinderella nog wel een keer te zien krijgen. Vooral Cinderella is inderdaad te belangrijk om er buiten te laten.


    Sommige dachten ook al dat Emma de rol van Elizabeth Swan van de Pirates of the Caribbean moest invullen, of Odile van Swan Lake. Beiden zijn theorieën die ik erg interessant vind.

    Ik zelf vond Peter Pan niet leuk. Ik irriteerde me aan hem sinds het eerste moment. Ik vond hem alleen leuk toen Henry in zijn lichaam zat. Want de normale Henry, in zijn eigen lichaam dus, vind ik ontzettend irritant.

    Ik hoop dat Shang nog verschijnt, voor Mulan. En ik hoop dus dat we wat meer van de prinsessen gaan zien. Megara en Esmeralda wil ik echt graag erin zien. Ook lijkt het me leuk als op een gegeven moment alle prinsessen samen gaan werken. Ben overigens benieuwd of Pocahontas nog komt. Toen Tamara voor het eerst verscheen, als de verloofde van Neal, dacht ik dat zij Pocahontas was.

    En ik hoop echt dat we weer wat meer te zien krijgen van The Mad Hatter. Hem vond ik zelf ook een hele interessante rol hebben. Maar misschien zal hij in Once Upon A Time in Wonderland zitten?

    Gendry schreef:
    (...)

    Sommige dachten ook al dat Emma de rol van Elizabeth Swan van de Pirates of the Caribbean moest invullen, of Odile van Swan Lake. Beiden zijn theorieën die ik erg interessant vind.

    Ik zelf vond Peter Pan niet leuk. Ik irriteerde me aan hem sinds het eerste moment. Ik vond hem alleen leuk toen Henry in zijn lichaam zat. Want de normale Henry, in zijn eigen lichaam dus, vind ik ontzettend irritant.

    Ik hoop dat Shang nog verschijnt, voor Mulan. En ik hoop dus dat we wat meer van de prinsessen gaan zien. Megara en Esmeralda wil ik echt graag erin zien. Ook lijkt het me leuk als op een gegeven moment alle prinsessen samen gaan werken. Ben overigens benieuwd of Pocahontas nog komt. Toen Tamara voor het eerst verscheen, als de verloofde van Neal, dacht ik dat zij Pocahontas was.

    En ik hoop echt dat we weer wat meer te zien krijgen van The Mad Hatter. Hem vond ik zelf ook een hele interessante rol hebben. Maar misschien zal hij in Once Upon A Time in Wonderland zitten?


    Emma en Kilian zijn een beetje gebaseerd op Buttercup en Wesley uit the Prinsess bride, voornamelijk Killian:

    Emma: Don’t follow me, wait 5 minutes, go get some firewood or something
    Killian: As you wish.
    Which results in a smirk appearing on Emma’s face as she walks away. If you’ve seen the film The Princess Bride (1987) you’ll know that Killian actually tells Emma that he loves her.

    Buttercup: Farm boy, fill these with water – please.
    Westley: As you wish.
    Grandpa: [voiceover] That day, she was amazed to discover that when he was saying “As you wish”, what he meant was, “I love you.” And even more amazing was the day she realized she truly loved him back.

    It’s not a coincidence that we find parallels with The Princess Bride as Colin O’ Donoghue admitted on numerous occasions, that some elements of Hook are based on Westley – the Dread Pirate Roberts character.


    Verder reist Mulan samen met Robin Hood die zien we binnenkort ook, dus Mulan ook weer, al is ze waarschijnlijk nog steeds niet over haar gevoelens voor Aurora heen, die we ook krijgen te zien in de komende aflevering, misschien niet in een al te grote rol, maar ze is te zien in de trailer.

    En ik vond Peter Pan een geweldig personage, ook al is hij de vader van Rumple maar de geschiedenis tussen die twee verklaard een hoop.

    The Mad Hatter komt niet zo snel terug, want de acteur die de rol speelt heeft het momenteel druk met andere dingen, maar dat was vorig jaar, misschien dat hij ooit nog eens een gastoptreden maakt of zo.
    Ik heb gehoord dat hij ook niet in Wonderland zit.


    Credendo Vides

    Damn, downloaden lukt niet dus moet langer wachten tot ik seizoen twee verser kan kijken. :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Damn, downloaden lukt niet dus moet langer wachten tot ik seizoen twee verser kan kijken. :c


    Ik heb seizoen twee op mijn laptop staan (: Dus ik zou je wat toe kunnen sturen, maar tegenwoordig stream ik alles, het is dan wel zonder ondertiteling (Het streamen) Maar dat vind ik zelf nooit erg.


    Credendo Vides

    CityOwl schreef:
    Damn, downloaden lukt niet dus moet langer wachten tot ik seizoen twee verser kan kijken. :c

    Er zijn ook websites waarbij je de afleveringen gewoon los kan zien zonder er iets voor te downloaden. Het enige wat je dan hoeft te doen is op een link te klikken en hij begint. Ik download zelf nooit iets.

    Mijn moeder kan niet goed Engels en wil dus ondertiteling :x dus ik moet wachten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Mijn moeder kan niet goed Engels en wil dus ondertiteling :x dus ik moet wachten


    Niet via torrents? Ik kijk altijd op die Kickass site.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Themyscira schreef:
    (...)

    Niet via torrents? Ik kijk altijd op die Kickass site. En download er soms ondertiteling bij.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb nu ook een verhaal over Once Upon A Time. Misschien vinden jullie het wel wat. Hier is de link.

    Gendry schreef:
    (...)
    Er zijn ook websites waarbij je de afleveringen gewoon los kan zien zonder er iets voor te downloaden. Het enige wat je dan hoeft te doen is op een link te klikken en hij begint. Ik download zelf nooit iets.


    Dat ben ik nu ook aan het doen, op Watchseries.it geloof ik. Je hebt hier alleen wel veel reclame D':


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Chrysaor schreef:
    Dat ben ik nu ook aan het doen, op Watchseries.it geloof ik. Je hebt hier alleen wel veel reclame D':

    Ja, dat is wel iets waar je echt knettergek van word. Het is echt ontzettend veel reclame dat je telkens moet weg klikken, maar verder doen die afleveringen het wel goed.



    Ik hou echt van de once upon a time fashion (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:



    Ik hou echt van de once upon a time fashion (:


    Haha ja me 2 :P


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Baelfire schreef:



    Ik hou echt van de once upon a time fashion (:

    Zeker <3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:33 ]

    Gendry schreef:
    Ik heb nu ook een verhaal over Once Upon A Time. Misschien vinden jullie het wel wat. Hier is de link.

    Heb het gezien
    Nice, ikzelf schrijf er aan twee mee, ze zijn beiden een tijd bezig, maar mocht iemand ze nog niet tegen gekomen zijn en interesse hebben; In books we belong en dan is er ook nog verboden krachten, maar die ligt stil :(. Ook is er eenOUAT rpg die helaas wat dood is.

    En OUAT fashion, ik ben nog altijd er voor dat mantels mode moeten worden, dat vond ik al voor ik de series gezien had. Daarnaast zijn er de nodige outfits die ik aan mijn kledingkast zou willen toevoegen (bvb de rijkleding van de jonge regina <3)


    <-die outfit van Belle vind ik ook echt cool.
    Misschien zou ik meer van winkelen houden als alle winkels dat type kleding verkochten :) (en het een beetje betaalbaar houden)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 11:35 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder