• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Serpents schreef:
    Ik heb OUAT eindelijk gezien en ik werd een beetje ongelukkig van OUAT. Het is mijn favoriete show, en Swanfire is mijn OTP. Ik ship Swanfire zó extreem hard, ik heb nog nooit een ship gehad die ik zo enorm geweldig vind. Deze aflevering, op de één of andere manier werd ik er triest van.

    En die apen... Tja, ik vind het gewoon niks. (x


    Die zijn net heilig! D:
    Die vliegende apen zijn echt cruciaal in Wicked :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Die zijn net heilig! D:
    Die vliegende apen zijn echt cruciaal in Wicked :c

    Heilig? Ik snap het niet. Wat is heilig?

    En ik ken heel het gedoe om Wicked niet, ook het verhaal van het sprookje niet. Misschien dat ik het daarom niet zo leuk vind tot nu toe.

    Serpents schreef:
    (...)
    Heilig? Ik snap het niet. Wat is heilig?

    En ik ken heel het gedoe om Wicked niet, ook het verhaal van het sprookje niet. Misschien dat ik het daarom niet zo leuk vind tot nu toe.


    Ik vind ze belangrijk, dus voor mij zijn ze heilig ^^
    En ik weet niet echt of OuaT zich baseert op Wicked of The Wizard of Oz, maar ik vermoed Wicked, gezien alle promo-stuff. En dan vind ik het vreemd dat Elphaba, of hoe ze in ouat ook mag heten, slecht is. Tenzij het zich op het boek baseert, maar dan nog.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De Wicked witch in OUAT heet Zelena (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    De Wicked witch in OUAT heet Zelena (;


    Dat rijmt op de naam van Elphaba's moeder :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Damn. Ik moet echt verder gaan kijken! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OUAT Wonderland :


    Zo.... Gaan ze naar Storybrooke ? En Cora komt tevoorschijn, al had ik aan de titel eerder verwacht en gehoopt dat Mad Hatter op zou komen dagen XD


    Credendo Vides

    Ik ben een tijdje niet op Quizlet geweest, maar ik kan zien dat OUAT het forum overgenomen heeft! Overal duiken er mensen op met OUAT username's, profielfoto's en story's.

    *Even tussendoor*


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Jjong schreef:
    (...)
    De actrice die Mulan speelt heeft een rol gekregen in een andere serie en zal dus een tijdje niet te zien zijn in Once, helaas.
    [/quote

    Oh, wat jammer zeg! Ik was juist wel benieuwd naar hoe ze het had bij Robin Hood in die groep.


    To love is to destroy.

    Saw 03x13 !


    Oh gosh, Outlaw Queen is echt zo cute (:
    En bij de eerste hint kon je al wel raden dat Zelena en Regina zussen zijn, zeker na die bloedzegel gedoe.
    Whaha,de gezichtsuitdrukking van Charming wanneer Hook mentioned dat Emma bijna met zo'n flying monkey was gaan trouwen, priceless !
    Maar what the frick ? iedereen die, i don't know, gebeten word of zo veranderd in een Flying Monkey ?
    MEH, zoveel feels voor Regina en Henry ):
    AND I KNEW HE WASN'T DEAD !!!!!


    Credendo Vides

    Deze aflevering was gewoon een Outlaw Queen versie van Captain Swan's Tallahasee, beide vroegen naar Regina en Emma's verleden.
    DE PARALLELS.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    HAHA



    @sean_m_maguire: Did anyone spot me @joshdallas & @colinodonoghue1 becoming the new Charlie’s angels ?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat een geweldige aflevering! Ik heb echt te doen met Regina, nu Henry haar niet meer herkent. En ik ben benieuwd naar de vader van Zelena. ^^

    whoehoee, and he livessss! :Y)


    To love is to destroy.

    amellywood schreef:
    HAHA



    @sean_m_maguire: Did anyone spot me @joshdallas & @colinodonoghue1 becoming the new Charlie’s angels ?


    Haha,echt geweldig ^^

    Promo 03x14 : WTFrick ? O.o

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:30 ]


    Credendo Vides

    CaptainSwan schreef:
    Wat een geweldige aflevering! Ik heb echt te doen met Regina, nu Henry haar niet meer herkent. En ik ben benieuwd naar de vader van Zelena. ^^

    whoehoee, and he livessss! :Y)


    Ja, trouwens waarom heet ze Zelena en geen Elephaba?

    En dat Rumple leeft was te verwachten anders had Robert wel aangekondigd dat hij de show ging verlaten. Ik denk dat hij Zelena's vader is :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus