• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Waarom zou daar een reden voor moeten zijn?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thalin schreef:
    Huh zwart haar? I'm confused. Rapunzel kan in mijn hoofd alleen maar blond haar hebben, haha.

    Ik vind het alles behalve vreemd. Ik baal er wel van, dat wel, maar dat deed ik ook bij Aurora. In mijn ogen heeft die -door Disney- ook blond haar. Ik vind sowieso dat sommige personages wat minder goed gecast zijn en andere juist heel goed. Tinker Bell bijvoorbeeld, vind ik heel goed gecast.

    Targaryens schreef:
    (...)
    Ik vind het alles behalve vreemd. Ik baal er wel van, dat wel, maar dat deed ik ook bij Aurora. In mijn ogen heeft die -door Disney- ook blond haar. Ik vind sowieso dat sommige personages wat minder goed gecast zijn en andere juist heel goed. Tinker Bell bijvoorbeeld, vind ik heel goed gecast.


    Tja, ik heb vroeger nooit veel sprookjes gelezen of gezien.. Ik had alleen wel dat ik Rapunzel erg leuk vond vanwege haar lange, blonde haar en haar met bruin haar zien is dus wel even wennen haha.

    Starkey schreef:
    Waarom zou daar een reden voor moeten zijn?


    Het hoeft niet per se zo te zijn. Ik bedoelde het niet zoals ik het zei. Meer zo van dat het gewoon voor mijn idee niet klopt en het fijn zou zijn als er een reden voor is. Maar dat is mijn mening.

    Waaaah, nog maar 5 dagen en dan is eindelijk de winterhiatus voorbij ! (yeah)_O_ En nog maar twee dagen voor OUAT in Wonderland !


    Credendo Vides

    Ugh eindelijk, die winter hiatus heeft allang genoeg geduurd. EN MEER HOOK/EMMA IN NYC. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    amellywood schreef:
    Ugh eindelijk, die winter hiatus heeft allang genoeg geduurd. EN MEER HOOK/EMMA IN NYC. :9~



    JAAAAAAAAA !!!! :D

    Ik kwam ook dit filmpje tegen en nu ben ik echt benieuwd naar de relatie tussen die twee.

    Bij die foto's lijkt het net zo van dat wanneer die gozer weggaat om bijv. het eten te betalen of naar de wc, dat Killian dan als een geweldige stalker op de stoel gaat zitten om met Emma te praten XD
    En ze hebben ook allemaal weer de kleren aan die ze aanhadden toen ze het Enchanted forest voor de eerste keer verlieten (Het bloed op Charmings shirt)
    En... daarna hadden ze wel opeens andere kleren XD
    Ergens hoop ik voor mijn CS Feels ook dat er een gesprek komt tussen de Charmings en Hook van - het moment met het paard- 'Ik ga Emma redden." (:
    Maar ik ben ook benieuwd hoe hij terug in New York is gekomen.... En volgens mij komt Storybrooke ook ergens wel weer terug....

    Allemaal onbeantwoorde vragen...


    Credendo Vides

    Ik kan niet wachten tot ik eindelijk afl 13 x 2 heb! HAHAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SNEAK PEEK AHHH


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Jjong schreef:
    SNEAK PEEK AHHH


    I really love that sneak peek, ik kan er echt geen genoeg van krijgen !
    NOG MAAR 3 DAGEN !!!!! (yeah)
    Morgen ga ik Once in Wonderland kijken. Heb net eerst even de nieuwste episode van Reign gekeken.


    Credendo Vides

    Rumple is coming back ?


    En er zijn nog meer sneak peeks !!! :D Snow & Regina vs. The flying monkeys en nog een scene tussen Killian en Emma, wel een korte XD

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 17:37 ]


    Credendo Vides

    Ik ga niet meer sneak peaks kijken want dan verknalt het de hele aflevering voor mij. :')
    Heb alleen die van Emma en Hook gezien met dat drankje.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben van plan om na dat ik klaar ben met mijn Peter Pan verhaal, een vervolg te maken met season 3 van OUaT. Alleen nu zoek ik nog een goeie plaatje van Robbie Kay, help!? En die spoiler is zó gemeen. Ik kan echt niet wachten op de nieuwe aflevering! :'D


    “Mornings are for coffee and contemplation..”

    Once Wonderland :

    Meh... Poor Lizard, ik mocht haar.
    Ben ik de enigst die Alice vooral de eerste helft van de nieuwe aflevering echt irritant vond ?
    Oeh, dat laatste, dat gezicht van Jafar is echt zo'n face van "What have i done ? We are doomed."


    Credendo Vides

    Saw the episode :

    So twee dingen die ik dacht waren ook echt zo, die gozer was haar nieuwe vriendje en hij was ook een flying monkey XD
    En Killian is zo adorable in deze aflevering ^^
    Mwahaha, het eerste contact tussen Regina en Robin is gelegd. (:

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 1:13 ]


    Credendo Vides