• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Thalin schreef:
    (...)

    Ugh ja, ik ben bang dat Neal dood gaat..


    Ik ben 90% zeker dat Neal degene is die doodgaat, aangezien er een scene is gefilmd op een begrafenis, waar alle main characters bij waren, behalve Rumple (van wie iedereen al denkt dat hij dood is) en Neal..
    En dat zal natuurlijk wel even voor twijfels zorgen bij Emma, maar ach, ware liefde overwint alles. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Oh, Banner -> Jjong, trouwens.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Jjong schreef:
    (...)

    Ik ben 90% zeker dat Neal degene is die doodgaat, aangezien er een scene is gefilmd op een begrafenis, waar alle main characters bij waren, behalve Rumple (van wie iedereen al denkt dat hij dood is) en Neal..
    En dat zal natuurlijk wel even voor twijfels zorgen bij Emma, maar ach, ware liefde overwint alles. (krul)


    Ik vond Neal zo leuk. Maar het maakt het wel makkelijker, want ik wist niet of ik Hook leuker vond voor Emma of juist Neal. Als Neal dood is, is dat niet meer zo moeilijk

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:57 ]

    Still waiting for 2x13


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Still waiting for 2x13


    Huh hoezo?

    Thalin schreef:
    (...)

    Huh hoezo?

    Omdat 14, 15, 16 etc er wel op staat en 13 niet xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    Omdat 14, 15, 16 etc er wel op staat en 13 niet xD


    Dat is lullig. Waar kijk je het dan?

    Thalin schreef:
    (...)

    Dat is lullig. Waar kijk je het dan?

    Ik download het via spotnet. En nee we gaan niet via een site kijken omdat, zoals al eerder gezegd is, mijn moeder niet goed Engels kan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    Ik download het via spotnet. En nee we gaan niet via een site kijken omdat, zoals al eerder gezegd is, mijn moeder niet goed Engels kan ^^


    Ohhh dat was jij, haha. Sorry ik herkende je niet (:

    Mijn username veranderd om de haverklap. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En het eerste beeld van Rapunzel is ook vrijgegeven (:


    Credendo Vides

    omg ik had rapunzel zo anders voorgesteld.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Huh zwart haar? I'm confused. Rapunzel kan in mijn hoofd alleen maar blond haar hebben, haha.

    Thalin schreef:
    Huh zwart haar? I'm confused. Rapunzel kan in mijn hoofd alleen maar blond haar hebben, haha.


    inderdaad, ik keek er oo al raar tegenaan XD maar misschien hebben ze een goede reden, maar dan nog lijkt het wel apart.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    inderdaad, ik keek er oo al raar tegenaan XD maar misschien hebben ze een goede reden, maar dan nog lijkt het wel apart.


    Haha ja ze hebben vast wel een reden. Het is in ieder geval heel erg wennen.