• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Chrysaor schreef:
    (...)

    Dat ben ik nu ook aan het doen, op Watchseries.it geloof ik. Je hebt hier alleen wel veel reclame D':


    Zelf kijk ik ook wel via TV-Muse en via Project-FreeTV

    Tegenwoordig kijk ik bijna altijd series via de laatstgenoemde XD


    Credendo Vides

    Gendry schreef:
    (...)
    Zeker <3



    Credendo Vides



    Dit vind ik nog steeds een van de mooiste dingen. Dat Rumple alles in feite zo heeft beinvloedt dat hij naar de andere wereld kon om zijn zoon te zoeken. Dus hij moest er wel voor zorgen dat Regina ´slecht´ zou worden zodat zij uiteindelijk de vloek zou uitspreken. En zo kan ik nog even doorgaan (':

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 20:59 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:



    Dit vind ik nog steeds een van de mooiste dingen. Dat Rumple alles in feite zo heeft beinvloedt dat hij naar de andere wereld kon om zijn zoon te zoeken. Dus hij moest er wel voor zorgen dat Regina ´slecht´ zou worden zodat zij uiteindelijk de vloek zou uitspreken. En zo kan ik nog even doorgaan (':

    Ja, vind ik ook. Alles rond Rumple en Regina is zo slim en doordacht in elkaar gezet.



    Initial costuming for Emma Swan’s coat/jacket, OUAT Behind the Magic
    Hmm, remind you of anyone? ;)


    Credendo Vides

    Ik las van de week op de Ouat wikipagina dat Peter Pan de vader van Rumpelstiltskin is en door een vloek terug kind is geworden. Lol whut? O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    Ik las van de week op de Ouat wikipagina dat Peter Pan de vader van Rumpelstiltskin is en door een vloek terug kind is geworden. Lol whut? O.o


    Ja, dat wist ik ook al ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DreamerN schreef:



    Initial costuming for Emma Swan’s coat/jacket, OUAT Behind the Magic
    Hmm, remind you of anyone? ;)

    Captain Swan FTW!
    Daarnaast hoef ik echt geen Shang (wie was dat ook al weer die hem noemde?) , ik ship sleeping warrior :) En ik zou het superschattig vinden als Paige/Grace en Henry wat kregen, ookal zijn ze gewoon vrienden, ze zijn echt schattig samen <3
    Volgens mij ben ik bezig met een gigantische verlanglijst voor na de winterbreak. Als er een nieuw disney iemand in zu komen, zou ik Elsa terug willen zien maar dan meer als de sneeuwkoningin van HCA. Dat zij de oorzaak is van problemen tijdens de winterbreak. In elk geval denk ik dat Elsa meer kan toevoegen dan Shang.
    En Granny is in mijn gedachten nog altijd Frau Holle :) Ik hoop echt meer niet-disney sprookjes te zien.
    Laatste aflevering;
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waaarom :( Rumple????????? :(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik kijk het altijd op Letmewatchthis.ch. Daar staat echt bijna alles op qua series en films. Maar je hebt wel echt adblock nodig wil je het fatsoenlijk kijken, want anders krijg je elke keer dat je iets aanklikt van die seksdate reclames :')

    H00K schreef:
    Ik las van de week op de Ouat wikipagina dat Peter Pan de vader van Rumpelstiltskin is en door een vloek terug kind is geworden. Lol whut? O.o

    Maar dat werd in de aflevering toch ook gezegd?

    Gendry schreef:
    (...)
    Maar dat werd in de aflevering toch ook gezegd?


    Yep, met de gehele achtergrond story erbij, er is zo goed als een hele aflevering aan Rumple en Malcolm, (Zijn echte naam) en hoe Malcolm Peter Pan werd


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Yep, met de gehele achtergrond story erbij, er is zo goed als een hele aflevering aan Rumple en Malcolm, (Zijn echte naam) en hoe Malcolm Peter Pan werd


    Als het seizoen een was kan het kloppen dat ik het niet weet. Heb seizoen een nooit gezien omdat ik die een beetje saai vond. Met srizoen twee kreeg ik interesse hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan niet wachten om Hook's reactie te zien wanneer hij wordt gearresteerd. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    H00K schreef:
    (...)

    Als het seizoen een was kan het kloppen dat ik het niet weet. Heb seizoen een nooit gezien omdat ik die een beetje saai vond. Met srizoen twee kreeg ik interesse hahah


    Peter Pan komt ook pas voor in Seizoen 3 (;


    Credendo Vides

    Themyscira schreef:
    Ik kan niet wachten om Hook's reactie te zien wanneer hij wordt gearresteerd. :'D

    Wordt hij gearresteerd? Dat kan nog wel eens interessant worden.