• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Saw the episode :

    So twee dingen die ik dacht waren ook echt zo, die gozer was haar nieuwe vriendje en hij was ook een flying monkey XD
    En Killian is zo adorable in deze aflevering ^^
    Mwahaha, het eerste contact tussen Regina en Robin is gelegd. (:


    Haha, ik vind die flying monkeys nu al eng. Vind het sowieso echt briljant dat ze the Wicked Witch erin gooien.
    En Hook was tegen Henry echt net een klein kind. Echt vet beledigd "Why are you dressed like that". I love him so much en wil duidelijk nog veel meer Captain Swan. Nu maar hopen dat het niet meteen de volgende aflevering weer verpest wordt door Neal.
    En ik vond het echt hilarisch hoe Regina op Robin reageerde. Daarbij is de nieuwe "vriendinnenband" tussen Snow en Regina ook geweldig naar mijn mening. Vooral de opmerking "He's kinda cute, huh?" van Snow vond ik briljant. Kan niet wachten tot de volgende aflevering ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Haha, ik vind die flying monkeys nu al eng. Vind het sowieso echt briljant dat ze the Wicked Witch erin gooien.
    En Hook was tegen Henry echt net een klein kind. Echt vet beledigd "Why are you dressed like that". I love him so much en wil duidelijk nog veel meer Captain Swan. Nu maar hopen dat het niet meteen de volgende aflevering weer verpest wordt door Neal.
    En ik vond het echt hilarisch hoe Regina op Robin reageerde. Daarbij is de nieuwe "vriendinnenband" tussen Snow en Regina ook geweldig naar mijn mening. Vooral de opmerking "He's kinda cute, huh?" van Snow vond ik briljant. Kan niet wachten tot de volgende aflevering ^^


    Die zijn indd behoorlijk eng. Van mij mag er ook way more Captain Swan komen! Ik hoop wel dat het niet een soort herhaling wordt van seizoen 1 (al ga ik daar niet vanuit) aangezien ze nu weer opnieuw terug zijn in Storybrook door een vloek. Maar dat zal wel niet aangezien iedereen zich alles herinnert behalve het afgelopen jaar. Dat het maar weer snel volgende week is (:

    Jafar schreef:
    (...)

    Haha, ik vind die flying monkeys nu al eng. Vind het sowieso echt briljant dat ze the Wicked Witch erin gooien.
    En Hook was tegen Henry echt net een klein kind. Echt vet beledigd "Why are you dressed like that". I love him so much en wil duidelijk nog veel meer Captain Swan. Nu maar hopen dat het niet meteen de volgende aflevering weer verpest wordt door Neal.
    En ik vond het echt hilarisch hoe Regina op Robin reageerde. Daarbij is de nieuwe "vriendinnenband" tussen Snow en Regina ook geweldig naar mijn mening. Vooral de opmerking "He's kinda cute, huh?" van Snow vond ik briljant. Kan niet wachten tot de volgende aflevering ^^



    Haha inderdaad, die scene tussen Snow en Regina vond ik ook geweldig (:

    En de nieuwe promo (:


    Credendo Vides

    Tomas schreef:
    (...)

    Die zijn indd behoorlijk eng. Van mij mag er ook way more Captain Swan komen! Ik hoop wel dat het niet een soort herhaling wordt van seizoen 1 (al ga ik daar niet vanuit) aangezien ze nu weer opnieuw terug zijn in Storybrook door een vloek. Maar dat zal wel niet aangezien iedereen zich alles herinnert behalve het afgelopen jaar. Dat het maar weer snel volgende week is (:


    Ja, ik moet zeggen dat ik daar ook even bang voor was, maar dat doen ze vast niet. Het wordt vast helemaal nieuw, helemaal Wicked :p Het enige waar ik mij dan ook aan stoorde was de weinige aandacht voor Aurora en Philip en het feit dat Mulan zich had aangesloten bij Robin, maar nergens te zien was (of ze kwam zo snel voorbij dat ik het gemist heb)... 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, ik moet zeggen dat ik daar ook even bang voor was, maar dat doen ze vast niet. Het wordt vast helemaal nieuw, helemaal Wicked :p Het enige waar ik mij dan ook aan stoorde was de weinige aandacht voor Aurora en Philip en het feit dat Mulan zich had aangesloten bij Robin, maar nergens te zien was (of ze kwam zo snel voorbij dat ik het gemist heb)... 0.0


    Ik heb Mulan ook niet gezien. Hopelijk zien we d'r snel weer!


    To love is to destroy.

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, ik moet zeggen dat ik daar ook even bang voor was, maar dat doen ze vast niet. Het wordt vast helemaal nieuw, helemaal Wicked :p Het enige waar ik mij dan ook aan stoorde was de weinige aandacht voor Aurora en Philip en het feit dat Mulan zich had aangesloten bij Robin, maar nergens te zien was (of ze kwam zo snel voorbij dat ik het gemist heb)... 0.0


    Milan is vast in het kamperment waar ze nu heen gaan, ze waren maar met een klein groepje toen ze op de storybrooke gang botsten.


    Credendo Vides

    Wat was ook al weer het verhaal van de Wickid (Ik schrijf het verkeerd, ik weet het) Witch? Ik weet het niet meer haha.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik snap er geen reet van hoe ze in Storybrooke kunnen zijn en in de Enchanted Forrest?! Huh?

    En mijn favoriete ships CAPTAIN SWAN en OUTLAW QUEEN i love it!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    amellywood schreef:
    Ik snap er geen reet van hoe ze in Storybrooke kunnen zijn en in de Enchanted Forrest?! Huh?

    En mijn favoriete ships CAPTAIN SWAN en OUTLAW QUEEN i love it!


    Er zit tijdsverschil tussen. Het ene speelt zich een jaar geleden af (Enchanted Forest) en het andere (Storybrooke) nu of terwijl een jaar later. Je hebt dus net als bij alle andere afleveringen twee verschillende verhalen die met elkaar te maken hebben maar zich in een ander tijdsdeel afspelen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Vond het best lastig om te verwoorden.

    DreamerN schreef:
    Once Wonderland :

    Meh... Poor Lizard, ik mocht haar.
    Ben ik de enigst die Alice vooral de eerste helft van de nieuwe aflevering echt irritant vond ?
    Oeh, dat laatste, dat gezicht van Jafar is echt zo'n face van "What have i done ? We are doomed."


    Ik heb de nieuwe aflevering van Wonderland nu ook gezien ^^
    Ja, echt zo zielig. Ze ligt daar nu ook zo, hoewel Anastasia gelukkig wel zo vriendelijk was haar ogen te sluiten, maar alsnog...
    Ben sws niet echt fan van Alice. Vind The Red Queen een veel leuker personage.
    En jup, hij waarschijnlijk snapte eindelijk waarom iedereen zei dat hij dat niet moest doen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Tomas schreef:
    (...)

    Er zit tijdsverschil tussen. Het ene speelt zich een jaar geleden af (Enchanted Forest) en het andere (Storybrooke) nu of terwijl een jaar later. Je hebt dus net als bij alle andere afleveringen twee verschillende verhalen die met elkaar te maken hebben maar zich in een ander tijdsdeel afspelen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Vond het best lastig om te verwoorden.


    Dat begrijp ik dan meteen, vond het al zo raar.

    Ben benieuwd wat Henry van de situatie gaat vinden :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    CaptainSwan schreef:
    (...)

    Ik heb Mulan ook niet gezien. Hopelijk zien we d'r snel weer!

    De actrice die Mulan speelt heeft een rol gekregen in een andere serie en zal dus een tijdje niet te zien zijn in Once, helaas.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    SHE CALLED HIM KILLIAN!!! Haha, dat was echt het mooiste moment van de hele aflevering voor mij. En mijn voorspelling kwam uit: ik dacht al dat Walsh een flying monkey zou zijn. Volgens mij is hij zelfs dezelfde flying monkey als die die Snow en Regina aanviel in the Enchanted Forest..


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Jjong schreef:
    (...)
    De actrice die Mulan speelt heeft een rol gekregen in een andere serie en zal dus een tijdje niet te zien zijn in Once, helaas.


    Meh, maar ik vond juist dat er meer aandacht moest komen voor Mulan (en Aurora, Philip en Robin) :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb OUAT eindelijk gezien en ik werd een beetje ongelukkig van OUAT. Het is mijn favoriete show, en Swanfire is mijn OTP. Ik ship Swanfire zó extreem hard, ik heb nog nooit een ship gehad die ik zo enorm geweldig vind. Deze aflevering, op de één of andere manier werd ik er triest van.

    En die apen... Tja, ik vind het gewoon niks. (x