• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha,echt geweldig ^^

    Promo 03x14 : WTFrick ? O.o



    Rapunzeellll <3
    Lolol, ze hebben echt een horrorstory trailer van die promo gemaakt. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oké, iemand die helemaal bij is; graag eventjes uitleg. (:

    Hoe kan het dat ze op twee plekken tegelijkertijd zijn? Het idee dat er jaar tussen zit, tussen beide plaatsen... Ik vind dat raar. En dan ook nog; Mary Magaret is zwanger maar Snow zelf niet in de Enchanted Forest? Huh?

    Serpents schreef:
    Oké, iemand die helemaal bij is; graag eventjes uitleg. (:

    Hoe kan het dat ze op twee plekken tegelijkertijd zijn? Het idee dat er jaar tussen zit, tussen beide plaatsen... Ik vind dat raar. En dan ook nog; Mary Magaret is zwanger maar Snow zelf niet in de Enchanted Forest? Huh?


    Het stuk met het Enchanted Forest is vlak ná ze uit Storybrooke zijn en het stuk in Storybrooke is een jaar later. Oftewel, we krijgen te zien wat ze door de spreuk vergeten zijn, gelijk aan wanneer ze er alles aan gaan doen om hun herinneringen terug te krijgen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    R0MANOVA schreef:
    (...)

    Ja, trouwens waarom heet ze Zelena en geen Elephaba?

    En dat Rumple leeft was te verwachten anders had Robert wel aangekondigd dat hij de show ging verlaten. Ik denk dat hij Zelena's vader is :')


    Omg ja, dat denk ik ook. Dat Rumpel de vader van Zelena is.
    En geen idee trouwens!


    To love is to destroy.

    Watched the newest episode (:


    Wow,... pretty creepy on some parts....
    Maar ik hou echt van de droom/ nachtmerrie van David, OMG Emma is zo beautiful in princessmode XD Haar jurk leek ook op een soort zwaan (De mouwen.)
    En AAAHHHH, De scene tussen Emma en Hook, he is so awesome.
    En ze weten dat Rumpel nog leeft (yeah)
    En...En...En....... WHAAAAAAAAA, nu nog weer een week wachten.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Watched the newest episode (:

    Wow,... pretty creepy on some parts....
    Maar ik hou echt van de droom/ nachtmerrie van David, OMG Emma is zo beautiful in princessmode XD Haar jurk leek ook op een soort zwaan (De mouwen.)
    En AAAHHHH, De scene tussen Emma en Hook, he is so awesome.
    En ze weten dat Rumpel nog leeft (yeah)
    En...En...En....... WHAAAAAAAAA, nu nog weer een week wachten.


    Die jurk van Emma vond ik echt perfect. Ik vraag mij af of ze ook nog echt van haar de zwanenprinses gaan maken ivbm haar achternaam en nu weer die jurk. En Hook stond zó dicht bij Emma. Ik zat achter het scherm van: 'Zoen haaaaaar!' maar hij deed het niet :c En ik hoop dat Rumple snel verenigd wordt met de good guys en Belle, want ik heb echt medelijden met hem en Belle. En zo te horen is Rumple dus niet de vader van Zelena, waar ik wel blij mee ben, want dat zou mij iets te ver gaan. Hij heeft al genoeg rare familiebanden :p Ow en de volgende aflevering mag wat mij betreft wel weer wat meer Outlaw Queen bevatten, want dat is nu toch wel samen met Captain Swan mijn favo ship geworden ^^ Gelukkig wel wat tijd voor Regina en Henry samen, wat natuurlijk ook belangrijk is.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Die jurk van Emma vond ik echt perfect. Ik vraag mij af of ze ook nog echt van haar de zwanenprinses gaan maken ivbm haar achternaam en nu weer die jurk. En Hook stond zó dicht bij Emma. Ik zat achter het scherm van: 'Zoen haaaaaar!' maar hij deed het niet :c En ik hoop dat Rumple snel verenigd wordt met de good guys en Belle, want ik heb echt medelijden met hem en Belle. En zo te horen is Rumple dus niet de vader van Zelena, waar ik wel blij mee ben, want dat zou mij iets te ver gaan. Hij heeft al genoeg rare familiebanden :p Ow en de volgende aflevering mag wat mij betreft wel weer wat meer Outlaw Queen bevatten, want dat is nu toch wel samen met Captain Swan mijn favo ship geworden ^^ Gelukkig wel wat tijd voor Regina en Henry samen, wat natuurlijk ook belangrijk is.




    Ik hoop ook dat Outlaw Queen meer screentijd krijgt (: Maar het zal nooit mijn nr. 1 OTP vervangen CS for the win !
    Haha, ik moest me ook echt inhouden om niet naar het scherm te schreeuwen tijdens de Hook en Emma scene XD Wilde niet iedereen weer wakker maken.
    Ergens denk ik ook dat Zelena bezig is met het creëren van drie bekende Oz inwoners :
    Charming is nu de Cowardly Lion, Neal is de Tin man en Rumpelstilskin als Scarecrow.
    Maar zo snel komt Rumpel dus niet uit de greep van Zelena, ook al is hij eventueel ontsnapt, zij heeft altijd de dagger nog.

    Promotijd (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)



    Ik hoop ook dat Outlaw Queen meer screentijd krijgt (: Maar het zal nooit mijn nr. 1 OTP vervangen CS for the win !
    Haha, ik moest me ook echt inhouden om niet naar het scherm te schreeuwen tijdens de Hook en Emma scene XD Wilde niet iedereen weer wakker maken.
    Ergens denk ik ook dat Zelena bezig is met het creëren van drie bekende Oz inwoners :
    Charming is nu de Cowardly Lion, Neal is de Tin man en Rumpelstilskin als Scarecrow.

    Maar zo snel komt Rumpel dus niet uit de greep van Zelena, ook al is hij eventueel ontsnapt, zij heeft altijd de dagger nog.

    Promotijd (:


    Dat vind ik inderdaad een hele aannemelijke theorie. Ben dan wel benieuwd of water ook het wapen tegen The Wicked Witch is. Anders zullen ze toch echt een huis op haar moeten gooien (ik zie ze daar in Storybrooke al allemaal "Ding Dong! The Witch is dead" zingen), haha. En ik kon het overigens ook niet laten Regina in een soort overdressed Glinda kostuum voor mij te zien, gezien de twee zusjes zijn. Mijn verbeelding is soms echt vreemd...
    En Belle moet duidelijk weer eens uit haar boekjes kruipen en de heldin uithangen en die dagger van Zelena stelen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Wonderland:

    Nooooooooooo! Ik wil niet dat Anastasia dood is. Ik vond haar juist zoveel leuker dan Alice, aan wie ik mij af en toe ontzettend irriteer. En ook echt net nu Will zijn hart terug heeft en hij weer van haar houdt. Ik haat de makers nu echt zwaar. Ze moeten hier duidelijk iets aan doen. Laat Alice maar doodgaan of zo :c


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Wonderland:
    Nooooooooooo! Ik wil niet dat Anastasia dood is. Ik vond haar juist zoveel leuker dan Alice, aan wie ik mij af en toe ontzettend irriteer. En ook echt net nu Will zijn hart terug heeft en hij weer van haar houdt. Ik haat de makers nu echt zwaar. Ze moeten hier duidelijk iets aan doen. Laat Alice maar doodgaan of zo :c



    Er zou vast wel weer een manier zijn om haar terug te krijgen, volgens mij zegt Jafar dat ook in de promo voor de nieuwe aflevering.
    Door mijn hoofd dwaalt nu eigenlijk ook de theorie dat de moeder van Cyrus en co helemaal niet slecht was, maar zich alleen zo voordeed zodat zij alle ruimte zou hebben om de genies te vinden, oftewel haar zoons en door de wetten van de magie te breken kan ze hen bevrijden van hun lot.
    Maar toen kwam Jafar langs.... >.<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Er zou vast wel weer een manier zijn om haar terug te krijgen, volgens mij zegt Jafar dat ook in de promo voor de nieuwe aflevering.
    Door mijn hoofd dwaalt nu eigenlijk ook de theorie dat de moeder van Cyrus en co helemaal niet slecht was, maar zich alleen zo voordeed zodat zij alle ruimte zou hebben om de genies te vinden, oftewel haar zoons en door de wetten van de magie te breken kan ze hen bevrijden van hun lot.
    Maar toen kwam Jafar langs.... >.<


    Waarschijnlijk is het hele idee erachter dat Will er nu ook voor is om de wetten van magie te breken om haar terug te halen. Dan werkt Alice misschien ook eens wat minder tegen.
    En die theorie is ook al door mijn hoofd gegaan. Volgens mij is ze minder slecht dan eerst werd voorgespiegeld. Misschien verbitterd, omdat ze haar drie zoons kwijt was, maar slecht? Neh. Dat zal wel meevallen. Ze is immers de geliefde moeder van Cyrus en zijn broers.


    Happy Birthday my Potter!

    DreamerN schreef:
    Watched the newest episode (:

    Wow,... pretty creepy on some parts....
    Maar ik hou echt van de droom/ nachtmerrie van David, OMG Emma is zo beautiful in princessmode XD Haar jurk leek ook op een soort zwaan (De mouwen.)
    En AAAHHHH, De scene tussen Emma en Hook, he is so awesome.
    En ze weten dat Rumpel nog leeft (yeah)
    En...En...En....... WHAAAAAAAAA, nu nog weer een week wachten.


    Ja, maar Rumpel is blijkbaar zijn verstand verloren en die scène tussen Zelena en hem was ontzettend creepy xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Once upon a time in Wonderland


    WTFrick ? Hoe hebben ze Amira terug gekregen ? WHY CYRUS !!!!!!!! NOOOOOOOOOO, laat alles alsjeblieft weer goed komen, misschien kan Alice hem nog redden met True loves kiss, maar daar zou het vast al te laat voor zijn, en het is ook al te laat, want Jafar heeft de wetten al verbroken. :X
    Maar ik vond de stukjes van het verleden met Alice en Will wel leuk (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Once upon a time in Wonderland

    WTFrick ? Hoe hebben ze Amira terug gekregen ? WHY CYRUS !!!!!!!! NOOOOOOOOOO, laat alles alsjeblieft weer goed komen, misschien kan Alice hem nog redden met True loves kiss, maar daar zou het vast al te laat voor zijn, en het is ook al te laat, want Jafar heeft de wetten al verbroken. :X
    Maar ik vond de stukjes van het verleden met Alice en Will wel leuk (:


    Ik denk dat we dat nog wel te horen krijgen en ik hoop dat Ana snel weer levend wordt ^^ En Cyrus natuurlijk, maar vooral Ana :p Gelukkig hebben we dan straks twee mensen die zo sterk zijn en niet alleen Jafar, want dat zou echt vervelend zijn. Nu kan Amara hem straks gewoon nog steeds aan en is niet heel Wonderland verloren... hoop ik
    En idd, ik vond het stuk met Alice en Will ook wel leuk, hoewel ik Alice irritant blijf vinden.


    Happy Birthday my Potter!

    Nog 1 aflevering van OUATIW (season final) en dan is de show gecanceled


    Credendo Vides